Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: با این ظرفیتی که در شبکه شاد و فضای مجازی وجود دارد شرایط بهتری برای یادگیری دانش‌آموزان فراهم می‌شود و می‌توانند جریان آموزش را در این شبکه رصد کرده و فرصت تکرار، تمرین و یادگیری داشته باشند.

علیرضا نخعی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال متفاوت از سال‌های قبل مدارس در ۱۵ شهریور بازگشایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس شیوه‌نامه‌ای که وزارت آموزش و پرورش به استان‌ها ارسال کرده حساسیت بسیار زیادی برای تضمین سلامت دانش‌آموزان وجود دارد و این درحالیست که تحقق امر آموزش هم در همه مناطق مورد توجه جدی است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تاکید براینکه هیچ دانش‌آموزی نباید از جریان تعلیم و تربیت باز بماند، عنوان کرد: بسته به شرایطی که هر منطقه‌ به لحاظ شیوع ویروس کرونا خواهد داشت متناسب با این شرایط آموزش‌ها در مناطق قرمز به صورت غیرحضوری، در مناطق زرد نیمه حضوری و در مناطق سفید کلاس‌ها حضوری برگزار می‌شود.

نخعی افزود: مناطق زرد حساس‌ترین مناطق  است و براساس شیوه‌نامه وزارتخانه آموزش‌ها باید با فاصله‌گذاری اجتماعی انجام و حداقل فاصله دو متر هم در رفت‌و آمدها و هم حضور در کلاس درس رعایت شود.

وی بیان کرد: به عنوان مثال کلاس‌های ۳۰ نفره به دو گروه ۱۵ نفره بسته به ظرفیت کلاس تقسیم و حتی در مورادی که جمعیت بالاست به سه گروه تقسیم می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: برای کلاس‌هایی که به دو گروه تقسیم شدند سه روز در هفته کلاس برگزار می‌شود و  کلاس‌هایی که به سه گروه  تفکیک شدند هر گروه دو روز در هفته در کلاس‌ها حضور پیدا می‌کنند.

نخعی اظهار کرد: بخشی از کلاس‌هایی که بستر لازم برای حضور دانش‌آموزان را ندارند از ظرفیت شبکه شاد استفاده می‌شود و ساعت‌ها هم به شکل ساعات ۲۰ دقیقه‌ای برای مقطع ابتدایی و ۲۵ دقیقه برای مقطع متوسطه برنامه‌ریزی شده و این درحالیست که ساعات در مقطع ابتدایی ۵۰ دقیقه بوده است.

وی گفت: تدریس در فضای مجازی به دفعات برای دانش‌آموزان قابل استفاده خواهد بود چرا که فایل تدریس در بستر شاد ضبط می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند جریان آموزش را رصد کنند و فرصت تکرار، تمرین و یادگیری فراهم خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: با این ظرفیتی که در شبکه شاد و فضای مجازی وجود دارد شرایط بهتری برای یادگیری دانش‌آموزان فراهم می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی وزارت آموزش و پرورش شبکه شاد آغاز سال تحصیلی تعلیم و تربیت کروناویروس مدیرکل آموزش و پرورش لرستان دانش آموزان فضای مجازی شبکه شاد کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی

به گزارش همشهری آنلاین، به تازگی یک دوره آموزش بازیگری ۳۶ ساعته برای دانش آموزان مناطق ۹ و ۲ و ۵ و ۱۷ و ۱۸ و ۱۶ به همت آموزش و پرورش شهر تهران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و شهرداری در حال برگزاری است که قرار است برگزیدگان این دوره به سریال‌های صدا و سیما و فیلم‌های سینمایی معرفی شوند. این برنامه با حمایت اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهر تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حال برگزاری است.

این برنامه پس از رایزنی و آغاز همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و معاونت فرهنگی و هنری منطقه ۹ شهرداری تهران آغاز شد. علاوه بر این، خانه مهرآباد مکان آموزشی لازم را برای این دوره از کلاس‌های بازیگری در اختیار دانش آموزان گذاشت و کانون فرهنگی تربیتی فجر هم محیط آموزشی خود را برای آموزش بازیگری خواهران آماده کرد.

در حقیقت ویژگی بارز این دوره از کلاس‌های بازیگری، اختصاص ۲ کلاس کاملا مجزا برای دختران و پسران بوده است تا همه دانش آموزان بتوانند به راحتی در کلاس‌های دوره شرکت کرده و علاوه بر آموزش بازیگری تمرینات بدن و بیان را انجام دهند.

این دوره از آموزش بازیگری در حال برگزاری است و قرار است دور جدیدی از آن در آینده‌ نزدیک از طریق مدارس شهر تهران در سطحی وسیع‌تر برگزار شود.

بر اساس اظهارات مربیان آموزشی این دوره، قرار است با همکاری و معاونت مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران و سازمان صدا و سیما، هنرجویان این دوره آموزشی در سریال‌های تلویزیونی که قرار است تولید شوند متناسب با سن و شخصیت‌های مورد نیاز به کار گرفته شوند.

برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی کد خبر 849342 منبع: مهر برچسب‌ها شهردارى تهران بازیگران سینما و تلویزیون ایران مدرسه و مدارس دانش آموز تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟