Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@09:18:11 GMT

نظارت مستمر کارشناسان بهداشت از هیئت ها در ایام محرم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۹۷۲۹

نظارت مستمر کارشناسان بهداشت از هیئت ها در ایام محرم

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: در دهه اول ماه محرم کارشناسان شبکه بهداشت به صورت مستمر در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی نظارت و بازرسی های لازم را انجام دادند.

«غلام رضا منصوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: کارشناسان شبکه بهداشت  50 مورد بازدید از هیئت های مذهبی، در دهه اول ماه محرم در راستای فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان داشت: در دهه اول محرم  259 مورد بازدید از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذائی و اماکن عمومی شطح شهرستان صورت گرفته که از این تعداد 114 مورد نظارت بر مراکز تهیه و تولید مواد غذائی و 145 مورد نظارت بر اماکن عمومی بوده است.

 

منصوری  به جمع آوری ۳۰کیلوگرم مواد غذائی تاریخ مصرف گذشته در دهه اول ماه محرم اشاره کرد و گفت: کارشناسان بهداشت 5 مورد شکایات مردمی در این ایام محرم رسیدگی کردند وبا متخلفان برخورد قانونی شد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران اظهار داشت: برگزاری جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری ایام محرم حسینی، تاسوعا و عاشورای حسینی با توجه به حضور پرشور شهروندان در مراسمات محرم از جمله موضوعاتی بود که در دستور کار این شبکه قرار داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: انجام مراسمات ایام محرم  در شهرستان دهلران با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده و خادمین هیئت ها و مردم با پوشیدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در این ایام در مراسم ها شرکت داشته اند.

 

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی عزاداری محرم دهلران شبکه بهداشت دهه اول ایام محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم وطن خواه، با بیان اینکه تشکیل شبکه های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان از برنامه های اولویت دار وزارت بهداشت است، اظهار داشت: طبق اسناد بالادستی تا سال ۱۴۰۴ باید ۸۵ درصد آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی تحت پوشش شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وی افزود: در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی در ارتباط با بخش خصوصی طبق آیین نامه ها موجود است و در صورت داوطلب بودن می توانند در شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وطن خواه گفت: بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور در حال فعالیت هستند که از این تعداد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ آزمایشگاه بهداشتی هستند.

کد خبر 6092779 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • هشدار کارشناسان فرانسوی درباره ممنوعیت اینترنتبرای زیر ۱۳ ساله‌ها
  • دسترسی کودکان فرانسه به گوشی و شبکه اجتماعی محدود شود
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم