Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت آمریکایی "یونایتد ایرلاینز" در آخرین تلاش خود برای افزایش تعداد مسافران هوایی در پی شیوع کرونا و رکود شدید این بخش، روز یکشنبه اعلام کرد که برای همیشه هزینه تغییر رزرو بلیط برای سفرهای داخلی را حذف کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت آمریکایی "یونایتد ایرلاینز" در آخرین تلاش خود برای افزایش تعداد مسافران هوایی در پی شیوع کرونا و رکود شدید این بخش، روز یکشنبه اعلام کرد که برای همیشه هزینه تغییر رزرو بلیط برای سفرهای داخلی را حذف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت هواپیمایی یونایتد که در شیکاگو مستقر است، از جمله خطوط هوایی بزرگ آمریکا بود که امسال اقدام به حذف موقت هزینه های تغییر رزرو بلیط کرد تا با توجه به عدم اطمینان در مورد شیوع کرونا، به مسافران انعطاف بیشتری در برنامه های سفری خود بدهد.

خطوط هوایی دلتای آمریکا بیش از 1900 خلبان را به مرخصی بدون حقوق می‌فرستدخطوط هوایی آمریکا از یک پوشش سطحی برای مبارزه با کرونا استفاده می‌کندبزرگترین خطوط هوایی آمریکای جنوبی به دلیل بحران کرونا 13 هزار نفر را اخراج کردکاهش 98 درصدی مسافران خطوط هوایی آسیا با بحران کرونا

اکنون این سیاست را برای کلیه بلیط های استاندارد اکونومی و پریمیوم خود دائمی کرده است و آن را در مورد بلیط های رزرو شده تا پایان سال نیز اعمال خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، هزینه استانداردی که از مسافران برای تغییر رزرو بلیط آنها گرفته می شد، برای پروازهای داخلی 200 دلار بود.

اسکات کربی، رئیس اجرایی خطوط هوایی یونایتد در یک پیام ویدیویی به مشتریان گفت که خلاص شدن از چنین هزینه هایی اغلب درخواست اصلی مسافران است.

این اقدام شرکت یونایتد در حالی صورت می گیرد که خطوط هوایی "ساوث وِست ایرلاینز" سیاست دیرینه ای را مبنی بر عدم دریافت هزینه از مسافران برای تغییر بلیط دنبال کرده است.

خطوط هوایی روزانه میلیون ها دلار را به دلیل بحران شیوع کرونا از دست می دهند، اما قبول دارند که بازگرداندن اعتماد به مشتری و انعطاف پذیری، مردم را به استفاده از سفرهای هوایی ترغیب و مسیر بازگشت خطوط هوایی به سودآوری را هموار خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

R1016170/P1012122/S81,7,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اقتصاد ویروس کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط اقتصاد ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ بزرگترین وارد کننده نفت دنیا به عربستان سعودی پشت کرده است ۲ تکرار/ هشدار درباره شوک جدید ارزی و افزایش شدید تورم با تک نرخی شدن ارز ۳ عرضه ۵ محصول ایران‌خودرو در طرح پیش فروش شهریور+اسامی خودروها و شرایط ثبت‌نام ۴ پرونده ۵۰ هزار مستأجر در کارتابل بانک‌ها/گروه‌های جدید مشمول وام ودیعه مسکن می‌شوند ۵ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۶/۱۰ ۶ بررسی طرح نهایی اعطای سهام عدالت به جاماندگان در صحن علنی مجلس ۷ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۶/۰۹ ۸ دستور وزیر راه لغو شد/ ابلاغ پروتکل بهداشتی جدید در پروازهای داخلی مهمترین اخبار اقتصادی سندسازی و جابه‌جایی تخصیصها با هدف جذب اعتبار در دستگاهها/ هزاران میلیارد پروژۀ عمرانی به‌دلیل فرایندِ بودجه‌ریزی زمین‌گیر شد تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد دستور وزیر راه لغو شد/ ابلاغ پروتکل بهداشتی جدید در پروازهای داخلی افزایش ۱۵ درصدی معاملات مسکن در مرداد/ پلمب بنگاه املاک در صورت عدم صدور کد رهگیری مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است تحلیل رسانه‌های صهیونیست درباره وضعیت نگران‌کننده شمال فلسطین اشغالی و موشک‌های مقاومت ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد لبنان| موافقت حزب‌الله با انتخاب مصطفی ادیب به عنوان مامور تشکیل دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقتصاد ویروس کرونا اقتصاد ویروس کرونا خطوط هوایی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، نیروی هوایی آمریکا در مقر Eglin طیف پهپادهای B-۷۰ را نمایش داد و توانایی هایش برای طراحی، سرهم بندی و استفاده از هواپیماهای خودرانی که در ۲۴ ساعت با چاپ سه بعدی ساخته شده اند را به رخ کشید.

به طور دقیق تر حدود ۲۲.۵ ساعت طول می کشد تا ۶ هواپیما از جمله یک سیستم نجات پرسنل ۳.۶ کیلوگرمی را قبل از پرتاب سرهم بندی کرد. این روش نوآورانه طی ماموریت «بلوهورایزن» توسط مرکز استراتژی و تکنولوژی نیروی هوایی توسط یافته که استراتژی های خارق العاده ای برای تامین نیازهای تاکتیکی فراهم می کند.

این پروژه توسط ۳ نفر اجرا شده است. محققان روی توسعه سریع هواپیماهای بی سرنشین کوچک، فناوری هایشان و همچنین محموله هایی برای نیازها و محیط های مختلف تمرکز کرده بودند.

کلنل داستین توماس یکی از اعضای تیم در این باره می گوید: هواپیماهای بی سرنشین کوچک به جنگ افزارهای جدیدی تبدیل می شوند. با این وجود نیروی هوایی نمی تواند به سرعت این هواپیماها را تغییر دهد یا به سرعت از آنها برای تامین نیازهای خاص یک ماموریت استفاده کند. پروژه ما برای تغییر این روند اجرا شد.

برای انجام این پروژه شرکت Black Phoenix باTitan Dynamics( یک شرکت کوچک هوافضا) که برای طراحی سریع هواپیماهای کوچک و بی سرنشین ارزان مشهور است، همکاری کرد.

محققان از نرم‌افزار طراحی خودکار Titan برای تولید سریع بدنه پهپاد آیرودینامیک با در نظر گرفتن وزن، قدرت، ابعاد و بار در کمتر از ۱۰ دقیقه استفاده کردند. در مرحله بعد کد این طراحی به پرینترهای سه بعدی داده شد تا تجهیزات یک هواپیمای سبک وزن بی سرنشین را تولید کند.

پس از تکمیل چاپ تمام قطعات، محققان هواپیمای بی سرنشین را براساس نیازهای ماموریت شخصی سازی کردند.

کد خبر 6096834 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • مدت زمان اخذ ویزای توریستی دبی چقدر است؟
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان