Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه وزارت ورزش و جوانان، «مهدی علی‌نژاد»  ضمن قدردانی از حمایت‌ دولت برای ارایه تسهیلات به مشاغل خسارت دیده از کرونا از جمله باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز فعالیت، افزود: از همکاری خوب و حمایت جدی دولت، وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی و بانک مرکزی که با وزارت ورزش و جوانان همکاری داشتند، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تاکنون تعداد ۸ هزار نفر در سامانه کارا ثبت نام کردند و پرونده و مستندات ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از متقاضیان و مشمولان این طرح از سوی وزارت ورزش و جوانان به وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی ارسال شده است.

علی‌نژاد خاطر نشان کرد: علاوه بر موارد یادشده، پرونده تکمیل شده تعداد چهار هزار و ۴۲۴ باشگاه با مدارک کامل از سوی متقاضیان به بانک‌های عامل ارسال شده که پس از بررسی و تایید مدارک ارایه شده، موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به عزم جدی دولت برای حمایت‌ همه جانبه از مشاغل آسیب‌دیده از کرونا گفت: اعتبار قابل توجهی برای ارایه به خسارت دیدگان از کرونا در باشگاه‌های ورزشی در نظر گرفته شده که برای جذب آنها نیاز به ثبت نام متقاضیان خواهد بود. از این رو نیاز است که شاغلان باشگاه‌های متقاضی استفاده از تسهیلات یادشده در سراسر کشور، هرچه سریع‌تر و حداکثر تا ۱۰ روز کاری دیگر، نسبت به ثبت نام و ارایه مستندات و مدارک خود در سامانه کارا اقدام کرده و درخواست خود را برای استفاده از این تسهیلات ارایه کنند.

علی‌نژاد در پایان یادآور شد: تسهیلات درخواستی برای باشگاه‌های آسیب دیده ناشی از کرونا رقمی بیش از ۱۱۳ میلیارد تومان است که از این میزان رقمی معادل ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده و مابقی پرونده‌ها نیز پس از بررسی و تایید درخواست‌های ثبت نام کنندگان متقاضی این تسهیلات در سامانه کارا به صورت روزانه به بانک عامل معرفی و تسهیلات برای آنها واریز خواهد شد.

منبع: وزارت ورزش و جوانان برچسب‌ها مهدی علی نژاد ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان سامانه کارا مهدی علی نژاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی علی نژاد ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان سامانه کارا مهدی علی نژاد مهدی علی نژاد ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان سامانه کارا مهدی علی نژاد وزارت ورزش و جوانان سامانه کارا علی نژاد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور

کیومرث هاشمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین  در خصوص موضع وزارت ورز و جوانان در مورد تلاش مالکان جدید برای تغییر نام باشگاه استقلال اظهار داشت: واقعیت این است که دو باشگاه استقلال و پیروزی واگذار شده اند و متولی خاص خودشان را دارند اما هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال کار را طی کند.

وی افزود: ما کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون ماده ۵ باشگاه ها داریم و هر باشگاهی چه استقلال و چه باشگاه دیگری بخواهد تغییر نام داشته باشد باید مسیر قانونی را طی کند.

وی در پاسخ به سؤالی در باره حق پخش مسابقات تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: حق پخش فقط متعلق به این دو باشگاه نیست حق پخش متعلق به ورزش کشور است و یکی از موضوعاتی است که گره کار ورزش کشور است و لازم است که این گروه باز شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه موضوع حق پخش برنامه های ورزشی دیده شده و به آیین نامه ای که با کمک وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تدوین می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد موکول شده است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: حق پخش حق ورزش است و باید به ورزش داده شود و طبیعی است که اگر حق پخش پرداخت شود، می‌تواند به حل بسیاری از مشکلاتی که در مسیر ورود بخش خصوصی به ورزش وجود دارد، کمک کند.

تجلیل از افتخار آفرینان ورزشی

هاشمی همچنین گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از هزار و ۵۱۷ نفر از قهرمانان و دست اندرکارانی را که سال گذشته موفق شدند برای کشور افتخارآفرینی کنند، با حضور شخص رئیس جمهور برگزار می‌کنیم و  ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش این عزیزان تقدیم خواهد شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش به رشته هایی که سهمیه المپیک دارند، کمک می کند و بنا است که پس از ۲۰ سال ناوگان تجهیزاتی این رشته های ورزشی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی که با هماهنگی وزارت نفت در نظر گرفته شده ارسال شود.

انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد