Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع پزشکی مصری از کشته شدن ۸ نظامی این کشور در انفجار خودروی بمبگذاری شده در شمال صحرای سیناء خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع پزنشکی نظامی مصری به خبرنگار روزنامه العربی الجدید گفتند: در اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در مسیر یگان ارتش در حومه شهر بئر العبد واقع در استان شمال سیناء 8 نظامی جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان با بیان اینکه انفجار مزبور توسط گروه تروریستی موسوم به ولایت سیناء وابسته به داعش انجام شده است اظهار داشتند: در میان این کشته شدگان 3 افسر مصری به چشم می‌خورند.

در همین حال، منابع قبیله‌ای در استان شمال سیناء به این روزنامه قطری گفتند: انفجار خودروی بمب گذاری شده زمانی رخ داد که نظامیان مصری می‌خواستند وارد روستای المریح شوند و آن روستا را به تصرف خود درآورند.

روستای المریح یکی از روستاهای غرب شهر بئر العبد است که از 31 مرداد گذشته به اشغال تروریست‌های داعشی درآمده است.

مصر| کشته شدن 13 فرد مسلح در صحرای سیناء

گروه تروریستی ولایت سیناء طی چند روز گذشته با انجام عملیات علیه ارتش مصر در شهرهای بئر العبد و الشیخ زوید واقع در صحرای سیناء تعدادی از نظامیان مصری را کشت و یا زخمی کرد.

در همین حال، ارئش مصر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نظامیان این کشور از اول شهریور تا نهم همین ماه با انجام عملیات مختلف علیه تروریست‌ها در شمال صحرای سیناء موفق شدند 77 نفر از آنان را به هلاکت برساند و 317 انبار مهمات و 10 دستگاه خودروی نظامی تروریست‌ها را نابود کند.

ارتش مصر در واکنش به کشته شدن 8 نظامی این کشور در اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در روستای المریح تصریح کرد: عملیات انهدام و نابودسازی پایگاه‌های تروریست های تکفیری در صحرای سیناء ادامه خواهد یافت تا امنیت شهروندان مصری تامین شود.

در این بیانیه ارتش مصر با اشاره راهبرد امنیتی‌اش در مرزهای غربی این کشور اعلام کرد: جنگنده‌های مصری با انجام عملیاتی موفق شدند 9 دستگاه خودرو حامل سلاح و مهمات را هدف قرار دهند و آنها را منهدم کنند. این خودروها از لیبی عازم مصر بودند.

انتهای پیام/

 

 

R7969/P/S8,88,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مصر بیشتر بخوانید... مصر | هلاکت ۱۶ تروریست تکفیری در صحرای سیناء قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مصر | هلاکت ۱۶ تروریست تکفیری در صحرای سیناء واژه های کاربردی مرتبط مصر پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ حضور شمخانی در روستای ابوالفضل اهواز و دلجویی از اهالی ۲ عربستان| برگزاری مراسم باشکوه عاشورای حسینی در قطیف با وجود سرکوبگری آل سعود ۳ سید عبدالملک الحوثی: ملت یمن گزینه خود را درباره رژیم‌های امارات و عربستان نهایی کرده است ۴ «مصطفی ادیب» نامزد نخست‌وزیری جدید لبنان کیست؟ ۵ صادرات نفت ایران بسیار بیشتر از آمار آمریکاست ۶ هراس صهیونیست‌ها از «توازن وحشت» حزب‌الله ۷ هشدار درباره تحرکات آمریکا و برخی رژیم‌های عربی برای فتنه‌انگیزی در عراق ۸ تصاویر حاج قاسم و ابو مهدى در حرم امام حسین (ع) مهمترین اخبار بین الملل لبنان| آغاز رایزنی‌های پارلمانی برای انتخاب مأمور تشکیل دولت عراقچی برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام وارد وین شد «مصطفی ادیب» نامزد نخست‌وزیری جدید لبنان کیست؟ یادداشت| تکرار حادثه یا سناریوی جدید در مرزهای لبنان مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است تحلیل رسانه‌های صهیونیست درباره وضعیت نگران‌کننده شمال فلسطین اشغالی و موشک‌های مقاومت ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد لبنان| موافقت حزب‌الله با انتخاب مصطفی ادیب به عنوان مامور تشکیل دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مصر مصر صحرای سیناء بین الملل کشته شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۸:۱۵ صبح امروز چهارشنبه (به وقت محلی) محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پادگان «برانیت» با سلاح موشکی و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از صدور بیانیه حزب الله از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های نطوعا،‌ متات، الکوش و حرفیش در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی از جنوب لبنان خبر داده بودند.

کد خبر 6093793

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • قتل تکان‌دهنده ملکه زیبایی اکوادور در ملأعام
  • نیرو‌های مسلح یمن: دو ناوشکن آمریکایی و دو کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی