Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@15:19:03 GMT

کارتن‌خوابِ مجید توکلی، یک فیلم پلیسی

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۰۱۸۲

کارتن‌خوابِ مجید توکلی، یک فیلم پلیسی

مجید توکلی فیلم پلیسی «کارتن‌خواب» به تهیه‌کنندگی حسین مسافر آستانه را در تهران جلوی دوربین می‌برد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی پروژه، مجید توکلی فیلم پلیسی «کارتن‌خواب» به نویسندگی جمیله دارالشفایی و تهیه‌کنندگی حسین مسافر آستانه را در تهران جلوی دوربین می‌برد.

توکلی که فیلم سینمایی «عروسی مردم» را آماده اکران دارد، قصد دارد در تجربه‌ای تازه بر خلاف ۲ فیلم قبلی خود، یک فیلم تلویزیونی پلیسی را کارگردانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که به سفارش ناجی‌هنر تولید می‌شود با گروهی از بازیگران تئاتر مقابل دوربین می‌رود. این سومین همکاری دارالشفایی به عنوان نویسنده بعد از فیلم‌های سینمایی «متولد ۶۵» و «عروسی مردم» با توکلی به حساب می‌آید. «کارتن‌خواب» قصه‌ای اجتماعی دارد و داستان یک جا به جایی مالی پیچیده را روایت می‌کند.

تاکنون حضور هادی شلالوند به عنوان مدیر فیلمبرداری، پیام سوری طراح صحنه و لباس، علیرضا ناصربخت دستیار اول کارگردان، جواد نوری مجری‌طرح، ماکان رضایی برنامه‌ریز و رضا بشیری مدیر تولید قطعی شده است.

کد خبر 441720

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کارتن خوابی فیلم کارتن خواب سینما فیلم سینمایی سینما ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارتن خواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • (ویدئو) مجید و آقا معلم سریال قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • واکنش متفاوت دستیار رئیسی به رفتارهای تند پلیسی با بی‌حجابی | فیلم
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود