Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:11:03 GMT

پلمب بیش از ۴۰واحد صنفی متخلف بهداشتی در یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۰۱۲۳

پلمب بیش از ۴۰واحد صنفی متخلف بهداشتی در یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از پلمب بیش از ۴۰ واحد صنفی متخلف بهداشتی در شهریاسوج خبر داد.

مهندس احمد یوسفی گفت: در راستای اقدامات کنترلی و پیشگیرانه کروناویروس و اجرای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی، بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت بویراحمد در قالب ۴۷تیم نظارتی جهت نظارت و کنترل بر رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت توسط اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اقدامات بازرسی و نظارت را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هفته ای که گذشت ۷۶۹ مورد بازدید توسط بازرسان این مرکز انجام گرفت که در نتیجه این بازدیدها ۴۴ واحد صنفی پلمب و ۱۳ مورد معرفی به مراجع قضایی داشتیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد، وی بیان کرد: از این تعداد، ۷۶ مورد بازدید و ۱۹واحد پلمب، در گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، صنعت معدن و تجارت، نیروی انتظامی صورت گرفته که از همکاری آن‌ها در این امر مهم تشکر می کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد بویراحمد کروناویروس مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا