Web Analytics Made Easy - Statcounter

دایوت اوپامکانو مدافع لایپزیش گزینه بعدی منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات تابستانی است.

دایوت اوپامکانو مدافع 21 ساله لایپزیش مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارک اوگدن از ESPN، اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد خواهان جذب دایوت اوپامکانو در خط دفاعی تیمش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از توافق بر سر جذب دونی فن ده بیک اکنون جذب دایوت اوپامکانو را هدف اصلی نقل و انتقالات برای تقویت تیمش قرار داده است. این خبر مورد تایید کاوه صلح کل از اسکای نیز قرار گرفته است.

با توجه به اینکه مذاکرات بر سر جذب جیدون سانچو از دورتموند بسیار کند پیش می رود، اوله گونار سولسشر قصد دارد تا بازی آغازین منچستریونایتد در لیگ برتر مقابل کریستال پالاس، ترکیب تیمش را تقویت کند.

منابع ESPN گفته اند که اوله گونار سولسشر در پی یافتن یک زوج مناسب برای هری مگوایر در دفاع میانی منچستریونایتد است و دایوت اوپامکانو در صدر لیست قرار دارد. این بازیکن فرانسوی اخیراً قراردادش را با لایپزیش تا ژوئن 2023 تمدید کرده و گفته می شود بند فسخ 42 میلیون یورویی در قراردادش درج شده است.

احتمال خروج مارکوس روخو، کریس اسمالینگ و فیل جونز از اولدترافورد وجود دارد، اما سولسشر در خصوص آمادگی اریک بایی و ویکتور لیندلوف مردد است و اکسل توانزبه نیز برای حضور در ترکیب ثابت فعلا کم تجربه است.

بیشتر بخوانید:

دونی فن ده بیک به منچستریونایتد پیوست / غیر رسمی

توصیه رود گولیت به منچستریونایتد برای تقویت خط دفاعی با اوپامکانو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دایوت اوپامکانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت یک شعله سه بعدی از سیاهچاله با استفاده هوش مصنوعی

دانشمندان از هوش مصنوعی برای ساخت مدلی سه بعدی از انفجار انرژی یا شعله استفاده کردند که در اطراف سیاهچاله مرکزی در کهکشان راه شیری "Sagittarius" (Sgr A*) رخ داده است. 

این نمونه سه بعدی می‌تواند به دانشمندان در توسعه تصویری واضح‌تر از محیط متلاطمی که به طور کلی در اطراف سیاهچاله‌ها شکل می‌گیرد، کمک کند.

ماده‌ای که به دور Sagittarius A* می‌چرخد در ساختاری مسطح به نام «دیسک برافزایشی» قرار دارد که می‌تواند به صورت دوره‌ای مشتعل شود.

این شعله‌ها در طیف وسیعی از طول‌موج‌های نور، از پرتو‌های ایکس پرانرژی گرفته تا امواج مادون قرمز و رادیویی کم‌انرژی رخ می‌دهند.

شبیه‌سازی‌های ابررایانه‌ای نشان می‌دهد که شعله‌ای که توسط آرایه میلی‌متری/زیر میلی‌متری آتاکاما (ALMA) در ۱۱ آوریل ۲۰۱۷ مشاهده شد، از دو نقطه روشن از مواد متراکم در قرص برافزایشی Sagittarius A*، که هر دو رو به زمین هستند، سرچشمه می‌گیرد.

این نقاط روشن به دور سیاهچاله‌ای عظیم می‌چرخند که جرم آن حدود ۴.۲ میلیون برابر جرم خورشید است، در حالی که حدود نیمی از فاصله زمین و خورشید که حدود ۴۷ میلیون مایل (۷۵ میلیون کیلومتر) است از هم جدا شده است.

بازسازی این شعله‌های سه‌بعدی از داده‌های رصدی آسان نیست، به گونه‌ای که این تیم به رهبری آویاد لویس، دانسمند موسسه تکنولوژی کالیفرنیا، یک تکنیک تصویربرداری جدید به نام «توموگرافی قطبی مداری» را پیشنهاد کردند. این روش هیچ تفاوتی با توموگرافی کامپیوتری پزشکی یا سی تی اسکن که در بیمارستان‌های سراسر جهان انجام می‌شود ندارد.

قوس A* در قلب کهکشان راه شیری قرار دارد و آن را به نزدیکترین سیاهچاله ابرپرجرم و کاندیدای اصلی برای مطالعه چنین شعله‌هایی تبدیل می‌کند.

دانشمندان برای دستیابی به نتایج خود، به فیزیک از نظریه گرانش و نسبیت عام آلبرت انیشتین در سال ۱۹۱۵ نگاه کردند، سپس آن مفاهیم را در مورد سیاهچاله‌های عظیم الجثه در یک شبکه عصبی به کار برده و برای ایجاد مدل Sgr A* استفاده کردند.

منبع: الیوم السابع

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی علوم فضایی و نجوم

دیگر خبرها

  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • ساخت یک شعله سه بعدی از سیاهچاله با استفاده هوش مصنوعی
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران