Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال جوانان کشورمان گفت: اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال جوانان به دلیل وضعیت نامشخص مسابقات قهرمانی جوانان آسیا لغو شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فراز فاطمی، مدیر تیم فوتبال جوانان از لغو اردوی آماده سازی این تیم به دلیل وضعیت نامشخص مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خبر داد و گفت: اردوی تیم جوانان که قرار بود از نهم شهریور آغاز شود به دلیل برنامه نامشخص رقابت‌ها به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه احتمالاً تاریخ جدیدی جهت برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اعلام می‌شود و بعضی از کشورها اعلام کرده‌اند در این تاریخ نمی‌توانند در رقابت‌ها شرکت کنند، برنامه‌های آماده‌سازی تیم هم تحت تأثیر تغییر زمان‌بندی برگزاری رقابت‌ها قرار می‌گیرد و در انتظار هستیم تا پاسخ نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص موعد برگزاری رقابت‌ها اعلام شود.

مدیر تیم فوتبال جوانان گفت: اعضای کادر فنی زحمات زیادی در این مدت کشیدند و شبانه‌روز تلاش کردند تا تیم را به شرایط مناسب برسانند. امیدواریم در نهایت هرچه زودتر تاریخ برگزاری مسابقات مشخص شود تا مربیان تیم برنامه جدید آماده‌سازی را تدوین کنند و در شرایط مناسب برای حضور در رقابت‌ها آماده شویم.

مسابقات قهرمانی جوانان آسیا قرار بود از 23 مهرماه در تاشکند ازبکستان آغاز شود که به دلیل شرایط حاصل از شیوع بیماری کرونا برخی از کشورهای شرکت کننده اعلام کردند امکان سفر به ازبکستان در این مقطع زمانی وجود ندارد.

تعویق مرحله نهایی رقابت‌های جوانان و نوجوانان آسیا

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال جوانان بیشتر بخوانید... احتمال تعویق مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به دلیل مشکلات پروازی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... احتمال تعویق مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به دلیل مشکلات پروازی واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال جوانان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اختصاصی تسنیم| جزییات جدید از پرونده قرارداد ویلموتس/ رد پیشنهاد توافق با مربی بلژیکی از سوی تاج ۲ ادعای اسکای؛ استقلال با قراردادی یک ساله و حقوقی چشمگیر به دنبال بازگرداندن استراماچونی ۳ کرمی: اتفاقِ بهتر قرارداد ویلموتس، غرامت ۱۷۰ میلیاردی بود/ در حق رشته‌های دیگر ظلم شده است ۴ رحمتی سرمربی شهر خودرو شد ۵ تأیید ادعای «دی‌‌مارتزیو» توسط خبرنگار گاتزتا‌دلواسپورت؛ مذاکره سعادتمند برای برگرداندن استراماچونی به استقلال ۶ ژوپیلر لیگ بلژیک| نخستین پیروزی خنت و تداوم نیمکت‌نشینی میلاد محمدی ۷ مذاکره بارسلونا با یوونتوس برای انتقال سوارس به تورین ۸ سرمربی پرتغالی حریف پرسپولیس اخراج شد مهمترین اخبار ورزشی اختصاصی تسنیم| جزییات جدید از پرونده قرارداد ویلموتس/ رد پیشنهاد توافق با مربی بلژیکی از سوی تاج ادعای اسکای؛ استقلال با قراردادی یک ساله و حقوقی چشمگیر به دنبال بازگرداندن استراماچونی گزارش AFC از تقابل استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی کرمی: اتفاقِ بهتر قرارداد ویلموتس، غرامت ۱۷۰ میلیاردی بود/ در حق رشته‌های دیگر ظلم شده است مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت لبنان| آغاز رایزنی‌های پارلمانی برای انتخاب مأمور تشکیل دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال جوانان فوتبال تیم فوتبال جوانان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا تیم فوتبال جوانان قرارداد ویلموتس ترین اخبار آماده سازی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا

نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا با تاریخ‌سازی به مدال طلا رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان موفق شد در مرحله نهایی ماده 400 متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات، ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا  را کسب کند.

او موفق شد با ثبت حد نصاب 58.86ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب  59.48ثانیه در اختیار خودش بود را بهبود بخشید.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده که با حد نصاب59.16(1402/6/10-تهران) در اختیار شهلا محمودی بود را ارتقا داد.

عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع  به دست آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس