Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- زمان پرداخت مابقی مطالبات بویان نایدونف، هافبک سابق تیم فوتبال استقلال و بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه اعلام شد. تاریخ انتشار: 12:02 - 10 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۵۸۲

خبرگزاری میزان - در شرایطی پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌پوشان پایتخت به دلیل شرایط بویان نایدونف بسته شده بود که آبی‌های تهران مبلغ ۳۰۰ هزار یورو به او پرداخت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که تا فردا (سه‌شنبه) ۳۰ هزار یورو باقی‌مانده هم به او پرداخت می‌شود تا پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌پوشان تهران در تابستان جاری برای جذب بازیکن جهت حضور در لیگ بیستم و ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، باز شود.

احمد سعادتمند هم در گفت‌وگو با میزان این خبر را تایید و اعلام کرد که به احتمال زیاد امروز یا فردا پرونده بویان را بسته و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز می‌شود تا بتوانیم برای لیگ قهرمانان آسیا نفرات مد نظرمان را جذب کنیم.

باشگاه استقلال طی روزهای اخیر آبستن حوادث زیادی بوده اما به نظر می‌رسد که با بازگشت مجیدی به تمرینات امروز این تیم و البته باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم در آستانه جام حذفی و دیدار آخر هفته با تراکتور تبریز بار دیگر آرامش به این تیم بازگردد و شاگردان مجیدی آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا شوند. 

بیشتر بخوانید: «میزان» منتشر کرد؛ سند محرومیت استقلال از سه پنجره نقل‌وانتقالات+ عکس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال بویان نایدونف استقلال پنجره نقل و انتقالاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی قالب پنجره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با این فناوری جدید، مقاومت و عمر پنجره‌های دو جداره بیشتر می‌شود.
(گزارش)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • بومی سازی قالب پنجره