Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی مهدی‌پور جانشین، و محمد کریمی‌نیا معاون قرارگاه پدافند زیستی کشور به همراه سید عباس متولیان، معاون تحقیقات و فناوری، مسعود سلیمانی دورانی، مدیر گروه اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی ایران و ریاست مرکز ثبت کارآزمایی بالینی، شاه کرمی از مؤسسه سرم سازی رازی و شهباز از شبکه راهبردی بیماری‌های ویروسی کشور از آخرین دستاوردهای مرکز عمل کلی پدافند زیستی کشور بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمایشگاه مرجع زیستی کشور در این مرکز از جمله بخش‌هایی بود که مورد بازدید مسئولان حاضر در این برنامه قرار گرفت، همچنین میهمانان از دومین آزمایشگاه سطح ۳ ایمنی زیستی کشور نیز دیدن کردند. متخصصان و مسئولان در این بازدید همچنین ضمن بررسی اقدامات مرتبط با پروژه مصون‌سازی، نقطه نظرات کارشناسی خود را جهت بهبود عملکرد این اقدامات ارائه نمودند.

 

بیشتر بخوانید

استفاده حداکثری از فناوری های سایبری بومی در مهار تهدیدات زیستی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پدافند غیرعامل پدافند زیستی اساتید دانشگاه زیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی خمینی شهرگفت: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اطلاع از  اقدام مجرمانه فردی در زمینه راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ غلامرضا براتی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد این فرد با راه اندازی این مرکز اقدام به دخالت در امور پزشکی از طریق ارائه خدمات زیبایی و کاشت مو به شهروندان می‌کند.

او گفت: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی وکارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از محل مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی و یک دستگاه کاشت مو کردند.

سرهنگ براتی  با اشاره به پلمب محل و معرفی متصدی مرکز به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد برای مراجعه به مراکز درمانی و کلینیک‌های زیبایی قبل از هرچیز از اعتبار و داشتن مجوز آن مرکز اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بانک ذخایر دریایی افتتاح شد
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • نمونه‌های دریایی ایران در مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ذخیره می‌شود
  • احیای گنجینه‌های تاریخی حیدرآباد به دست متخصصان ایرانی