Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@05:14:37 GMT

تشریح برنامه‌های سفر رییس مجلس به خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۹۱۷۳

تشریح برنامه‌های سفر رییس مجلس به خوزستان

ایسنا/خوزستان رئیس مجمع نمایندگان خوزستان جزییات سفر چهار روزه رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان را تشریح کرد.

سید کریم حسینی امروز، دوشنبه ۱۰ شهریورماه در نشست خبری که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از فردا سه‌شنبه ۱۱ شهریورماه و از فرودگاه آبادان به منظور سفری چهار روزه وارد خوزستان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای قالیباف قرار است در برنامه سفر خود به خوزستان در همه ۱۴ حوزه انتخابیه حضور پیدا کند و در هر حوزه از یک یا چند شهر و روستا بازدید کند اما در هیچکدام از سفرها دیدار مردمی نخواهد داشت و سفرها صرفا کاری خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی در روز اول سفر خود به خوزستان از شهرستان آبادان، خرمشهر، شادگان و ماهشهر دیدن می کند. در روز دوم سفر به امیدیه، بهبهان، رامهرمز، ایذه و مسجدسلیمان و روز سوم به شوشتر، اندیمشک، احمد فداله و شوش سفر می کند و در روز چهارم سفر خود به خوزستان در اهواز و سوسنگرد حضور می یابد.

حسینی بیان کرد: از ماه اول شروع به کار مجلس از رییس مجلس درخواست داشتیم تا به خوزستان سفر کند و ایشان به جهت دعوت مجمع نمایندگان به خوزستان سفر می کند و امیدواریم از ظرفیت وی در جهت پیگیری مشکلات استان و جذب امکانات استفاده کنیم.

وی افزود: از یک ماه گذشته هیات ویژه ای از سوی دکتر قالیباف در شهرهای مختلف خوزستان حضور داشتند و رئیس مجلس با مطالعه و آگاهی کامل قبلی به خوزستان می آید.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: اولویت هایی که در سفر آقای قالیباف مورد بررسی قرار می گیرند، بحث های آب، فاضلاب، انتقال آب، کشاورزی و طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است. همچنین مسایل اشتغال و صنایع استان به ویژه در حوزه نفت و فولاد بررسی خواهند شد.

حسینی ادامه داد: در این سفر بحث راه های اصلی و روستایی، ریلی، بنادر استان و بحث محیط زیست و حق آبه رودخانه ها و تالاب ها به صورت جدی بررسی و پیگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عزم و اراده رییس مجلس بر این است تا مشکلات خوزستان مرتفع شود و امیدواریم چنین مساله ای محقق شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی محمدباقر قاليباف مجمع نمایندگان رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد