Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر حزب دموکراتیک خلق هند گفت: تامین بودجه ساخت معبد رام از بانک مرکزی هند به اندازه تخریب مسجد بابری غیراخلاقی و غیرقانونی است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ملت تایمز؛ «عبدالحمید کی اچ» دبیر حزب دموکراتیک خلق هند اعلام کرد: اینکه دولت هند قصد دارد بودجه ساخت معبد رام را از طریق کمک های مردمی به بانک مرکزی کشور تامین کند به سخره گرفتن دموکراسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این تصمیم به اندازه تخریب مسجد بابری و ساخت معبد رام به جای آن غیرقانونی و غیراخلاقی است.

عبدالحمید کی اچ افزود: نباید فراموش کنیم که هند یک کشور سکولار است و یک حزب افراط گرای هندو حق ندارد کشور را متعلق به هندوها بداند.

این سیاستمدار هندی اضافه کرد: دستگاه قضایی هند در مورد مسجد بابری عدالت را رعایت نکرد و با زیرپا گذاشتن تمام مستندات موجود زمین این مسجد را به هندوها بخشید تا روی آن معبد بسازند.

وی گفت: یک دولت سکولار حق ندارد برای ساخت معبدی که متعلق به یک قشر خاص است از طریق بانک مرکزی کشور کمک مالی جمع آوری کند.

دبیر حزب دموکراتیک خلق هند تاکید کرد: رفتار دولت هند باعث بدبینی اقلیت های مذهبی به خصوص مسلمانان می شود.

گفتنی است سال گذشته دستگاه قضایی هند پرونده تاریخی ترین جنجال این کشور را بسته و زمین مسجد بابری را به این بهانه که محل تولد خدای رام است به هندوها بخشید.

این تصمیم دادگاه با اعتراضات گسترده مسلمانان هندی همراه شد ولی آنها نتوانستند از حق خود دفاع کنند و  اخیرا با حضور نخست وزیر هند مراسم افتتاح ساخت معبد رام برگزار شد.

مولانا ولی رحمان: قضات دادگاه عالی هند در پرونده زمین مسجد بابری عدالت را زیر پا گذاشتندنخست وزیر هند: با لغو خودمختاری کشمیر و ساخت معبد رام به جای مسجد بابری به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کردیمفعال رسانه‌ای هند: مسلمانان ساخت مسجد در زمین جایگزین مسجد بابری را نمی‌پذیرنداعتراض احزاب سیاسی به حضور نخست وزیر هند در آئین افتتاحیه معبد رام روی زمین مسجد بابری

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مسلمان اخبار"هند" مسجد بیشتر بخوانید... پاکستان حمله نظامیان هندی به عزاداران حسینی در کشمیر را محکوم کرد چین به‌رغم درگیریهای تجاری، خرید فولاد از هند را افزایش داد شرکت‌های چینی سرمایه‌گذاری در هند را متوقف می‌کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پاکستان حمله نظامیان هندی به عزاداران حسینی در کشمیر را محکوم کرد چین به‌رغم درگیریهای تجاری، خرید فولاد از هند را افزایش داد شرکت‌های چینی سرمایه‌گذاری در هند را متوقف می‌کنند واژه های کاربردی مرتبط مسلمان اخبار"هند" مسجد پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ حضور شمخانی در روستای ابوالفضل اهواز و دلجویی از اهالی ۲ عربستان| برگزاری مراسم باشکوه عاشورای حسینی در قطیف با وجود سرکوبگری آل سعود ۳ سید عبدالملک الحوثی: ملت یمن گزینه خود را درباره رژیم‌های امارات و عربستان نهایی کرده است ۴ «مصطفی ادیب» نامزد نخست‌وزیری جدید لبنان کیست؟ ۵ صادرات نفت ایران بسیار بیشتر از آمار آمریکاست ۶ هراس صهیونیست‌ها از «توازن وحشت» حزب‌الله ۷ هشدار درباره تحرکات آمریکا و برخی رژیم‌های عربی برای فتنه‌انگیزی در عراق ۸ تصاویر حاج قاسم و ابو مهدى در حرم امام حسین (ع) مهمترین اخبار بین الملل لبنان| موافقت حزب‌الله با انتخاب مصطفی ادیب به عنوان مامور تشکیل دولت واشنگتن پست: پامپئو آمریکا در سطح جامعه جهانی را به انزوا می‌کشاند لبنان| آغاز رایزنی‌های پارلمانی برای انتخاب مأمور تشکیل دولت عراقچی برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام وارد وین شد مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است تحلیل رسانه‌های صهیونیست درباره وضعیت نگران‌کننده شمال فلسطین اشغالی و موشک‌های مقاومت ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد لبنان| موافقت حزب‌الله با انتخاب مصطفی ادیب به عنوان مامور تشکیل دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسلمان اخبار هند مسجد مسلمان اخبار هند مسجد ساخت معبد رام بانک مرکزی ترین اخبار مسجد بابری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات اوکراینی تسلیحات غرب را می‌دزدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، یک سیاستمدار ارشد فرانسوی اعلام کرد که بخش بزرگی از کمک های غرب به کی یف توسط مقامات اوکراین دزدیده می شود.

«فلوریان فیلیپات» رهبر حزب میهن پرستان فرانسه، که منتقد سرسخت کمک غرب به اوکراین، در پیامی اعلام کرد که «ولودیمیر زلنسکی» وقتی ادعا می کند که تمام کمک های آمریکا به اوکراین راهی میدان جنگ می شود، دروغ می گوید.

این سیاستمدار فرانسوی گفت که در واقع بخش بزرگی از این کمک ها از جبهه جنگ منحرف شده و به سمت فساد می رود.

فیلیپات همچنین به رسوایی فساد اخیر مربوط به «نیکولای سولسکی» وزیر کشاورزی اوکراین، اشاره کرد و نوشت: یک مورد دیگر از فساد در این کشور که یکی از فاسدترین کشورهای جهان است!

این سیاستمدار فرانسوی یادآور شد که رییس جمهور اوکراین پیشتر تضمین داده بود که از تسلیحات ارسالی غرب تنها در مبارزه با روسیه استفاده شود.

کد خبر 6090325

دیگر خبرها

  • مقامات اوکراینی تسلیحات غرب را می‌دزدند
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • آمادگی بانک‌ها برای استفاده از برات الکترونیکی
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • طرح ازبکستان برای اتصال از افغانستان به آسیای مرکزی
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه
  • طرح ازبکستان برای کریدور لجستیکی از افغانستان به آسیای مرکزی