Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی عظیمی در جمع کارکنان یگان ویژه استان مرکزی ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، با اشاره به اینکه یگان‌های ویژه یکی از راهبردی‌ترین نیروهای عملیاتی ناجا به شمار می‌رود، اظهار کرد: امروز حضور این یگان در عرصه‌های مختلف ملی و مذهبی بسیار پرشور و چشمگیر است که این نشان از تقویت بنیه انقلابی و اسلامی کارکنان این مجموعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، اقتدار و صلابت را دو خصیصه مهم و کارآمد کارکنان یگان‌های ویژه دانست و افزود: اقتدار و صلابت اگر با رأفت و مهربانی در جهت آرامش و امنیت مردم کشور همراه باشد، بسیار دلنشین و قابل تقدیر است.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، پلیس مقتدر را امین مردم دانست و تاکید کرد: اقتدار و صلابت نیروهای امنیتی و انتظامی ضامن امنیت جامعه است.

این مقام انتظامی گفت: پلیس ما از ویژگی‌ها و شایستگی‌های همچون داشتن ایمان، مردمی بودن، شهادت طلبی و مطیع رهبر بودن برخوردار است به همین دلیل از هر زمان دیگر عزت مندتر است.

سردار عظیمی برقراری امنیت و آرامش را برای مردم امری بدیهی دانست و خاطرنشان کرد: جایگاه امنیت در عرصه‌های اجتماعی بر همگان مشخص است و پلیس به عنوان مجری قانون، در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار می‌باشد.

است، امروز نیروی انتظامی با حضور و عمل خود در ایجاد امنیت پایدار نشان داده است که با بصیرت کامل و پیروی از اوامر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در ایجاد امنیت مطلوب، مقتدرانه پای کار و دفاع از این نظام مقدس، ایستاده است.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به اینکه یگان‌های ویژه بر اساس مأموریت‌ها بایستی اقتدار و آمادگی کامل داشته باشند، گفت: اصلی ترین مأموریت یگان ویژه حفظ اقتدار، آمادگی و حضور در حداقل زمان ممکن است که بایستی آمادگی‌های ما بیشتر و روز به روز همانند نام یگان ویژه منحصر به فرد باشد.

گفتنی است، در پایان این مراسم، سرهنگ توکل فلاح زاده به عنوان فرمانده یگان ویژه استان مرکزی معرفی و از زحمات سرهنگ عطا الله نعمتی قدردانی شد.

کد خبر 5012083

منبع: مهر

کلیدواژه: علی عظیمی یگان ویژه اقتدار ناجا محرم 99 شورای شهر تهران ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش پیش بینی وضعیت هوا قوه قضاییه وضعیت راهها متروی تهران سازمان بازرسی کل کشور کمیته امداد امام خمینی سال تحصیلی جدید سازمان تامین اجتماعی ترافیک اقتدار و صلابت یگان های ویژه یگان ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر

عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز به سوی خودروی یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام «عمر ابوالفول» شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد.   به گزارش نور نیوز؛ همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود.   در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم».     «عمر ابوالفول» فرمانده گردان طولکرم   جنبش حماس نیز در واکنش به شهادت «عرم ابوالفول» از فرماندهان گردان «طولکرم» وابسته به «سرایا القدس» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) به دست نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان آن را یک «ننگ سیاسی» برای این نهاد سیاسی دانست.   حماس گفت که اینگونه اقدامات تنها خدمت به اسرائیل است.   در این بیانیه آمده است: همگی باید به مسئولیت خود برای پایان دادن به این اقدامات خلاف و تغییر روند نهادهای امنیتی در مسیر صحیح،عمل کنند.   خودرو «عمر ابوالفول» فرمانده گردان طولکرم که به آن شلیک شد

دیگر خبرها

  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد