Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی و وکلایش با استناد به دو بند از قراردادشان با باشگاه بارسلونا خود را مجاز به فسخ یک‌طرفه این قرارداد می‌دانند اما باشگاه ادعای آنها را نمی‌پذیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرارداد لئو مسی کلید خروج او از بارسلونا است. تعبیر این ملی‌پوش آرژانتینی از مفاد قراردادش با بارسلونا اینگونه است که به موجب دو بند از این قرارداد او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد تیمش را ترک کند اما باشگاه بارسلونا تأکید دارد که بند فسخ قرارداد 700 میلیون یورویی کاپیتانش پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل اختلاف دو طرف یک جمله است که هر یک از آنها تعبیر خودشان را از آن دارند. باشگاه بارسلونا می‌گوید مهلتی که در قرارداد مسی برای او به جهت اعلام تقاضای جدایی و فسخ یک‌طرفه قرارداد تعیین شده، دهم ژوئن (21 خرداد) بوده است و اکنون بیش از دو ماه از آن تاریخ گذشته، پس مسی نمی‌‌تواند یک‌طرفه قراردادش را فسخ کند. از نگاه مسی و وکلایش اما داستان فرق می‌کند. آنها معتقدند شرایط فصل اخیر عادی نبوده و به همین دلیل هم نمی‌توان بند موجود در قرارداد مسی را به فصلی که گذشت هم تعمیم داد. وکلای مسی روز سه‌شنبه هفته گذشته از طریق یک فاکس اطلاع دادند که مهلت مسی برای اعلام جدایی‌اش به سبب وقفه سه ماهه‌ای که در فصل به وجود آمده، دیگر معتبر نیست. مطابق توافق قبلی؛ مسی دهم ژوئن یعنی ظرف 10 روز پس از برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌بایست درخواستش برای فسخ قرارداد را به بارسلونا اعلام می‌کرد اما به دلیل شیوع کرونا، فینال لیگ قهرمانان اروپا به بیست‌و‌سوم آگوست (دو ماه و نیم بعد) موکول شد. این همان چیزی است که مسی معتقد است درخواست یک‌طرفه او برای فسخ قرارداد را موجه می‌کند، چرا که او دو روز پس از قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا درخواست رسمی‌اش برای جدایی را به باشگاه بارسلونا ارسال کرد.

لالیگا طرف بارسلونا را گرفت/ مسی بابت فسخ قرارداد باید غرامت بدهد

دومین بندی که مسی با استناد به آن خود را واجد شرایط فسخ یک‌طرفه قراردادش با بارسلونا دانسته، مربوط به غرامت فسخ قراردادش است. در همه گزارش‌ها آمده که مسی در صورت فسخ یک‌طرفه قراردادش با بارسلونا باید 700 میلیون یورو غرامت بدهد و سازمان لیگ اسپانیا هم روز گذشته (یکشنبه) این موضوع را تأیید کرد. مسی و وکلایش اما معتقدند که مجبور به پرداخت این رقم نیستند و کاپیتان آرژانتینی می‌تواند بدون پرداخت غرامت جدا شود. استناد او به یک جمله از قراردادش است که رادیو «اوندا سرو» آن را فاش کرده است. در این بند آمده است: «پرداخت غرامت ملغی می‌شود اگر بنا به درخواست یک‌طرفه بازیکن فسخ قرارداد از پایان فصل 20-2019 به بعد صورت بگیرد». این همان موردی است که سبب شده بود در روزهای اخیر اخباری مبنی بر ملغی شدن بند فسخ قرارداد مسی منتشر شود که البته باشگاه بارسلونا آن را انکار کرده است.

در هر صورت اگر مسی همچنان به خودداری از حضور در تمرینات بارسلونا ادامه دهد و طرفین نتوانند به یک توافق مالی برای جدایی از یکدیگر دست پیدا کنند، بارسلونا ممکن است از بهترین بازیکن تاریخ خود به خاطر فسخ قراردادش شکایت کند، هر چند با در نظر گرفتن متغیرهایی که قاضی پرونده مدنظر خواهد داشت (شامل سال‌های حضور و ماه‌های باقیمانده تا پایان قرارداد) غرامت فسخ قرارداد برای مسی هزینه‌ای به مراتب کمتر از 700 میلیون یورویی خواهد بود که باشگاه مدعی آن است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لالیگا بارسلونا لیونل مسی بیشتر بخوانید... مسی به تهدیدش عمل کرد و به زمین تمرینی بارسلونا نرفت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مسی به تهدیدش عمل کرد و به زمین تمرینی بارسلونا نرفت واژه های کاربردی مرتبط لالیگا بارسلونا لیونل مسی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اختصاصی تسنیم| جزییات جدید از پرونده قرارداد ویلموتس/ رد پیشنهاد توافق با مربی بلژیکی از سوی تاج ۲ ادعای اسکای؛ استقلال با قراردادی یک ساله و حقوقی چشمگیر به دنبال بازگرداندن استراماچونی ۳ کرمی: اتفاقِ بهتر قرارداد ویلموتس، غرامت ۱۷۰ میلیاردی بود/ در حق رشته‌های دیگر ظلم شده است ۴ رحمتی سرمربی شهر خودرو شد ۵ تأیید ادعای «دی‌‌مارتزیو» توسط خبرنگار گاتزتا‌دلواسپورت؛ مذاکره سعادتمند برای برگرداندن استراماچونی به استقلال ۶ ژوپیلر لیگ بلژیک| نخستین پیروزی خنت و تداوم نیمکت‌نشینی میلاد محمدی ۷ ژوپیلر لیگ بلژیک| پیروزی شارلوا با پاس گل قلی‌زاده برابر یاران بیرانوند + عکس ۸ مذاکره بارسلونا با یوونتوس برای انتقال سوارس به تورین مهمترین اخبار ورزشی اختصاصی تسنیم| جزییات جدید از پرونده قرارداد ویلموتس/ رد پیشنهاد توافق با مربی بلژیکی از سوی تاج ادعای اسکای؛ استقلال با قراردادی یک ساله و حقوقی چشمگیر به دنبال بازگرداندن استراماچونی گزارش AFC از تقابل استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی کرمی: اتفاقِ بهتر قرارداد ویلموتس، غرامت ۱۷۰ میلیاردی بود/ در حق رشته‌های دیگر ظلم شده است مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت لبنان| آغاز رایزنی‌های پارلمانی برای انتخاب مأمور تشکیل دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا بارسلونا لیونل مسی لالیگا بارسلونا لیونل مسی باشگاه بارسلونا قرارداد ویلموتس یک طرفه قرارداد فسخ قرارداد قرارداد مسی فسخ یک طرفه ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی

ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی مه‌ولات گفت: برای سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲، ۱۷میلیارد تومان غرامت در بخش کشاورزی مه ولات پرداخت شده است.

هادی ساربان ۱۱ اردیبهشت در جلسه ستاد بیمه محصولات کشاورزی و دام این شهرستان به پرمخاطره بودن بخش کشاورزی و وقوع خشکسالی در سال‌های اخیر و همچنین اهمیت بیمه در بخش کشاورزی اشاره کرد.

وی گفت: در بیمه‌های کشاورزی ۶۵ درصد حق بیمه توسط دولت و کمتر از ۳۵ درصد توسط کشاورز پرداخت می‌شود که در سال گذشته طبق گزارش صندوق بیمه محصولات کشاورزی کل حق بیمه پرداختی توسط کشاورزان ۷.۹ میلیارد تومان بوده در حالی که ۱۷ میلیارد تومان به بیمه‌گذاران غرامت پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مه ولات خشکسالی و سرما را از مهمترین عوامل خسارت‌زای سال گذشته دانست و از کشاورزان خواست برای ضمانت، محصولات کشاورزی خود را بیمه کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه محصولات کشاورزی در این جلسه اظهار کرد: این صندوق در سال گذشته ۱۵ محصول را تحت پوشش بیمه قرار داده که از این تعداد ۸ محصول در سال گذشته خسارت دیده و در این بین بیشترین غرامت پرداختی مربوط به محصول پسته به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان است.

خزاعی در پایان از اقساطی شدن حق بیمه محصولات کشاورزی و تخفیفات ویژه حق بیمه در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در سال زراعی جدید در شهرستان مه ولات تاکنون ۸۱۱ فقره بیمه‌نامه برای ۱۳ محصول صادر شده است که بیشترین تعداد مربوط به محصول پسته ۵۷۱ فقره و به مساحت ۲۴۰۵ هکتار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه عربی
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!