Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@07:32:17 GMT

آب فروشی مثل آب خوردن

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۸۸۵۴

آب فروشی مثل آب خوردن

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد برزویی مدیر امورمنابع آب مشهد در خصوص حفر چاهی غیرمجاز در محدوده اراضی کاهو، گفت: محدوده تحت پوشش اموراب مشهد، شهرستان‌های چناران، طرقبه، شاندیز، مشهد و فریمان می‌باشد. واحد گشت و نظارت امور آب مشهد به طور مداوم و روزانه و همچنین در گشت‌های شبانه از منابع آبی بازدید به عمل می‌آورند که بر حسب گزارش‌های اخیر مردمی و دستور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان خراسان رضوی، اقدامات لازم در خصوص جلوگیری از آب فروشی‌های غیرمجاز به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او افزود: چاه غیرمجاز به عمق صدوپنجاه متر و دبی هفت لیتر بر ثانیه در اراضی کاهو که به‌صورت ماهرانه‌ای داخل چهاردیواری پنهان شده بود، توسط گروه گشت و نظارت امور شناسایی شد.

مدیر امورمنابع آب مشهد ادامه داد: این چاه غیر مجاز در فاصله نود متری و در حریم چاه آب شرب قرار داشت و بهره‌بردار متخلف، از چاه آب شرب، برق غیر مجاز گرفته بود و نسبت به لوله‌کشی به‌صورت مخفی به باغ ویلای اطراف و آب‌فروشی غیرمجاز از این چاه اقدام کرده بود که پس از طی کردن مراحل قانونی پر و مسدود شد.بیشتربخوانید خراسان رضوی پیشرو در انسداد چاه‌های غیر مجاز

برزویی بیان کرد: چهار حلقه چاه دیگر که در همین زمینه فعالیت غیرقانونی می‌کردند، پس از صدور اخطاریه جهت متخلفین، از طریق مراجع قضایی پیگیری کردیم. البته از آب فروشی یکی از این چهار حلقه چاه، در دوم شهریور جلوگیری بعمل آمد و دو حلقه چاه غیر مجاز هم که بهره برداران آن‌ها آب فروشی به با غ ویلا‌ها داشتند در پنجم و ششم شهریور ماه این دو حلقه چاه غیرمجاز پر و مسدود شدند.   او تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا قبل از پانزدهم شهریور ماه پس از طی مراحل قانونی مربوطه و هماهنگی با نیروی انتظامی اقدامات لازم را برا‌ی جلوگیری از فعالیت‌های آب فروشی غیرمجاز یک حلقه چاه دیگر را به انجام برسانیم.

مدیر امورمنابع آب مشهد تاکید کرد: بهره برداران دو قنات دیگر در زمینه آب‌فروشی تانکری فعالیت غیر مجاز انجام می‌دادند که با صدور اخطاریه و پیگیری از مراجع قضایی وبا همکاری نیروی انتظامی از تخلف آن‌ها جلوگیری به عمل آمد.

برزویی اظهار کرد: در بیست و دو ماهه گذشته و تا پایان مردادماه امسال، با اخذ دستورات قضایی و با همکاری نیروی انتظامی و توسط همکاران گروه‌های گشت و نظارت امور، تعداد هزار و هفتصد حلقه چاه غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد پر و مسدود که این موضوع باعث جلوگیری از برداشت غیر مجاز آب به میزان حدود هفتاد میلیون متر مکعب در سال شده است.   او افزود: در میان این چاه‌های غیرمجاز پر شده چاه‌هایی بوده اند که بهره برداران آن آب فروشی غیرمجاز داشته اند از جمله چاه غیرمجازی در اراضی ساغشک شاندیز که به صورت مخفی در چهار دیواری وجود داشت و دارای عمق دویست و بیست متر و دبی سی لیتر بر ثانیه بود و بهره دار چاه غیر مجاز به صورت مخفی به باغ ویلا‌های اطراف لوله کشی کرده بود و آب فروشی غیرمجاز انجام میداد که پس از شناسایی، با اخذ دستور قضایی، همکاری نیروی انتظامی و توسط همکاران، گروه گشت و نظارت امور پر و مسدود شد.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غیرقانونی چاه غیر مجاز آب و فاضلاب آب فروشی غیرمجاز گشت و نظارت امور نیروی انتظامی چاه غیرمجاز پر و مسدود غیر مجاز حلقه چاه آب مشهد چاه غیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار