Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مجموعه‌های نظامی سطحی از فناوری‌های نوین بهره می‌گیرند و نیروی انسانی که بناست این فناوری را در کنار هم‌ به‌کار گیرد خودش انسان دانشمندی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، امیر دریادار حسین خانزادی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت اظهار داشت: امیدوارم همه توانسته باشیم از ایام سوگواری محرم استفاده حداکثری کنیم زیرا خط روشن مسیر سعادت، حرکت در صراط المستقیم است و همه باید از حرکت امام حسین(ع) در راه صراط مستقیم درس بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت حرکت انسان به‌سمت سعادت و تقرب به درگاه الهی گفت: آموزه‌های دینی ما را به‌سمت مسیر سعادت سوق می‌دهد و قطعاً اگر به‌دنبال سعادت هستیم مجموعه‌ای از قوانین و مقررات برگرفته از آموزه‌های دینی باید در کنار هم قرار گیرد و ما را به‌سمت این مسیر درست هدایت کند.

امیر خانزادی به مبحث مجاهدت و ازخودگذشتگی و شهادت اشاره کرد و با بیان اینکه برای حرکت راسخ در این صف باید آماده شویم بیان داشت:  مراکز فرهنگی نیروی دریایی ارتش شامل 3 مرکز در خطه شمال و یکی در مازنداران و دیگری در سیرجان است و این مراکز عهده‌دار مسئولیت رفتارسازی در نیروی دریایی مبتنی بر آموزه‌های دینی هستند.

پیام تبریک امیر «خانزادی» به وزیر دفاعتقدیر امیر خانزادی از پزشکان بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتشخانزادی: "صنعت دفاعی" ایران را به قدرت برتر منطقه‌ای تبدیل کرده است

وی با بیان اینکه ایجاد 3 خصلت شامل ایمان، شجاعت و دانش در نیروهای ارتشی اهمیت دارد افزود: بروز این 3 ویژگی مهم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بوده است زیرا اگر ایمان نباشد صف شیاطین با صف حق اشتباه گرفته می‌شود و اگر ایمان قوی نباشد در صف شیاطین قرار می‌گیریم و برای یک فرد نظامی اینکه تشخص دهد صف دوست و دشمن کجاست و فریب لبخند دشمن را نخورد بسیار مهم است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در تاریخ بعد از انقلاب نیز شاهد بودیم که عناصری در لباس‌های مختلف فریب دشمن را خوردند درحالی که کسوت ایمانی نیز داشتند خاطرنشان کرد: اگر شجاعت نباشد، رزمنده قطعاً فریب ابزارهای دشمن را می‌خورد آن هم دشمنی که از انواع ابزارها استفاده می‌کند.

امیر خانزادی با بیان اینکه در قرآن و آموزه‌های دینی آمده شخصی که از شجاعت و ایمان قوی برخوردار باشد می‌تواند در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کرده و موفق شود گفت: در صورتی‌که زمینه‌های شجاعت در اشخاص نهادینه شود به این درجه می‌رسند و رهبر معظم انقلاب نیز بارها فرمودند که دانش، قدرت است.

وی با تاکید بر اینکه تقویت مراکز فرهنگی و آموزشی بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: تعهد سازمانی چیزی است که باید همواره تکرار شود و اینکه در چه سطحی و برای انجام چه کاری ایستاده‌ایم بسیار اهمیت دارد زیرا دریا یکی از سطوح سخت و آموزش‌های آن پیچیده است و قدم گذاشتن در عرصه دریا فی‌النفسه قدرت‌آفرین است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران لازمه حضور در دریا را نیازمند تجهیزاتی دانست که بر لبه فناوری حرکت می‌کند و عنوان کرد: وقتی به مجموعه‌های نظامی می‌نگریم می‌بینیم که پیچیده‌تر شده‌اند و سطحی از فناوری‌های نوین بهره می‌گیرند و نیروی انسانی که بناست این فناوری و ابزار پیچیده را در کنار هم‌ به‌کار گیرد خودش انسان دانشمندی است.

امیر خانزادی با اشاره به مرکز تخصص‌های دریایی نداجا در رشت اظهار داشت: این مرکز با تربیت بیش از 70 درصد بدنه موردنیاز نیروی دریایی ارتش گام مهمی در راستای آموزش و پرورش نیروهای متخصص برداشته است و امیدواریم تحول‌ و رشد چشمگیری در گام دوم انقلاب که گام تمدن‌سازی است، شاهد باشیم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام‌ دوم دانش و فناوری را مورد تاکید قرار دادند خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی و آموزشی نداجا در رشت نقش مهمی در تحقق گام دوم انقلاب خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از زحمات امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری فرمانده اسبق مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا قدردانی شد و امیر دریادار دوم مهدی شعبانزاده به‌عنوان فرمانده جدید آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت معرفی شد.

انتهای پیام/612/ش

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... دریادار خانزادی: از هیچ قدرتی هراس نداریم / تا آخرین قطره خون در برابر هر ‌تهدیدی ایستادگی می‌کنیم امیر خانزادی: خون پاک شهدا موجب تداوم انقلاب اسلامی شده است امیر خانزادی: موشک‌های کروز برد بلند دست جمهوری اسلامی را برای مقابله با هر تهدیدی تقویت کرده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دریادار خانزادی: از هیچ قدرتی هراس نداریم / تا آخرین قطره خون در برابر هر ‌تهدیدی ایستادگی می‌کنیم امیر خانزادی: خون پاک شهدا موجب تداوم انقلاب اسلامی شده است امیر خانزادی: موشک‌های کروز برد بلند دست جمهوری اسلامی را برای مقابله با هر تهدیدی تقویت کرده است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۲ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۳ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۴ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر ۵ گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل ۶ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۷ تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت ۸ زلزله ۴.۸ ریشتری علامرودشت در استان ‌فارس را لرزاند + جزئیات مهمترین اخبار استانها گزارش| ‌گرداب انقراض‌‌ در کمین یوزهای ایرانی /‌ باز هم دست چپاول‌گران محیط زیست در میان است فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور: ‌صدها کیلومتر فراتر از مرزهای هوایی آسمان ایران را رصد می‌کنیم ‌ عضو کمیسیون آموزش مجلس: ۵ میلیون دانش‌آموز کشور گوشی هوشمند و امکان دسترسی به اینترنت ندارند ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت لبنان| آغاز رایزنی‌های پارلمانی برای انتخاب مأمور تشکیل دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تخصص های دریایی آموزه های دینی امیر خانزادی ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی

ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی خود است؛ طرحی بلندپروازانه که هدف آن برآورده‌کردن نیازهای این کشور در حوزه نیروی دریایی است.

به گزارش ایسنا، خبرها حاکی از آن است که ناو هواپیمابر ترکیه قرار است از فناوری «استوبار» (STOBAR) استفاده کند.

در این فناوری هواپیماها بدون کمک منجنیق‌های روی عرشه و تنها با نیروی حاصل از موتور خود به پرواز درمی‌آیند.

در همین راستا، عرشه این ناوها را مانند سکوهای پرش اسکی، شیب‌دار می‌سازند.

بااین‌حال، ازآنجاکه بیشتر هواپیماهای استفاده‌شده روی این ناوها از قابلیت فرود عمودی بهره‌مند نیستند، کابل‌های فرود همچنان در هنگام فرود به هواپیماها کمک می‌کنند.

به گزارش «کلش ریپورت»، طول این کشتی ۲۸۵ متر، عرض آن ۷۲ متر و وزن آن ۶۰ هزار تُن خواهد بود. همچنین بر اساس گزارش‌ها، حداکثر سرعت این ناو هواپیمابر ترکیه به ۲۵ متر خواهد رسید.

بر اساس طرح اولیه آنکارا، این نا هواپیمابر ظرفیت حمل ۵۰ جنگنده را خواهد داشت که ۲۰ فروند از آن‌ها روی عرشه و ۳۰ فروند در آشیانه ناو نگهداری خواهند شد.

این ناو می‌تواند برای پرواز پرنده‌های مختلفی مورداستفاده قرار گیرد، از جمله جنگنده‌های «آنکا ۳»، هواگرد نظامی سبک «هورجت»، پهپاد «بیرقدار کیزیلما» و پهپاد «بیرقدار تی‌بی ۳».

طراحی و ساخت این ناو بر عهده دفتر طراحی پروژه نیروی دریایی ترکیه است؛ نهادی که گرچه تا امروز چندین ناوچه و ناوشکن تولید کرده، اما تجربه‌ای در حوزه ناو هواپیمابر ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان