Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:42:26 GMT

توسعه اشتغال باید با سرمایه گذاری های جدید فراهم شود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۷۶۳۰

توسعه اشتغال باید با سرمایه گذاری های جدید فراهم شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان زارع روز دوشنبه در جلسه شورای اداری لاهیجان و معرفی فرماندار جدید این شهرستان اظهار داشت: اتمام طرح های نیمه تمام،  زمینه ایجاد اشتغال را فراهم می کند.

وی با اشاره به موضوع اشتغال از تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار هفته گذشته ویدیو کنفرانسی با هیئت دولت اافزود: لاهیجان از ظرفیت های ارزشمندی برخوردار است که می تواند فراتر از ظرفیت متقاضیان اشتغال در شهرستان خود،  فرصت اشتغال فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با بیان اینکه لاهیجان ظرفیت های کم نظیری در سطح ملی در عرصه تولید، محصولات چای و صنایع غذایی دارد، خاطر نشان کرد: توسعه صنایع غذایی، صنایع تبدیلی، فرآوری و صنایع بسته بندی محصولات کشاورزی باید در این شهرستان مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان با تاکید به ضرورت پیشگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی در گیلان اضافه کرد: با تلاش مستمر و بدون تعارف باید در مقابل افرادی که می خواهند به صورت غیر اصولی و برای تامین منافع کوتاه مدت ، در پی تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی باشند مقابله کنیم.

 استاندار گیلان با اشاره به بهره برداری از طرح های دولت در شرایط تحریم های ظالمانه استکبار و شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: در سال جهش تولید و رهنمود های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب موفقیت های خوبی در زمینه تولید و اشتغال در استان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال یک هزار و ۴۴ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۳۷۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، اضافه کرد: اعتبارات پروژه های هفته دولت امسال نسبت به سال گذشته ۵۵ درصد افزایش یافته است.

نماینده عالی دولت در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از جمله شهدای شهرستان لاهیجان اظهار داشت: محرم و نهضت عاشورا برای همه آزادگان جهان یادآور ارزش هایی است که جامعه را به اخلاق و آزادگی هدایت می کند.

وی با بیان اینکه بازخوانی حماسه عاشورا نشانگر راه عدالت و رستگاری است که انسان ها با هر اندیشه ای از این واقعه بزرگ تاریخی، درس می آموزند، خاطر نشان کرد: با تدابیر و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیمات استانی متناسب با شرایط استان مراسم های عزاداری با شکوه، شور و شعور حسینی در فضای باز جلوه گر شد.

استاندار گیلان در پایان از همه برگزارکنندگان مجالس عزاداری، هیئت های مذهبی و سوگواران حضرت امام حسین (ع)  قدردانی کرد.

در این جلسه ضمن قدردانی از سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار سابق لاهیجان و نوراله اکبری سرپرست فرماندار این شهرستان، یونس محمودی به عنوان فرماندار جدید معرفی شد.

شهرستان لاهیجان با بیش از ۱۶۷ هزار نفر جمعیت و با دو بخش مرکزی و رودبنه، در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

برچسب‌ها رشت لاهیجان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت لاهیجان گیلان رشت لاهیجان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی گفت: تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده‌‎گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در استان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محسن صفایی اظهار داشت: سپرده‌گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور است که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و با همکاری شرکت زنجیره تأمین دانش و بانک ملی اجرایی شده و با استقبال اتباع، فرآیند اجرایی آن در استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند، تصریح کرد: متقاضیان با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن از جمله اقامت، اشتغال، بیمه و سایر موارد بهره‌مند شوند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: طی مراسمی امروز دفترچه‌های اقامت در اختیار اولین گروه از اتباع مشارکت‌کننده در این طرح قرار گرفت.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • 7 دلیل که باید به قبرس شمالی سفر کنید
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • توزیع تخم نوغان از امروز درگیلان