Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:31:37 GMT

مسی خسته شده، هرگز تصور چنین روزی را نمی کردم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۰۳۴۷

مسی خسته شده، هرگز تصور چنین روزی را نمی کردم

پسرخاله لیونل مسی معتقد است او از بارسا خسته شده و به همین دلیل قصد جدایی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی پس از 15 سال بازی برای بارسا حالا قصد جدایی دارد. او هفته گذشته رسما تقاضای جدایی کرد ولی بارسلونا موضعی کاملا مخالف اتخاذ کرده و قصد ندارد اجازه جدایی به او بدهد. مسی اعتقاد دارد که با توجه به دیر تمام شدن فصل گذشته می تواند به بندی در قراردادش استناد کرده و قراردادش را فسخ کند ولی بارسلونا تاریخ اعتبار این بند را 10 ژوئن می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ماکسی بیانکوچی پسرخاله مسی در مصاحبه با رادیو کنتیننتال گفت:« لئو باید به تیمی برود که در آن خوشحال باشد. او می خواهد از بارسا برود چون دیگر خوشحال نیست و خسته شده است. این حق اوست که راهی تیم دیگر شود. اینطور که خوانده ام، او هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد. برای بارسا هم بهتر است به او مجوز جدایی بدهد چون سال دیگر بازیکن آزاد خواهد بود.»

 

بیانکوچی ادامه داد:« هرگز تصور چنین روزی را نمی کردم. به فکرم هم نمی رسید که لئو روزی بخواهد از بارسا جدا شود و گمان همه این بود که در همین تیم بازنشسته می شود. او به چه تیمی خواهد رفت؟ نمی دانم ولی از نظر من سیتی می تواند گزینه ایده آلی باشد.

دوست دارم او را در تیمی ببینم که زیبا و خوب بازی می کند و سیتی گواردیولا چنین تیمی است. پی اس جی هم می تواند گزینه خوبی باشد ولی باید صبر کرد و دید در نهایت خودش چه تیمی را انتخاب می کند.»

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و موفق شد در یک دیدار پر از اتفاق و جنجالی با نتیجه 2-4 برابر حریفش به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را در خانه حفظ کند.

لواندوفسکی ستاره اصلی تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل مهم را برای آنها به ثمر برساند اما یک گل دیگر توسط فرمین لوپز به ثمر رسید که این فصل ستاره جوان و درخشان بارسلونا بوده و نقش مهمی را در ترکیب این تیم و تحت هدایت ژاوی ایفا کرده است.

این بازیکن پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه ما چند هفته بسیار سخت و دشوار را پشت سر گذاشتیم. در طول مدت اشتباهات بسیاری انجام دادیم اما این شرایط سپری شده است و امروز توانستیم در یک بازی مهم به پیروزی برسیم.

تصور کردن این که من توانسته‌ام هشت گل برای تیم اول به ثمر برسانم بسیار دشوار است. برای رسیدن به اینجا به سختی تلاش کردم. از سرمربی و تمام اعضای تیم برای اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم که بتوانم به همین شکل به بازی کردن ادامه دهم.»

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم