Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: امینه امانی سرمربی سابق تیم‌های فوتسالِ گل‌گهر، مس شهربابک و شهرداری ورامین در اوایل مرداد به عنوان سرمربی تیم «منتخب فوتسال دانشجویان بانوان» منصوب شد. طی نشست و گفتگویی که خبرنگار مهر با امانی داشت، ابتدا از بستن تیم منتخب دانشجویان، تمرینات و اردوهای آینده تیم و اعزامی این تیم به مسابقات جهانی سخن به میان آورد، در ادامه هم از سرمربیگری‌اش در لیگ‌های یک و برتر برای مخاطبان صحبت کرد که از نگاه‌تان می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از چگونگی پیوستن‌تان به تیم دانشجویان فوتسال بانوان ایران در سِمت سرمربی بگویید.

طبق پیشنهاد علی تاجیک (سرمربی تیم منتخب فوتسال دانشجویان آقایان) به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم منتخب دانشجویان فوتسال بانوان مطرح شدم، سپس با تصمیم رضا ابراهیمی (مدیر تیم‌های دانشجویان ملی فوتسال و فوتبال ایران) و کارگروه فنی به این سِمت منصوب شدم.

با توجه به رزومه کاری‌ام در رشته فوتسال و فوتبال (فعالیت در بارسلون اسپانیا و مقطع کوتاهی سال ۹۳ قبل از مسابقات المپیک ریو مربی بدنساز تیم ملی فوتبال بانوان ایران)، با این پیشنهاد موافقت شد و به عنوان سرمربی تیم منتخب دانشجویان فوتسال بانوان ایران انتخاب شدم.

حکم سرمربیگری تیم منتخب دانشجویان به امینه امانی صادر شده است؟

اوایل مرداد در جلسه‌ای که با علی تاجیک (سرمربی تیم منتخب دانشجویان آقایان)، رضا ابراهیمی (مدیر تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال دانشجویان)، بهرام قدیمی (رئیس فدراسیون ورزشکاران بین دانشگاهی) و نصری (مشاور تیم‌های اعزامی به مسابقات جهانی) داشتیم، حکم سرمربیگری من داده شد. در این جلسه شرایط و چگونگی اعزام تیم به مسابقات جهانی بلژیک مطرح و با حضور دستیار خارجی‌ام به عنوان کمک مربی موافقت کردند.

تشکیل تیم «منتخب فوتسال دانشجویان بانوان ایران» چه زمانی و به چه صورت خواهد بود؟

یک فراخوان در مهر ماه ۹۹ خواهیم داشت چرا که در تاریخ ذکر شده دانشجویان در دانشگاه‌ها فعال هستند، استعدادیابی برای تیم دانشجویان از تمام دانشگاه‌های ایران صورت می‌گیرد. سه اردوی سه روزه انتخابی داریم که در اردوی آخر تیم سابق منتخب دانشجویان ایران (قهرمان سال گذشته مسابقات بلژیک) به جمع بازیکنان انتخابی اضافه می‌شوند، در واقع ترکیبی از بازیکنان مستعد و باتجربه‌ها تیم سابق را انتخاب می‌کنیم. احتمالاً برای اعزام و تشکیل تیم منتخب دانشجویان بانوان و آقایان یک کمک مربی خانم خارجی و یک کمک مربی آقای خارجی به کادر تیم‌ها اضافه خواهد شد.

بازیکن سیرجانی برای تیم مد نظرتان هست؟

چند بازیکن از استان کرمان و دیگر شهرستانها توسط مربیان زحمتکش معرفی شده‌اند؛ امیدوارم در بستن و انتخابی تیم همکاران با معرفی بازیکن باکیفیت و فنی کمک شایانی به کادر فنی تیم داشته باشند.

کمک‌های خودتان در کادر فنی تیم، برای اعزام به جام جهانی دانشجویان بلژیک را انتخاب کردید؟

به دلیل محدودیت برای تشکیل کادر فنی اعزام به مسابقات دانشجویی، تنها یک کمک می‌توانم انتخاب کنم. احتمالاً یک کمک مربی اسپانیایی (همکار سابق) را به عنوان دستیار دعوت کنم.

تمرینات تیم دانشجویان را در کدام مجموعه ورزشی و کی استارت می‌زنید؟

تمام تمرینات و اردوها در تهران برگزار خواهد شد. خروجی جلسه «رسیدگی به تیم‌های منتخب فوتسال دانشجویان» این بود که بعد از حضور قدیمی (رئیس فدراسیون ورزشکاران بین دانشگاهی) در جلسه با مسئولان برگزاری مسابقات جام جهانی در بلژیک (مهرماه ۹۹)، طی نشستی در ایران، مکان دقیق تمرینات، زمان و اردوها را مشخص کنیم. فعلاً به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمرینات تعطیل هستند. احتمالاً تمرینات را از اواخر مهر ماه شروع کنیم.

جام جهانی فوتسال دانشجویان بانوان جهان در چه تاریخی برگزار می‌گردد؟

مطابق معمول باید اردیبهشت ۹۹ برگزار می‌شد، امسال مهمان ناخوانده (ویروس کرونا) بازی‌های بلژیک را به تعویق انداخت و قرار براین شده که بهمن ۹۹ برگزار شود، چنانچه در تاریخ ذکر شده شرایط ایده‌ال نباشد مسابقات به اردیبهشت ۱۴۰۰ موکول خواهد شد. با توجه به صحبت‌های انجام شده به احتمال فراوان سال ۹۹ برگزار خواهد شد، اما در جلسه مهم مهرماه بلژیک تصمیم نهایی در رابطه با زمان دقیق برگزاری مسابقات گرفته خواهد شد.

سال گذشته در مسابقات جهانی، تیم دانشجویان بانوان ایران چگونه ظاهر شد؟

تیم منتخب دانشجویان ایران بازی‌های خوبی انجام دادند و به مرحله پایانی راه یافتند، در دور آخر مسابقات با وجود تیم‌هایی چون فرانسه، بلژیک و اسپانیا به فینال راه یافتند، فینال هم در ضربات پنالتی تیم دانشگاه کاتالونیا را شکست دادند و مقام قهرمانی را کسب کردند.

امینه امانی سرمربی تیم منتخب دانشجویان فوتسال بانوان؛ از اوایل دوران مربیگری خود صحبت کنید.

از سال ۸۰ پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه باهنر کرمان در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در بازگشت به سیرجان زادگاهم با راه اندازی تیم فوتسال گل‌گهر و تشکیل تیم‌های ورزشی هندبال و آمادگی جسمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان به عنوان مدرس تربیت بدنی رسماً مربیگری حرفه‌ای خود را آغاز کردم.

بین سال‌های ۸۱ تا ۸۵ سرمربی تیم فوتسال بانوان گل‌گهر را به عهده داشتم و در مقطع کوتاه با اسپانسری نمایندگی بیمه ایران تیم داری کردیم. در ادامه با انحلال تیم فوتسال گل‌گهر با مسئولان شهرداری سیرجان به توافق رسیدم که همزمان با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مجبور به عزیمت به تهران شدم.

امانی با سِمت «سرمربی بازیکن» در تیم فوتسال گل‌گهر چه عناوینی را به دست آوردید؟

در سالهای ۸۳ تا ۸۵ با تیم گل‌گهر با سِمت «سرمربی بازیکن» سه دوره قهرمان پیاپی استان کرمان را کسب کردیم، یک دوره هم قهرمانی مسابقات جنوب شرق کشور (منطقه ۵) با حضور نمایندگان استان‌های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان و خراسان جنوبی و به میزبانی سیرجان. با قهرمانی در مسابقات جنوب شرق به همراه نماینده هرمزگان به مرحله بعد راه یافتیم و در نهایت به لیگ سه کشور راه یافتیم. و از لیگ سه هم موفق شدیم به لیگ دو کشور صعود کنیم. تیم فوتسال بانوان گل‌گهر منحل و بعد از انحلال با تیم بیمه ایران شیبانی باز قهرمان استان شدیم.

کارتان را از لیگ یک فوتسال در فصل ۹۸ – ۹۷ شروع کردید، توضیح می‌دهید.

بعداز گذشت هفت سال دوری از فوتسال ایران در سال ۹۷ قرار بود با تیم پیام نور تهران در لیگ برتر به عنوان سرمربی شروع کنم که متاًسفانه در قرعه کشی لیگ برتر حضور نداشتیم و این تیم به لیگ یک سقوط کرد و امتیازش به من داده شد و من هم با باشگاه مس شهربابک و امتیاز سابق پیام نور شروع کردم. در این دوره از مسابقات تیم مس شهربابک در گروه خود سوم شد، از گروه ما تیم‌های رهیاب گستران تهران و هیأت فوتبال تهران و از گروه دیگر تیم‌های شهروند ساری و صنعت سرد خزر رشت به لیگ برتر صعود کردند. ضمناً من در سالهای ٨٣-٨٤ هدایت تیم فوتسال گل‌گهر سیرجان را به عنوان سرمربی داشتم و در چند دوره قهرمان استان و لیگ شدیم.

فصل ۹۹ – ۹۸ لیگ برتر برای سرمربی امینه امانی فصلی پر فراز و نشیب بود در این راستا صحبت می‌کنید.

در تمرینات پیش فصل ۹۹ - ۹۸ با تیم هیئت فوتبال استان تهران به عنوان سرمربی کارم را شروع کردم. تمرینات آمادگی حضور در لیگ را در دستور کار داشتیم و همه چیز به خوبی پیش می‌رفت، اما نبود اسپانسر عاملی شد که قبل از قرعه کشی مسابقات انصراف دهیم. همه چیز تمام شده بود که دقیقاً در روز قرعه کشی با ورود اسپانسری از ورامین ما دوباره در قرعه کشی شرکت کردیم. امتیاز تیم هیأت فوتبال تهران به شهرستان ورامین داده شد و نام تیم هم از هیأت فوتبال تهران به ستارگان دشت ورامین تغییر و در مسابقات لیگ برتر فوتسال حضور پیدا کرد.

چرا تیم ستارگان دشت ورامین از مسابقات انصراف داد؟

به علت کمبود بودجه، از طرف باشگاه و مدیرعامل تیم که شخصاً هزینه‌ها را پرداخت می‌کردند از هفته دهم حمایت مالی نشدیم و مجبور به کنارگیری شدیم. ضمن اینکه از نظر سخت افزاری و زیر ساخت هم مشکلات خاص خود را داشتیم.

مدیرعامل قبل از شروع فصل هزینه مسابقات را برآورد نکرده بودند؟

با توجه به تجربه اول‌شان و عدم شناخت کافی فکر می‌کردند هزینه‌ای که از اول فصل تا هفته دهم داشتند برای کل فصل کافی بوده، بعد از پایان هفته دهم به نتیجه کناره گیری و انصراف رسیدیم. از طرف مدیرعامل مشاور باشگاه به ما اعلام انحلال کردند که با توجه به تعهدی که به باشگاه و بازیکنان داشتم به تنهایی دو هفته با هزینه شخصی ادامه دادم ولی درنهایت مجبور به انصراف از مسابقات شدیم.

تیم ستارگان دشت ورامین از هفته اول تا دهم چه نتایجی بدست آورد؟

در ورامین از شرایط میزبانی نهایت استفاده را بردیم به طوری که در خانه مقابل هیچ تیمی باخت ندادیم. در بازی دربی تهران برابر رهیاب گستر برنده شدیم، شهروند ساری را شکست دادیم، تیم قوی لیگ ساپیا را در ورامین ۳ – ۳ متوقف کردیم. تا هفته ششم جزو چهار تیم اول جدول بودیم و هفته سوم بعد از برد در دربی تهران بهترین مربی هفته شناخته شدم؛ در پایان هفته دهم با توجه به نتایج خوب متأسفانه انصراف دادیم.

چرا مسئولان باشگاه ستارگان دشت ورامین امانی را به عنوان استعدادیاب منطقه شمال شرق تهران انتخاب کردند؟

با توجه به اینکه ما خیلی دیر به لیگ برتر اضافه شدیم و چند بازیکن بعد از بازی اول به ترکیب اضافه شدند ولی نتایج خوبی داشتیم و سابقه مربیگری من در لالیگا و استعدادیابی در رده‌های پایه مدارس بارسلونا و اینکه در دو باشگاه اسمارت فوتسال بارسلونا و بی وان کاتالونیا مشغول به کار هستم و سوابق کاری من در رده‌های پایه فوتسال از طرف مدیرعامل باشگاه و اعضا هیئت مدیره این کار به من محول شد.

امکانات سخت افزاری تیم فوتسال بانوان ستارگان دشت ورامین به چه صورت بود.

سالن‌های غیر استاندارد یکی از بزرگترین مشکلات تیم به حساب می‌آمدند، تنها یک سالن استاندارد بود که این سالن هم در اختیار تیم والیبال آقایان ورامین بود، تیم فوتسال بانوان ستارگان دشت ورامین فقط بازی‌هایی که میزبان بود از این سالن برای انجام مسابقات لیگ استفاده می‌کرد؛ بازی به بازی رنگ سالن استاندارد را می‌دیدیم گویی که در بازی‌های خانگی هم مهمان هستیم.

واگذاری امتیاز تیم فوتسال ستارگان دشت ورامین به استقلال تهران به کجا رسید؟

امسال قرار بود دو تیم استقلال و پرسپولیس با خرید امتیاز در لیگ برتر فوتسال آقایان تیم داری کنند، باشگاه استقلال تلاش داشت با خرید امتیاز باشگاه فوتسال ستارگان دشت ورامین در فصل آینده شرکت کند، در آخر سازمان لیگ با ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر فوتسال آقایان موافقت نکرد. باشگاه استقلال هم وقتی در بخش آقایان با مخالفت سازمان لیگ روبرو و موفق به حضور در لیگ برتر نشد، بخش بانوان هم کنسل شد.

این واگذاری قرار بود از طرف من و با توافق باشگاه ستارگان ورامین صورت بگیرد، به دلیلی در بخش تیم داری آقایان استقلال و پرسپولیس موفق به خرید امتیاز لیگ برتر برای فصل آینده نشدند تیم بانوان هم منحل شد. اگر واگذاری صورت گرفته بود فصل آینده بنده در سِمت سرمربیگری تیم فوتسال بانوان استقلال در لیگ برتر فعالیت می‌کردم.

سرمربی تیم منتخب دانشجویان ایران چه فعالیت و اقدامی در راستای رشد استعدادهای فوتسال بانوان سیرجانی در دستور کار دارند؟

در سیرجان به زودی فعالیت آکادمی فوتسال بانوان با همکاری سانتی خئا سرمربی برجسته فوتسال اروپا و باشگاه بارسلونا را خواهیم داشت؛ با استعدادیابی و پرورش استعدادها، مد نظرمان هست بازیکن به قلب اروپا (بارسلون) اعزام بکنیم.

در پایان اگر صحبتی دارید بفرمائید

در پایان جا دارد از تمامی مربیان و مدرسانی که در طول مسیر مربیگری‌ام به من آموزش دادند و تجربیات الانم را مدیون آنها هستم تشکر ویژه کنم، از همه دوستانی که در کنارم بودند و انرژی بخش مسیر تحصیل و ورزشم متشکرم، از خانواده ام که همیشه حامی و مشوق من در مسیر زندگی‌ام بودند سپاسگزارم و از همه خوبانی که امروز جایگاه علمی- ورزشی‌ام را مدیون آنها هستم و از مسئولان سازمان لیگ کمال قدردانی را دارم.

کد خبر 5012027

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال بانوان سیرجان دانشگاه های ایران ویروس کرونا محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان شیوع کرونا شهرکرد دانشجویان فوتسال بانوان ستارگان دشت ورامین تیم فوتسال بانوان دانشجویان بانوان عنوان سرمربی مسابقات جهانی تیم دانشجویان بانوان ایران لیگ برتر هفته دهم قرعه کشی کمک مربی خواهد شد یک کمک تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین همدان، امیرحسین حسنی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ۱۷ آبان سال گذشته هیات وزنه برداری استان را با تعداد ۲۹ ورزشکار بیمه شده تحویل گرفتیم، اظهار داشت: اما طی ۹ ماهی که خادم وزنه برداری هستیم توانستیم بدهی‌ ۴۰۰ میلیون تومانی را که از دو دوره قبل هیات بود، با کمک فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان پرداخت کنیم.

رئیس هیات وزنه برداری استان همدان با بیان اینکه برگزاری رویداد کراس فیت در تیرماه را در برنامه داریم، افزود: همچنین در نظر داریم مسابقه بین المللی و یا چند جانبه بین المللی را نیز در همدان برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را در همدان داریم، بیان کرد: در مسابقات کشوری تمامی استانداردهای جهانی رعایت می شود.

حسنی ادامه داد: در این مسابقات ۵۵۰ نفر ورزشکار حرفه ای به مدت ۸ روز و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با یکدیگر به رقابت می پردازند که چهار روز اول مسابقات بانوان و چهار روز بعدی آقایان می باشند.

رئیس هیات وزنه برداری استان همدان با بیان اینکه در مسابقات قهرمانی کشور ۱۲۰ مدال تقسیم می شود، گفت: تیم ها روندی را که طی می کنند مانند مسابقات المپیک است و این تیم ها هستند که مدال می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه در رده سنی جوانان و نوجوانان بانوان حرفی برای گفتن داریم، عنوان کرد: در انتخابی تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشور می توانیم سکویی را از آن خود کنیم؛ همچنین ۴ داور از استان در این مسابقات حضور دارند.

حسنی در ادامه با اشاره به اینکه مسابقات در دانشگاه آزاد مسابقات برگزار می شود، اظهار داشت: خوابگاه، رستوران و محل تمرین ورزشکاران همگی در دانشگاه آزاد انجام می شود و تمامی استان ها نیز در این مسابقات شرکت دارند.

رئیس هیات وزنه برداری استان همدان با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی همدان برگزار می شود، افزود: حدود یک میلیارد و۲۰۰ هزار تومان هزینه مسابقات قهرمانی کشور است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های هیات وزنه برداری استان گفت: پارسال تعداد بیمه گذاران ما به ۱۴۰ نفر در کراس فیت و ۱۱۲ نفر در وزنه برداری رسید.

حسنی با تاکید بر اینکه همدان، ملایر، کبودراهنگ، رزن و تویسرکان در رشته وزنه برداری فعال هستند، بیان کرد: بیشترین بیمه گذاران هیات وزنه برداری را بانوان تشکیل دادند چراکه در سال ۱۴۰۲ در مدارس استعدادیابی برگزار کردیم.

رئیس هیات وزنه برداری استان همدان با بیان اینکه ملایر و همدان استعدادهای خوبی در این رشته دارند، عنوان کرد: ملایر پایلوت وزنه برداری استان است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در مسابقات قهرمانی کشور پخش زنده را از طریق صدا و سیما داریم، گفت: اسم و نام همدان در کشور دیده می شود و جا دارد از استاندار درخواست کنیم به هیات وزنه برداری کمک کنند تا این رشته به روزهایی که در اوج بود، برسد.

حسنی با بیان اینکه در اردوی تیم ملی ۳ نماینده حتما خواهیم داشت، عنوان کرد: شاهد حضور مربی از استان در اردو نیز می باشیم و هچنین سعی داریم میزبان اردوی تیم ملی و حتی اردوی مسابقات المپیک در همدان باشیم.

مدیرعامل تولیدات ورزشی متحد نیز در ادامه گفت: شرکت متحد تولید و توزیع و فروش لوازم ورزشی و بدنسازی را بر عهده دارد و تمامی استانداردهای جهانی را دارد.

مهدی غفاری با بیان اینکه برای اولین بار مسابقات قهرمانی کشور را در همدان تجربه خواهیم کرد، افزود: امید داریم بتوانیم به لحاظ تجهیزات حرفه ای وزنه برداری در کنار ورزشکاران و هیات وزنه بردای استان باشیم.

وی با بیان اینکه بیشترین عمده فروش ما به خارج استان است، اظهار داشت: شرکت متحد در دو لاین تولید بدنسازی و تجهیزات وزنه برداری فعالیت دارد و تاکنون به عراق، روسیه و انگلیس صادرات داشته است.

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی وزنه برداری به مناسبت گرامیداشت شهدای مواد مخدر کشور
دبیر هیات وزنه برداری استان همدان نیز در ادامه گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی وزنه برداری به مناسبت گرامیداشت شهدای مواد مخدر کشور می باشد که از خانواده شهدا نیز تجلیل به عمل خواهیم آورد.

مهدی عباسی با بیان اینکه با انتخاب امیرحسین حسنی به عنوان رئیس هیات وزنه برداری، همدان از رتبه ۲۹ کشوری به رتبه ۹ طی ۹ ماه ارتقا یافت، اظهار داشت: در گذشته هیات وزنه برداری وزشکار محور بود اما اکنون قانون محور شده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از ۱۵ سال تجهیزات وزنه برداری همدان انجام شد، افزود: سالن ملایر که پایلوت وزنه برداری همدان است بازسازی و تجهیز شد و بازسازی سالن همدان نیز در حال انجام است.

نایب رئیس هیات وزنه برداری استان همدان نیز در ادامه گفت: در نهاوند استعدادهای بالایی در حوزه بانوان داریم مانند عسل کدخدایی که قهرمات آسیا شد.

طاهره یادگاری با بیان اینکه در رزن و کبودراهنگ در حال راه اندازی وزنه برداری بانوان هستیم، اظهار داشت: شهرستان فعال استان، ملایر است.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات قهرمانی کشور ۱۰ نفر شرکت کننده بانوان داریم، در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی هیات وزنه برداری استان پیشرفت ورزشکاران است.

دیگر خبرها

  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند