Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:04:24 GMT

شهرستان فردیس فاقد تخت بیمارستانی است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۸۷۲۵

شهرستان فردیس فاقد تخت بیمارستانی است

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان استان برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: البرز فاصله زیادی تا پایتخت ندارد ولی به لحاظ سرانه‌های تخت بیمارستانی و امکانات بهداشت و درمان با استان محروم سیستان و بلوچستان برابری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای افزایش بیش از هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه استان، گفت: شهرستان فردیس با حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت فاقد تخت بیمارستانی است، طبق تعهد دانشگاه علوم پزشکی استان مقرر شده است بیمارستان فردیس تا پایان سال به بهره‌برداری برسد، همچنین دهکده سلامت استان بزودی راه اندازی می‌شود.

استاندار البرز با اشاره به اختصاص ۳۴۶ میلیارد تومان به استان البرز برای مقابله با کرونا، گفت: در کنترل موج اول شیوع کرونا، استان البرز بسیار خوش درخشید و به نسبت جمعیت سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفری البرز با همراهی مردم و تلاش‌های کادر بهداشت و درمان و برنامه ریزی مسئولان، شاهد تلفات سنگینی نبودیم.

شهبازی با اشاره به شهادت چهار پزشک و یک داروساز استان در ایام مبارزه با کرونا، گفت: در این مدت دکتر کریم برای مقابله با کرونا ایثار و مجاهدت فراوانی داشت و علی رغم تمایلی که برای خدمت در عرصه دیگری در ایشان وجود داشت، شبانه روز پای کار بودند.

گفتنی است؛ در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر کریم رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، دکتر فتحی به عنوان رئیس جدید معارفه شد.

کد خبر 5012144

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار البرز استان البرز شهرستان کرج محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان شیوع کرونا شهرکرد تخت بیمارستانی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز

حجت الاسلام محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به این پرونده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضاییه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز