Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مصاحبه تخصصی شرکت‌های پتروشیمی هنگام و آپادانا خلیج فارس و پس از برگزاری آزمون کتبی استخدامی، با حضور ‌نمایندگان هلدینگ خلیج فارس و نمایندگانی از این دو شرکت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر واحد ماهشهر برگزار شد.‌
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مرحله مصاحبه تخصصی این آزمون از تاریخ یکم تا هفتم ‌شهریورماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر واحد ماهشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشگاه امیر کبیر واحد ماهشهر به عنوان برگزار کننده این مصاحبه، مراحل تشکیل پرونده داوطلبین، راستی‌آزمایی مدارک ارائه ‌شده، انجام تست روانشناسی و مصاحبه تخصصی را اجرا کرد.‌
لازم به ذکر است که پذیرفته شدگان این مرحله به منظور انجام سایر مراحل اداری از جمله استعلام مدارک، انجام معاینات طب ‌کار، شروع دوره کارآموزی (با توجه به برنامه زمانبندی مورد نظر هر یک از شرکت های پتروشیمی هنگام و آپادانا خلیج ‌فارس) و ... در نیمه دوم مهر ماه اعلام می‌شود.‌
جهت دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس ثبت نام دانشگاه امیرکبیر مراجعه کنید.‌
http://www.autazmoon.ir/main

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مصاحبه تخصصی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در حمایت از خیزش ضد صهیونیستی

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دانشگاه خلیج فارس ظهر یکشنبه همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور در حمایت از خیزش گسترده دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی تجمع و راهپیمایی کردند.

دانشجویان بین الملل دانشگاه خلیج فارس با حضور در این مراسم اظهار داشتند: عملیات وعده صادق عملیاتی بود که قدرت اسلام و شیعه را نشان داد و موجب خوشحالی مسلمانان و مظلومان جهان شد.

این عملیات در سطح جهان آنقدر مؤثر واقع شد که توانست دادخواهان جهان را با خود همراه کند.

این تجمع بعد از اقامه نماز ظهر و عصر روز یکشنبه بر سکوی شهدای دانشگاه خلیج فارس شکل گرفت.

کد خبر 6091184

دیگر خبرها

  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • تجمع دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در حمایت از خیزش ضد صهیونیستی
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است