Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت از ممنوع شدن ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: با تصمیمات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت واردات کالاهای اساسی سرعت گرفته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از شاتا، محمدرضا کلامی در حاشیه ستاد تنظیم بازار با بیان این مطلب، افزود: هیچ واردکننده ای امکان ترخیص و توزیع نهاده ها را خارج از سامانه بازارگاه وزارت جهادکشاورزی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دلیل این اقدام را توزیع عادلانه و مناسب نهاده‌های دامی دانست و تصریح کرد: با خاطیان و متخلفان احتمالی برخورد قانونی خواهد شد.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت در خصوص برگزاری جلسات ستاد ملی تنظیم بازار، نیز ادامه داد: از امروز دهم شهریورماه جلسات کارگروه ملی ستاد تنظیم بازار با تمدید مجوز سران سه قوه تشکیل شده است و بر اساس این مجوز هر دستگاهی که بخواهد اقدام به افزایش قیمت نماید باید از ستاد تنظیم بازار مجوزات لازم را دریافت کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار وزارت صمت تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید