Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@17:17:08 GMT

وقوع دومین انفجار در امارات این بار در دبی

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۰۵۸۲

به گزارش فارس، همزمان با وقوع انفجاری در یک رستوران در شهر ابوظبی، برخی رسانه‌ها نیز گزارش دادند که صبح امروز همچنین انفجاری در یک رستوران در دبی رخ داده است.

شبکه الجزیره و روسیا‌الیوم در خبری فوری از وقوع انفجاری در یک رستوران در دبی خبر دادند. البته بعدا منابعی خبر دادند که این انفجار بامداد دوشنبه و پیش از انفجار در ابوظبی رخ داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، وقوع این انفجار ناشی از منفجر شدن کپسول گاز بوده و در نتیجه آن یک نفر کشته شده است.

روزنامه اماراتی «البیان» نیز نوشت که این انفجار صبح امروز رأس ساعت ۴:۵۴ (به وقت محلی) رخ داد و علت آن نشت گاز بوده و در نتیجه آن یک نفر کشته شد.

به نوشته این روزنامه این رستوران در یک ساختمان چهار طبقه واقع است و تیم‌های آتش نشانی موفق شدند آتش را مهار کنند و تحقیقات پلیسی در این زمینه نیز آغاز شده است.

روز دوشنبه همچنین انفجاری در یکی از شعبه‌های رستوران کی اف سی در ابوظبی رخ داد که در نتیجه آن شماری از کارکنان این رستوران زخمی شده و گفته می‌شود یک نفر نیز کشته شده است.

این شعبه رستوران در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی ابوظبی واقع شده است.

وقوع این انفجارها در حالی است که نخستین هواپیمای رسمی رژیم صهیونیستی که حامل هیأت‌های صهیونیستی و آمریکایی است از سرزمین اشغالی به مقصد ابوظبی حرکت کرده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: انفجاری در یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • ببینید | منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ چه غذایی در منو نیست؟
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد