Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه "آرمان عدالت‌طلبی ملت‌های اروپا و آمریکایی، همان آرمان جمهوری اسلامی است" گفت: ضرب شست نیروهای مسلح ایران به دشمنان مانع قدرت‌نمایی آنها شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با فرمانده و پرسنل پدافند هوایی شرق کشور  اظهار داشت: روز پدافند هوایی ارتش و آسمان امن ایران اسلامی را خدمت شما حاضران خداقوت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هر فرد، هر جامعه و هر ارتشی که بخواهد ننگ سلطه بیگانه را نپذیرد تنها یک راه دارد؛ و آن هم اینکه قوی شود و با همه موانع، تحریم‌ها، جنگ‌های روانی، القائات و سیاست بازی‌ها و دیپلماسی‌ها در زوایای مختلف از جمله در زمینه پدافند، دشمن را خوار و خفیف کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه "دشمن راه‌های زیادی رفته و شیطنت‌های زیادی مرتکب شده اما همه آنها خنثی شده است" افزود: رشد چشم‌گیری که در انواع صنایع از جمله موضوعات پدافندی در کشور پیش‌آمده دشمن را مأیوس کرده است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: به زودی شاهد فروپاشی نظام سلطه و جهان استکبار خواهیم بود اشتری: بیمارستانهای نیروهای مسلح در روند خدمات‌دهی به مردم پیشتاز هستند نماینده ولی‌فقیه در کردستان: اقتدار نیروهای مسلح استکبار جهانی را به زانو درآورده است

عبادی بیان کرد: دشمنان می‌خواهند ملت ما را خلع سلاح کنند تا در گام بعد حذف کشور ما برایشان راحت باشد. شما نیروهای مسلح با ضرب شست و قدرتی که در این سال‌ها به دشمن نشان دادید مانع از قدرت نمایی آنها شده‌اید.

وی تصریح کرد: اینکه ایران اسلامی به عنوان قطب عدالت‌طلب، آنقدر زیر پایش محکم است که آرمان ملت‌های اروپا و آمریکایی، همان آرمان جمهوری اسلامی شده است.

امام جمعه بیرجند گفت: نیروهای مردمی از روز اولی که دشمن حمله و توطئه کرد ارتش و سپاه را تنها نگذاشتند و این منحصر به داخل کشور نیست بلکه به کشورهای دیگر هم  این تفکر صادر می‌شود و نیروهای مدافع در قالب اسامی مختلف ازجمله فاطمیون در عراق، سوریه و یمن حضور پیدا می‌کنند.

عبادی افزود: دشمن تنها زبان قدرت را می‌فهمد؛ شطینت‌هایی دارد برای اینکه قدرت ما را از بین ببرند و راحت‌تر سلطه‌گری کنند اما خیالشان باطل است.

انتهای پیام/254/س

R41348/P1573/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور: نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل قرار دارند انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان حغرافیایی نیروهای مسلح و نزاجا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور: نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل قرار دارند انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان حغرافیایی نیروهای مسلح و نزاجا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۲ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۳ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۴ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۵ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر ۶ تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت ۷ گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل ۸ ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش| ‌گرداب انقراض‌‌ در کمین یوزهای ایرانی /‌ باز هم دست چپاول‌گران محیط زیست در میان است فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور: ‌صدها کیلومتر فراتر از مرزهای هوایی آسمان ایران را رصد می‌کنیم ‌ عضو کمیسیون آموزش مجلس: ۵ میلیون دانش‌آموز کشور گوشی هوشمند و امکان دسترسی به اینترنت ندارند ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت لبنان| آغاز رایزنی‌های پارلمانی برای انتخاب مأمور تشکیل دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروهای مسلح ایران پدافند هوایی ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 

 علیرضا محمدی گفت: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می‌کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضایی تصریح‌کرد: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با بنده در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان تأکید کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن ها طبق قانون برخورد می شود و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات از سوی پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود