Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:24:05 GMT

طرح «هر دانش‌آموز، یک مهارت» در گرمسار اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۸۵۰۹

طرح «هر دانش‌آموز، یک مهارت» در گرمسار اجرایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید متقی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش گرمسار به میزبانی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان اظهار داشت: گرمسار از ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه صنعتی برخوردار است و این امر ضرورت پیوند علم و صنعت را دوچندان می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم اجرای طرح «هر دانش‌آموز یک مهارت» در سطح مدارس گرمسار بیان کرد: همکاری و تعامل مرکز فنی و حرفه‌ای با آموزش‌وپرورش این شهرستان برای تحقق این هدف تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری گرمسار بابیان اینکه شورای آموزش‌وپرورش مهم‌ترین نهاد تصمیم‌گیری در راستای پیشرفت و توسعه نظام آموزش‌وپرورش است، ابراز کرد: تمامی مصوبات شورای آموزش‌وپرورش باید به‌صورت دقیق توسط کارشناسان بررسی و تصمیم‌گیری‌های عملی و مؤثر در توسعه کمی و کیفی آموزشی در این شهرستان انجام شود.

متقی با اشاره به اینکه تحقق اهداف و مصوبات شورا درگرو مشارکت، همفکری و اتحاد همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی است، خاطرنشان کرد: این شورا چارچوبی قانونمند برای بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های برون‌سازمانی در راستای رفع مشکلات و تنگناهای موجود در آموزش‌وپرورش است که می‌توان از آن برای ارتقای سطح آموزش بهره برد.

کد خبر 5012116

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری گرمسار آموزش وپرورش سمنان گرمسار مهارت آموزی محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز عاشورا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان شیوع کرونا شهرکرد آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری