Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:38:03 GMT

معاون وزیر ورزش: از هاکی روی‌یخ زنان حمایت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۹۰۰۱

معاون وزیر ورزش: از هاکی روی‌یخ زنان حمایت می‌کنیم

«مهین فرهادی‌زاد» روز دوشنبه در جریان نخستین اردوی انتخابی تیم ملی هاکی روی یخ زنان در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: رشته‌هایی چون اسکیت و هاکی از هیجان بسیار بالایی برخوردار هستند. برخی زنان و مردان با توجه به علاقه و ویژگی‌های خود در این ورزش‌ها شرکت می‌کنند و ما هم از آن استقبال می‌کنیم.

وی افزود: دختران ما نیز در رشته اسکیت و هاکی تلاشی را در گذشته نه‌چندان دور از خود نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به همه ثابت کردند که با همه تجربیات کم خود و زمان اندکی که برای آمادگی داشتند برای حضور در بازی‌های آسیایی کار سنگینی را به اتمام رسانده و به موفقیت رسیدند.

فرهادی‌زاد ادامه داد: بنابراین ما از این دختران استقبال می‌کنیم که با پوشش اسلامی و تمام تلاش و با همه هیجانی که دارند در رشته سنگینی چون اسکیت و هاکی حضور می‌یابند. امیدوارم دختران با همه تلاشی که دارند و حمایتی که فدراسیون انجام می‌دهد به افتخار برسند؛ ما نیز در وزارت ورزش سعی بر حمایت از آنان داریم.

وی افزود: نخستین رشته‌ای که زنان ورزشکار کشورمان در بازی‌های آسیایی حضور یافتند در رشته تیراندازی بود که مهارت آنان در تیراندازی توانست این ورزشکاران را شاخص کند اما رشته اسکیت و هاکی علاقمندان خاص خود را دارد که این دختران الگویی برای دیگران خواهند بود. هماهنگی تمرینات آنان کار سنگینی است و مسوولان در این بخش امکانات لازم را فراهم می‌کنند.

فرهادی‌زاد عنوان کرد: باید از همکارانی که این زمین را در اختیار زنان هاکی قرار دادند تشکر کنم که کمک زیادی به رشد آنان خواهد کرد.

برچسب‌ها فدراسیون هاکی اختصاصی ایرنا مهین فرهادی زاد فرهادی زاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هاکی اختصاصی ایرنا مهین فرهادی زاد فرهادی زاد فدراسیون هاکی اختصاصی ایرنا مهین فرهادی زاد فرهادی زاد اسکیت و هاکی فرهادی زاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است

به گزارش خبرآنلاین از فارس، صدها دانشجوی آمریکایی در پی اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه بازداشت و از دانشگاه اخراج یا تعلیق شدند، معاون وزیر علوم کشورمان از پذیرش دانشجویان آمریکایی اخراجی در دانشگاه‌های ایران خبر می‌دهد.

پلیس آمریکا در روزهای گذشته، صدها دانشجوی معترض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرد، روسای دانشگاه هاروارد، ام. آی. تی، پنسیلوانیا و ماساچوست هم به خاطر اینکه در دانشگاه‌های تحت مدیریت‌شان دانشجویان از فلسطین حمایت کردند دادگاهی و عده‌ای از دانشجویان و اساتید اخراج شدند.

دانشگاهیان ایران اعم از دانشجویان، اساتید و مسؤولان در حمایت از هدف دانشجویان آمریکایی در پشتیبانی از مردم غزه و اعتراض به استکبار در تجمعاتی شرکت کردند.

رؤسای دانشگاه‌های بزرگ کشور نیز ضمن حمایت از دانشگاهیان معترض آمریکایی، برای پذیرش اخراجی‌ها اعلام آمادگی کردند که این دانشجویان را با همان شرایطی که در کشور خودشان تحصیل می‌کردند پذیرش کرده و تسهیلات و امکانات تحصیل در اختیارشان قرار می‌دهند.

علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز با بیان اینکه جامعه ایرانی اسلامی به معنای واقعی به محیط علم و عالم اهمیت می‌دهد و حرف‌های ما شعار نیست، می‌گوید که در سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌های ما دچار بحران شد ولی هیچ نیروی نظامی داخل دانشگاه نشد و هیچ دانشجویی آسیب ندید اما ببینید در آمریکا چه خبر است.

وی عنوان می‌کند که درب دانشگاه‌های ایرانی به روی تمام افرادی که در دانشگاه‌های آمریکا محروم از تحصیل یا تعلیق شدند، باز است و هزینه تحصیل این دانشجویان رایگان است.

233233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902393

دیگر خبرها

  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد