Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در یک مجتمع آپارتمان وقتی قصد اتوماتیک نمودن درب را داریم یکی از همسایگان می‌گوید جک ایرانی، دیگری می‌گوید جک ایتالیایی، یکی دیگر از همسایگان می‌گوید کرکره برقی پارکینگی نصب کنیم. واقعاً راه حل چیست و کدامیک از این محصولات کارایی بهتری دارند و برای ما مناسب‌تر هستند؟ در ادامه کرکره برقی پارکینگ و همچنین انواع جک پارکینگی را مورد بررسی قرار می‌دهیم؛ برتری‌ها و نقاط ضعف هریک از آنها را بیان می‌نمائیم تا بتوانیم بهترین گزینه را بر روی درب منزل خود نصب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی چیست؟ (What is electric shutters): امروزه به‌جای استفاده از کرکره‌های قدیمی، از کرکره برقی استفاده می‌شود. با استفاده از کرکره‌های برقی تردد راحت‌تر صورت می‌گیرد و میزان امنیت ساختمان نیز افزایش می‌یابد. کرکره‌های برقی از مواد اولیه متفاوتی ساخته می‌شوند و دارای انواع و مدهای مختلفی هستند. میزان استحکام و قیمت این کرکره‌ها باهم متفاوت است. از کرکره‌های برقی برای مکان‌های مختلفی مانند شرکت‌ها، بیمارستان‌ها، سوله‌ها، مجتمع‌های تجاری و مسکونی و… استفاده می‌شود. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع کرکره برقی آشنا نمائیم و نمایندگی‌های فروش و نصب این کرکره‌ها را در شهرهای مختلف معرفی کنیم تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

کرکره‌های برقی به صورت نوارهای عایق به هم پیوسته معمولاً از جنس آلومینیوم هستند که در قسمت درب یا پنجره منزل نصب می‌شوند تا نه تنها امنیت منزل را تأمین کنند بلکه به آسانی و به وسیله یک ریموت یا گوشی موبایل باز و بسته شوند و تردد را برای ساکنین آسان کنند.

کرکره‌های برقی با سر خوردن یا غلت زدن به سمت بالا و پایین کار می‌کنند و زمانی که کرکره به بالا جمع می‌شود تیغه در یک جعبه کوچک بالای درب قرار می‌گیرد. هنگامی که کرکره‌ها به پایین حرکت کنند، تا کف پارکینگ پایین می‌آیند و محکم کف پارکینگ شما قرار می‌گیرند و ایمنی را تأمین می‌کنند.

قیمت تیغه کرکره برقی

یکی از عوامل تأثیر گذار در قیمت کرکره برقی، تیغه کرکره است.

۱. تیغه کرکره آلومینیوم

۲. تیغه کرکره پلی کربنات (شفاف طرح شیشه‌ای)

۳. تیغه کرکره فولادی (که در واقع گالوانیزه است)

جک پارکینگی دارای تنوع بالایی می‌باشد که این جک‌های پارکینگی در کشورمان بیشتر به صورت جک‌های دو لنگه پروانه‌ای، مدل‌های کشویی و همچنین به صورت تک لنگه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت جک درب

قیمت یک جک به عوامل مختلفی بستگی دارد، نوع جک و برند و مدل آن جز تعیین‌کننده‌ترین موارد در قیمت جک پارکینگی است. اینکه نوع جک شما پنوماتیک، گیربکسی و یا هیدرولیکی باشد و یا از برندهای ساخت داخل است یا برندهای وارداتی و اینکه مدل آن به چه صورت است، برای درب سبک انتخاب شده است یا سنگین و … تمامی این موارد بر قیمت جک درب تأثیرگذار است.

نکات مهم در خرید جک پارکینگی

* تعداد تردد روزانه از درب پارکینگ

* مکان و موقعیت نصب جک

* موقعیت دربی که باید جک برقی بر روی آن نصب شود

* وزن و ابعاد درب پارکینگی که می‌خواهیم جک را به آن متصل کنیم

* یکی از عوامل مهمی که حتماً باید به آن دقت کنید داخل بازشو یا خارج بازشو بودن درب می‌باشد

* بودجه مالی فردی که می‌خواهد جک درب را بخرد

انتخاب جک پارکینگی مناسب برای درب، نیاز به مشاوره با کارشناسان در این ضمینه دارد تا از خسارات احتمالی و هزینه‌های اضافه و تلف شدن وقت دراثر انتخاب نارست جک پارکینگی جلوگیری شود. دانستن اطلاعاتی مانند وزن و طول هر لنگه از درب و میزان تردد روزانه کمک بسیار زیادی در انتخاب جک پارکینگی می‌کند. بهتر است مقدار بودجه در نظر گرفته شده را هم با کارشناس درمیان بگذارید تا در همان رنج قیمتی مورد نظر شما بهترین جک درب پارکینگ به شما معرفی شود. جک‌های مختلفی از ایرانی، چینی و ایتالیایی گرفته تا آلمان و اسپانیا با لیست قیمتها و مشخصات فنی مختلف در بازار وجود دارد که در ادامه چند مورد از این جک‌ها معرفی می‌گردد.

جک‌های پارکینگی سیماران که در دو مدل فراز ۴S و ۴P تولید می‌شود دارای کیفیت بالا و خدمات پس از فروش مناسبی هستند.محصولات سیماران سیستم کنترل کیفی خوبی در بین جک‌های پارکینگ ایرانی دارد که باعث می‌شود هنگام نصب خرابی و مرجوعی دستگاه بسیار کم باشد. جک فراز ۴S کاملاً ساخت شرکت سیماران و ایرانی می‌باشد و فراز ۴P از بازویی‌های پروتکو ایتالیا و مدار فرمان ایرانی سیماران استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های محصولات سیماران خدمات در محل شرکت سیماران می‌باشد. پس می‌توانید بدون نگرانی، خدمات و تعمیرات جک پارکینگی را به تکنسین‌های شرکت سیماران بسپارید. جک V۲ مدل کالیپسو یکی از زیبا و کارامدترین جک‌های پارکینگی بازار است که طراحی ایتالیا می‌باشد و سال‌هاست که در بازار ایران فعالیت می‌کند و شناخته شده می‌باشد. مدار فرمان V۲ بسیار حرفه ای و دارای تنظیمات و امکانات زیادی است. فک ۴۱۲ هم محصول شرکت FACC ایتالیاست و هیچ تردیدی در کیفیت و قدرت این برند قدیمی وجود ندارد. بعضی از قطعات این جک پارکینگی در بلغارستان و ایرلند ساخته می‌شود، از ویژگی‌های جک در سوزوکی و میلان هم می‌توان به قیمت پایین آنها اشاره کرد و البته سطح کیفی انها هم متوسط است و مناسب تعداد ترددهای کم می‌باشد.

مجموعه ایمن صنعت با شماره تماس ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ با استفاده از بهترین قطعات و تجهیزات جانبی مرغوب اقدام به اسمبل کردن کرکره برقی و جک پارکینگی و همچنین فروش آنها کرده است. متاسفانه برخی از افراد با استفاده از اجناس نامرغوب اقدام به ساخت و فروش کرکره کرده که پس از مدت کوتاهی کرکره از کارافتاده و یا در حرکت آن نوسان ایجاد می‌شود. همچنین از دیگر مزایای ایمن صنعت خدمات پس از فروش می‌باشد که خوشبختانه در طی چندین سال فعالیت ایمن صنعت در زمینه فروش کرکره برقی و جک درب برقی باعث جلب رضایت مشتریان شده است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5012048

منبع: مهر

کلیدواژه: درب اتوماتیک کرکره کسب و کار بانک قرض الحسنه مهر ایران سرمایه گذاری کسب و کار گروه صنعتی ایران خودرو گروه خودروسازی سایپا ایران خودرو سفرهای تابستانی آموزش زبان خارجی بانک تجارت تولید داخلی خرید آنلاین صنعت خودروسازی تصفیه آب جک پارکینگی تیغه کرکره کرکره برقی کرکره ها جک درب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول

خودرو

قیمت کارخانه(تومان)

قیمت بازار آزاد(تومان)

آریسان ۲ (ارتقا یافته)

۴۱۳.۷۱۳.۰۰۰

۴۶۵.۰۰۰.۰۰۰

اطلس G دنده‌ای

۳۹۹.۷۳۱.۰۰۰

۵۸۵.۰۰۰.۰۰۰

پراید  SE۱۵۱

۲۳۶.۰۳۴.۰۰۰

۳۴۵.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P (ارتقایافته)

۶۰۲.۷۳۵.۰۰۰

۹۶۵.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷ TU۳

۳۲۳.۸۰۳.۰۰۰

۶۶۵.۰۰۰.۰۰۰

پژو پارس ELX-XUYP

۳۳۳.۸۹۷.۰۰۰

۷۴۰.۰۰۰.۰۰۰

تارا اتوماتیک ۷۲

۴۹۰.۵۸۵.۰۰۰

۹۸۵.۰۰۰.۰۰۰

تارا اتوماتیک LXv۴

۶۸۱.۴۳۴.۰۰۰

۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰

تارا دنده‌ای پلاس ۶ سرعته

۵۸۰.۱۲۰.۰۰۰

۸۷۰.۰۰۰.۰۰۰

دناپلاس EFY اتوماتیک توربو آپشنال

۶۹۲.۱۶۶.۰۰۰

۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰

دناپلاس اتوماتیک توربو ساده

۵۴۵.۱۰۰.۰۰۰

۱.۰۱۰.۰۰۰.۰۰۰

رانا پلاس  (ارتقا یافته)

۲۲۵.۷۶۷.۰۰۰

۶۴۵.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد پادراپلاس بنزینی

۶۱۶.۸۹۰.۰۰۰

۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد پادراپلاس دوگانه سوز

۶۶۲.۸۹۰.۰۰

۷۶۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد کارون

۷۱۰.۱۹۰.۰۰۰

۸۵۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز

۵۵۳.۶۲۰.۰۰۰

۶۶۰.۰۰۰.۰۰۰

ساینا S دنده‌ای بنزینی

۳۲۳.۷۵۷.۰۰۰

۴۴۵.۰۰۰.۰۰۰

ساینا S دنده‌ای دوگانه سوز

۲۸۳.۱۶۲.۰۰۰

۴۵۵.۰۰۰.۰۰۰

ساینا S اتوماتیک

۳۳۰.۹۶۶.۰۰۰

۵۱۰.۰۰۰.۰۰۰

سمند سورن پلاس XUYP  بنزینی

۴۵۹.۱۸۸.۰۰۰

۶۶۰.۰۰۰.۰۰۰

شاهین G اتوماتیک CVT

۶۴۹.۰۷۸.۰۰۰

۸۶۵.۰۰۰.۰۰۰

شاهین G دنده‌ای

۴۳۵.۱۹۹.۰۰۰

۷۷۰.۰۰۰.۰۰۰

شاهین GL دنده‌ای

۴۲۳.۷۴۲.۰۰۰

۷۳۰.۰۰۰.۰۰۰

کارا تک کابین ۲ لیتر

۴۸۱.۸۲۹.۰۰۰

۶۷۰.۰۰۰.۰۰۰

کارا دو کابین ۲ لیتر

۵۱۶.۷۷۲.۰۰۰

۸۱۰.۰۰۰.۰۰۰

کوییک LGXR  دنده‌ای

۳۷۹.۸۴۴.۰۰۰

۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰

کوییک R  پلاس اتوماتیک

۳۳۸.۴۸۴.۰۰۰

۵۳۵.۰۰۰.۰۰۰

کوییک S دنده‌ای

۲۸۱.۰۵۹۲.۰۰۰

۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰

کوییک SR  دنده‌ای

۲۹۲.۶۲۸.۰۰۰

۴۴۵.۰۰۰.۰۰۰

کوییک اتوماتیک پلاس

۳۳۶.۸۱۷.۰۰۰

۵۳۵.۰۰۰.۰۰۰

دیگر خبرها

  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات ایرانخودرو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت روز ۲۰۶ و تارا در بازار
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول