Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعلی حسینی در خصوص ارسال لیست اولیه پرسپولیس برای ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: امروز برنامه سفر خود را به فدراسیون فوتبال فرستادیم و تنها زمان سفر باقی مانده است.

معاون امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره مجوز تعییر در لیست این تیم با جذب احتمالی بازیکنان جدید اظهار داشت: فهرست ابتدایی را دادیم و فرصت داریم اسامی بازیکنان جدید خود را به آن اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بازیکنی هم از فهرست اولیه ما بیرون بیاید باز هم آن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهیم کرد.

وی درباره جزئیات هزینه های پرداختی از سوی AFC برای تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا که بطور متمرکز در کشور قطر برگزار می شود افزود: طبق قانونی که سال‌ها وجود داشته اگر یک تیم به عنوان میهمان در لیگ قهرمانان آسیا باشد ۲۹ نفر از اعضای این تیم هزینه‌شان پرداخت می‌شود که با توافق بین آنها افزایش پیدا می کرد.

حسینی ادامه داد: اعضای کادر فنی و سایر عوامل پرسپولیس ۲۰ نفر هستند. ضمن اینکه با توجه به شرایط بیماری کرونا به جای ۳۰ بازیکن، اسامی ۳۵ بازیکن را می‌توانیم به AFC ارسال کنیم. در مجموع ۵۵ نفر می‌توانند ID کارت حضور در لیگ قهرمانان را داشته باشند.

وی ادامه داد:‌از این ۵۵ نفر، AFC هزینه اقامت ۱۸ بازیکن و ۱۱ عضو کادر فنی که در مجموع ۲۹ نفر می‌شوند را تقبل می‌کند. هزینه اقامت سایر نفرات بر عهده خود باشگاه است. 

معاون بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درباره عدم پرداخت کمک ۱۰۰ هزاردلاری AFC تصریح کرد: متاسفانه حرف خود را عوض کرده و در نامه های جدید ود این موضوع را رد کردند و اعلام به پرداخت تنها هزینه ۲۹ نفر از اعضای تیم کردند. بنابراین ناچار هستیم خودمان بخشی از هزینه ها را پرداخت کنیم.قرار بود صد هزار دلار کمک هزینه سفر و ۶۰ هزار دلار بلیت هواپیما باشد که چنین موضوعی انجام نمی‌شود.

وی درباره تسویه باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ تا پنجشنبه هفته جاری یادآور شد: این موضوع را از مدیریت باشگاه و کمیته مالی بپرسید چون من اطلاعی ندارم. پرونده زلاتکو، مارکو و ایگور، بسته شد و بخشی از طلب برانکو هم پرداخت شده و به زودی هم امیدواریم باقیمانده مطالباتش پرداخت شود.

کد خبر 5012127

منبع: مهر

کلیدواژه: امیرعلی حسینی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی تیم فوتبال تراکتور جام حذفی فدراسیون کشتی مهدی طارمی ویروس کرونا فرهاد مجیدی والیبال دربی 93 مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان افزود: براساس قوانین مالیات بر ارزش افزوده، محیط زیست و مالیات مستقیم شرکت بهره داری مفت و گاز در استان ملزم به پرداخت عوارض حق آلایندگی هستند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های قضایی انجام شده در سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و در فروردین امسال ۹۳۵ میلیارد تومان حق آلایندگی به استان خوزستان پرداخت شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه این اعتبارات به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های مربوطه تقسیم و پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: تمامی این دستگاه‌ها باید این اعتبارات حق آلایندگی را در محل خود هزینه کنند.

دهقانی بیان کرد: تمامی هزینه این اعتبارات توسط دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و نهاد‌های ناظر بر دستگاه‌هایی که عوارض حق آلایندگی را استفاده و هزینه می‌کنند، نظارت می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی