Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@14:34:09 GMT

۹ برنامه ویژه برای روز ملی غار پاک در قشم اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۸۰۱۳

۹ برنامه ویژه برای روز ملی غار پاک در قشم اجرا می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها – مدیرژئوپارک جهانی قشم از اجرای برنامه‌ ۹گانه این مدیریت با همکاری هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم در روز ملی غار پاک در قشم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، به نقل از سازمان منطقه آزاد قشم علیرضا امری کاظمی اظهارداشت: این برنامه روز دوم مهرماه با برپایی دوره غارپیمایی در دو بخش تئوری و عملی به مدت دو روز و با ارائه مدرک رسمی از سوی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی، پاکسازی گرافیتی‌های ورودی غارنمکدان، جمع آوری و پاکسازی زباله‌های داخل غار، جمع‌آوری تابلو، بنر و یادبودهایی که در انتهای غار نمکدان توسط گروه‌های مختلف به جا گذاشته شده از دیگر برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: نصب تابلوها و فلش‌های راهنما در راهروهای داخلی غار نمکدان و نصب شناسنامه و تابلو معرفی غار در دیواره انتهایی از دیگر اقدامات در دست طراحی برای روز ملی غار پاک در قشم است.

لرستان| هیچ غار جدیدی در کوهدشت کشف نشده استگزارش ویدئویی تسنیم| روایتی از غارهای روستای پنیری ایران/ «پنیر لیقوان» چگونه تولید و نگهداری می‌شود؟همدان| سکوت غار علیصدر با حفظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی شکسته می‌شود

مدیرژئوپارک جهانی قشم همچنین از برنامه ساخت نخستین مستند غارنمکدان با همکاری غارنوردان داخلی و خارجی و ساخت فیلم کوتاه امداد و نجات در بخش غارنوردی و بازبینی و ترسیم نقشه جدید غار نمکدان به عنوان دیگر برنامه‌های 9 گانه اعلام شده خبر داد.

وی با اشاره به تداوم بیماری فراگیر کووید 19 در جهان، کشور و جزیره یادآور شد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما در همکاری با هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم، برگزاری همایشی با حضور صاحب نظران عرصه غارنوردی در جهان بود که متاسفانه به دلیل ادامه روند بیماری کووید 19 امکان اجرا نداشت.

انتهای پیام/7558/ی

R7558/P/S6,1433/CT11 بیشتر بخوانید... احتمال ریزش غار یخی کوهرنگ؛ گردشگران از حضور در مجاورت یخچال‌های طبیعی خودداری کنند لرستان| هیچ غار جدیدی در کوهدشت کشف نشده است کشف یک غار طبیعی در گیلان؛ پرونده این جاذبه طبیعی برای ثبت ملی ارسال می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... احتمال ریزش غار یخی کوهرنگ؛ گردشگران از حضور در مجاورت یخچال‌های طبیعی خودداری کنند لرستان| هیچ غار جدیدی در کوهدشت کشف نشده است کشف یک غار طبیعی در گیلان؛ پرونده این جاذبه طبیعی برای ثبت ملی ارسال می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۲ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۳ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۴ تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت ۵ ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود ۶ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۷ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر ۸ گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل مهمترین اخبار استانها گزارش| ‌گرداب انقراض‌‌ در کمین یوزهای ایرانی /‌ باز هم دست چپاول‌گران محیط زیست در میان است خوزستان| درخواست فعالان حوزه و دانشگاه از رئیس دستگاه قضا برای تعیین تکلیف ۳۶۰۰۰ کولر قاچاق فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور: ‌صدها کیلومتر فراتر از مرزهای هوایی آسمان ایران را رصد می‌کنیم ‌ عضو کمیسیون آموزش مجلس: ۵ میلیون دانش‌آموز کشور گوشی هوشمند و امکان دسترسی به اینترنت ندارند مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است تحلیل رسانه‌های صهیونیست درباره وضعیت نگران‌کننده شمال فلسطین اشغالی و موشک‌های مقاومت ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در فضای مجازی «یمن» را به عنوان مهمان ویژه این رویداد معرفی کرد.

رمضانی در این پیام نوشت: «علی رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد بود»

صبح امروز در برخی رسانه‌ها خبر لغو حضور کشور هند در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شرایطی که تنها ۱۰ روز به برگزاری این رویداد باقیمانده است منتشر شد. تقریباً چند ماه پیش خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران حضور فعالانه را در نمایشگاه بین المللی کتاب هند داشت و در این نمایشگاه تفاهمنامه هایی برای حضور هند به عنوان مهمان ویژه و همچنین ایران به عنوان مهمان ویژه دور بعدی این نمایشگاه امضا شد.

با این حال باید دید در این روزهای باقیمانده یمن چه برنامه‌هایی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد