Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن اعلام سرفاصله حرکت قطارهای متروی تهران، گفت: با توجه به اینکه تأمین قطعات سخت شده، درآمدمان کاهش و هزینه هایمان افزایش یافه است، سعی میکنیم شرایط موجود را در سرفاصله حرکت قطارها حفظ کنیم. - اخبار اجتماعی -

فرنوش نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره سرفاصله حرکت قطارهای مترو با توجه به در پیش بودن ماه مهر، اظهار کرد: طولانی ترین سرفاصله حرکت قطارها مربوط به خطوط شش و هفت است اما هنوز در این خطوط به ثبات کامل نرسیده ایم که بتوانیم سرفاصله ها را کاهش دهیم بر این اساس فاصله حرکت قطار در خط شش، 12 دقیقه و در خط هفت، 10 دقیقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سرفاصله حرکت قطار در ساعات پیک خط سه، 6 دقیقه است و در ساعات عادی به 7:30 دقیقه افزایش میابد؛ در خط دو نیز سرفاصله حرکت قطار 3 دقیقه و در خطوط یک و چهار نیز 3.5 دقیقه است. در خط پنج نیز حداقل زمان ورود قطار حدود 7 دقیقه است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: یکی از ویژگی‌هایی که به خط پنج اضافه کرده‌ایم این است که حرکت قطارها از سمت کرج و گلهشر را صبح‌ها از ساعت 5 آغاز می‌کنیم تا مسافران بتوانند زودتر به تهران برسند که خوشبختانه توانسته‌ایم در این خصوص رضایت مسافران را جلب کنیم. در تهران نیز از ایستگاه اکباتان، حرکت‌های اکسپرس در دوران کرونا حذف شده بود اما قرار است دوباره آغاز شود و به سمت کرج و گلشهر شاهد حرکت قطارها اکسپرس باشیم.

وی خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم شرایط جاری را در سرفاصله حرکت قطارها حفظ کنیم زیرا تأمین قطعات سخت شده، درآمدمان کاهش و هزینه‌هایمان افزایش یافته است و این در حالی است که همکاری لازم با ما صورت نمی‌گیرد و بیمه، مالیات و غیره تحت عناوین مختلف به ما فشار وارد می‌کنند.

نوبخت گفت: علاوه بر این، بودجه‌ای که سال گذشته در نظر گرفته شد با قیمت کنونی نرخ ارز نبود بنابراین حفظ وضعیت موجود در این شرایط کار بزرگی محسوب می‌شود.

اختلال خط دو متروی تهران برطرف شداهدای ماسک رایگان به افراد نیازمند در مترو با اجرای طرح "خیر موثر"لغو "طرح ترافیک" مسافران مترو را فقط 4 درصد کاهش داد!2 رام قطار "4 میلیون مسافر" به ظرفیت سالانه مترو اضافه می‌کند

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهر تهران متروی تهران بیشتر بخوانید... اختلال خط دو متروی تهران برطرف شد لغو "طرح ترافیک" مسافران مترو را فقط ۴ درصد کاهش داد! آغاز فعالیت کتابخانه متروی تهران با ۴ هزار جلد کتاب قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اختلال خط دو متروی تهران برطرف شد لغو "طرح ترافیک" مسافران مترو را فقط ۴ درصد کاهش داد! آغاز فعالیت کتابخانه متروی تهران با ۴ هزار جلد کتاب واژه های کاربردی مرتبط شهر تهران متروی تهران پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ یک باور غلط و خطرناک درباره "نمک دریا"/ مصرف "سنگ نمک" دافع امراض و بیماریها ۲ عذرخواهی رسمی امارات از جمهوری اسلامی ایران ۳ آغاز سال تحصیلی از روز شنبه ۱۵ شهریور با حضور دانش‌آموزان در مدارس/ هزینه اینترنت "شاد" یک سوم قیمت ۴ ماجرای نصب "بیلبوردهای موهن" در آستانه محرم و لزوم عذرخواهی صریح شهرداری تهران ۵ چرا بچه‌های انقلابی هم از "فرزندآوری" امساک می‌کنند؟! ۶ آتش‌سوزی گسترده در سوله بزرگ مبل‌سازی + فیلم و تصاویر ۷ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۸ جزئیات افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اعلام شد مهمترین اخبار اجتماعی تزریق "سم ناامیدی" توسط یک پزشک چگونه زندگی بیمار را به فنا می‌دهد؟! آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۰۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته "افزایش مجدد حقوق کارگران" در مجلس بررسی می‌شود معاونان و مدیران مشمول "تعارض منافع" این هفته از وزارت آموزش‌و‌پرورش می‌روند! مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است تحلیل رسانه‌های صهیونیست درباره وضعیت نگران‌کننده شمال فلسطین اشغالی و موشک‌های مقاومت «مصطفی ادیب» مامور تشکیل کابینه لبنان شد+شناسنامه قدردانی وزیر بهداشت از برگزارکنندگان مراسم عزاداری به‌دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلاف وعده عمل کردند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر تهران متروی تهران شهر تهران متروی تهران سرفاصله حرکت قطارها سرفاصله حرکت قطار متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران

تین نیوز

در ادامه اقدامات مربوط به رفع نواقص خط ۳ مترو تهران، امسال نیز بخش دیگری از تاسیسات، دسترسی ها و ورودی های جدید این خط تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا کیفیت ارائه خدمات در ایستگاههای خط ۳ ارتقاء یابد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، آزاد اکبری  مجری خط ۳ مترو تهران در خصوص برنامه های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط مذکور گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تامین شود، اتفاق های خوبی رخ خواهد داد.

در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

مجری خط ۳ مترو تهران در ادامه صحبت های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی مانده این خط تامین شود، می توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)