Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:43:09 GMT

ارزش معاملات سهام از مرز ۳۰ هزار میلیارد تومان فراتر رفت

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۸۹۴۸

ارزش معاملات سهام از مرز ۳۰ هزار میلیارد تومان فراتر رفت

‍‍‍‍‍‍

ارزش معاملات بازارهای بورس و فرابورس در مجموع از ۳۰ هزار میلیارد تومان فراتر رفت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 15میلیارد و 637میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 24هزار و 217میلیارد تومان در بیش از 2 میلیون و 266 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 9هزار و 174واحدی در ارتفاع یک میلیون و 727هزار و 958واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، مخابرات ایران و ارتباطات سیار ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.
بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 893میلیون ورقه به‌ارزش 6هزار و 573میلیارد تومان در 702هزار و 358نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 2واحد افت کرد و در ارتفاع 18هزار و 158واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی مارون، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و بیمه پاسارگاد شد و در مقابل شرکت‌های پلیمرآریا ساسول، اعتباری ملل و پتروشیمی زاگرس بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

به بورس احترام بگذاریم

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT12 بیشتر بخوانید... به بورس احترام بگذاریم نگاه تازه واردها به بازار بورس بلند مدت باشد رشد ۶۱۵ درصدی شاخص بورس در ۱ سال گذشته قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... به بورس احترام بگذاریم نگاه تازه واردها به بازار بورس بلند مدت باشد رشد ۶۱۵ درصدی شاخص بورس در ۱ سال گذشته پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ بزرگترین وارد کننده نفت دنیا به عربستان سعودی پشت کرده است ۲ تکرار/ هشدار درباره شوک جدید ارزی و افزایش شدید تورم با تک نرخی شدن ارز ۳ عرضه ۵ محصول ایران‌خودرو در طرح پیش فروش شهریور+اسامی خودروها و شرایط ثبت‌نام ۴ پرونده ۵۰ هزار مستأجر در کارتابل بانک‌ها/گروه‌های جدید مشمول وام ودیعه مسکن می‌شوند ۵ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۶/۱۰ ۶ بررسی طرح نهایی اعطای سهام عدالت به جاماندگان در صحن علنی مجلس ۷ قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۱۰؛افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد ۸ دستور وزیر راه لغو شد/ ابلاغ پروتکل بهداشتی جدید در پروازهای داخلی مهمترین اخبار اقتصادی سندسازی و جابه‌جایی تخصیصها با هدف جذب اعتبار در دستگاهها/ هزاران میلیارد پروژۀ عمرانی به‌دلیل فرایندِ بودجه‌ریزی زمین‌گیر شد تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد دستور وزیر راه لغو شد/ ابلاغ پروتکل بهداشتی جدید در پروازهای داخلی افزایش ۱۵ درصدی معاملات مسکن در مرداد/ پلمب بنگاه املاک در صورت عدم صدور کد رهگیری مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است تحلیل رسانه‌های صهیونیست درباره وضعیت نگران‌کننده شمال فلسطین اشغالی و موشک‌های مقاومت ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلاف وعده عمل کردند آغاز سال تحصیلی از روز شنبه ۱۵ شهریور با حضور دانش‌آموزان در مدارس/ هزینه اینترنت "شاد" یک سوم قیمت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با رشد ۱۲۰۷.۲۰ واحدی به ۲،۲۶۶،۱۲۴.۵۶ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۴۶۷.۱۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۸۳۲.۷۶۹ میلیارد سهم بود که طی ۴۱،۵۰۷ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۶،۵۲۰.۲۱۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸،۲۹۱،۶۰۷.۰۸۱ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6096806 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نوشداروی دلسردی سهامداران چیست؟
  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • آینده بورس در چند پرده
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات