Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@23:52:35 GMT

شیخ سلمان: سرژیک با جایگاهش به خاطر می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۸۰۷۷

شیخ سلمان: سرژیک با جایگاهش به خاطر می‌آید

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا درگذشت پیشکسوت فوتبال ایران را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی درگذشت سرژیک تیموریان را به فدراسیون فوتبال ایران،خانواده و دوستانش تسلیت گفت.

در پیام شیخ سلمان به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران آمده است: به نمایندگی از تمام خانواده فوتبال آسیا، همدردی صمیمانه و تسلیت ما را به دلیل درگذشت سرژیک تیموریان پذیرا باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همواره به دلیل جایگاهش در فوتبال و مشارکتش در توسعه این ورزش در جمهوری اسلامی ایران و فوتبال آسیا به یاد آورده خواهد شد.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسکویی، گزارشگر والیبال و گوینده و تهیه کننده رادیو صبح امروز دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش کشور را عزادار کرد.

انجمن رسانه های ورزشی ایران با ارسال پیامی این ضایعه را به جامعه ورزش  تسلیت گفته و براى بازماندگان و خانواده اسكويى آرزوى صبر كرده اند.

اسكويى از مشهورترين صداهاى راديو به خصوص در حوزه ورزش در طول تاريخ فعاليت رسانه هاى تصويرى، نوشتارى و شنيدارى به حساب مى آيد و ضايعه درگذشت او بازتاب فراوانى در ميان علاقه مندان به ورزش داشته و انجمن رسانه هاى ورزشى خودش را در اين غم شريک می داند.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس