Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – مهسا نجاتی؛ به گزارش بلومبرگ، هفته گذشته، یکی از پرسودترین هفته‌های تاریخ برای برخی از ثروتمندترین افراد جهان بوده است.

در این زمینه بخوانید

چقدر طول کشید تا میلیاردر‌های مشهور پولدار شوند؟ ثروت و قدرت در دستان دوازده نفر! ثروت جف بزوس به ۲۰۰میلیارد دلار رسید

ثروت خالص موسس آمازون، جف بزوس، به صورت غیرقابل باور، به 200میلیارد دلار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارایی مخترع و کارآفرین، ایلان ماسک نیز به واسطه افزایش پیوسته ارزش سهام تسلا، به بیش از 100میلیارد دلار صعود کرد. و تا جمعه، 500ثروتمند جهان، در مجموع 209میلیارد دلار ثروتمندتر از هفته پیش بودند.

گفتنی است که افزایش قابل توجه ثروت ایلان ماسک سبب شد وی به جمع چهار نفری که دارای ثروت بالای 100میلیارد دلار هستند بپیوندد. مارک زاکربرگ، بنیان‌گذار فیس‌بوک، سومین فرد ثروتمند جهان، در اوایل ماه جاری، به بزوس و بیل گیتس، افرادی که دارای ثروت 12رقمی هستند پیوست. بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، مجموع ثروت آنها به 540میلیارد دلار رسید.

رشد دارایی قابل توجه این ثروتمندان، مرهون صعود بازار سهام، به ویژه سهام فناوری بوده است. بازار سهام ایالات متحده در جمعه به رکورد جدیدی در صعود خود دست یافت، زیرا سرمایه‌گذاران از رویکرد تورمی جدید فدرال رزرو اطمینان کسب کردند.

پربیننده ترین افزایش سرعت ابتلا به کرونا در جهان فروش آنلاین کدام محصولات رو به رشد است؟/ پیشتازی وسایل الکترونیکی و لوازم خانگی در تجارت الکترونیک صنعتی که کرونا به خاک سیاه نشاند بیکاری آمریکایی‌ها با هدف‌گذاری جدید تورمی کاهش می‌یابد/ اقتصاد آمریکا در اسارت نابرابری نژادی سیستماتیک ادعاهای داماد ترامپ درباره ایران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جف بزوس ایلان ماسک بیل گیتس بیل گیتس مایکروسافت میلیاردرها آمازون کسب ثروت تسلا جف بزوس ایلان ماسک تاثیر اقتصادی کرونا میلیاردرهای آمریکایی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش جارنیوز، این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود،سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • (ویدئو) روایت تلخ فریدون زندی از افزایش قیمت نجومی دلار در ایران
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی