Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش شرکت تولید نیروی برق حرارتی از صدور مجوز وزارت نیرو برای تغییر حالت اشتغال 922 نفر از کارکنان شرکت‌های زیرمجموعه برق حرارتی خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، احمد غرویان به شرایط لازم برای تغییر حالت اشتغال کارکنان شر‌کت‌های زیرمجموعه برق حرارتی اشاره کرد و افزود: ملاک انتخاب افراد در مرحله اول داشتن شرایط لازم اعم از سابقه، شرایط احراز و رضایت عملکرد برای تغییر حالت اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله دوم شرکت در آزمون عمومی و کسب حداقل 50 درصد امتیاز آزمون و در مرحله سوم نیز حضور در مصاحبه تخصصی و کسب حداقل 70 درصد امتیاز، ملاک انتخاب نفرات برگزیده خواهد بود.

مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش شرکت تولید نیروی برق حرارتی تاکید کرد: در مرحله پایانی انتخاب نفرات نهایی از مجموع امتیازات آزمون، مصاحبه و امتیازات خاص متناسب با سهمیه‌ها انجام خواهد شد.

غرویان خاطرنشان کرد: داوطلبان شرکت در آزمون عمومی بایستی حداقل پنج سال(1825روز) سابقه کار مورد تایید در شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد با شرکت مدیریت تولید برق محل خدمت، منوط به پرداخت حق بیمه و وجود مستندات مربوط به قرارداد شرکت مدیریت تولید با شرکت پیمانکار را داشته باشند.

مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش شرکت تولید نیروی برق حرارتی اضافه کرد: همچنین دارا بودن شرایط احراز شغل مورد درخواست براساس طرح طبقه‌بندی مشاغل (مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی مرتبط و …) و همچنین رضایت شرکت ذیربط از عملکرد متقاضی برای شرکت در آزمون الزامی است.

وی به سهمیه‌های اختصاص یافته برای این آزمون اشاره کرد و افزود: براساس آیین‌نامه ابلاغی وزارت نیرو امتياز آزمون عمومی برای ایثارگران با ضريب 1.25(یک ممیز بيست و پنج صدم) محاسبه خواهد شد. همچنین امتياز آزمون عمومي معلولان، همكاران حادثه ديده در حين ماموريت يا حوادث ناشي از كار و فداكاران صنعت با ضریب 1.2 (يك مميز دو دهم) و زنان سرپرست خانوار با ضريب 1.15 (یک ممیز پانزده صدم) اعمال خواهد شد.

غرویان با تاکید بر اینکه آماده‌سازی لیست متقاضیان واجد شرایط و صحت‌سنجی اطلاعات در حال انجام است، ادامه داد:‌ براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته آزمون عمومی روز پنج‌شنبه، 10 مهر‌ماه امسال برگزار و نتایج آزمون نیز پایان همان ماه اعلام خواهد شد. همچنین اطلاعات تکمیلی در این ارتباط نیز به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب هاایران برق حرارتی پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران برق حرارتی وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو آزمون عمومی برق حرارتی وزارت نیرو خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ علی یرلی کایا وزیر کشورترکیه عملکرد ۱۰ ماهه نیرو‌های امنیتی این کشور در مبارزه با شبکه‌های تبهکاری را اعلام کرد.
علی یرلی کایا وزیر کشور ترکیه با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد در نتیجه هزار و ۲۰۱ عملیات نیرو‌های امنیتی در ده ماه گذشته، ۴۵۴ شبکه تبهکاری متلاشی و هشت هزار و ۲۶۰ مجرم در بازداشت شده اند.
به گفته یرلی کایا سه هزار و ۵۸ تن از بازداشت شدگان روانه زندان شده و محاکمه افراد دیگر ادامه دارد.
در گزارش وزیر کشور ترکیه، زورگیری با سلاح گرم، باجگیری، سرقت، کلاهبرداری، اخاذی، تهدید، قاچاق سلاح، ضرب و شتم و ... از جمله فعالیت‌های این باند تبهکاری اعلام شده است.
بیشترین میزان تحرک پلیس و اجرای حکم دستگیری، به منظور مهار فعالیت باند‌های مافیا، مواد مخدر، پولشویی و فساد مالی است
گفتنی است در چند ماه گذشته، وزارت کشور ترکیه با نیرو‌های تحت امر خود یعنی پلیس، ژاندارمری و گارد ساحلی، به طور جدی و وسیع، به جان باند‌های تبهکار افتاده و تاکنون صد‌ها مجرم و فراری، از باند‌های شرط بندی غیرقانونی گرفته تا قاچاقچیان انسان، از مافیای مواد مخدر گرفته تا سازمان‌های جنایتکار بین المللی و سلاح فروشان و ... را دستگیر و روانه زندان کرده است.
علاوه بر فعالیت شبکه‌های ارتکاب جرم داخلی، ترکیه در سال‌های گذشته بدلیل افزایش جرائم پولشویی، حضور سرکرده‌های مافیایی بین المللی این کشور در فهرست خاکستری قرار گرفته و بسیاری از موسسات مالی معتبر جهان، از فعالیت در ترکیه منصرف شده اند.
کارشناسان معتقدند ترکیه بدلیل داشتن اقتصاد شکننده و وابستگی مالی به منابع بین المللی، برای فراهم کردن زمینه حضور سرمایه گذاران خارجی، برخورد دولت ترکیه با شبکه‌های تبهکاری و ارتکاب جرم داخلی و بین المللی با شدت و وسعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد