Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری آدم‌ربایانی خبر داد که در قبال آزادی فرد ربوده شده، درخواست ۱۳۰ میلیارد تومان کرده بودند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 10 صبح مورخه دوم شهریورماه سال جاری مرد میانسالی با مراجعه به کلانتری 118 ستارخان از ربوده شدن برادرش به نام صفر 50 ساله توسط چهار سرنشین یک دستگاه خودروی پژو405 نقره‌ای رنگ مجهز به چراغ‌گردان در محدوده ستارخان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه پرونده با موضوع آدم‌ربایی تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 27 تهران در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

برادر شاکی با حضور در اداره یازدهم به کارآگاهان گفت: برادرم کارخانه‌ای در جنوب تهران دارد و روز حادثه پس از خارج شدن از منزل در خیابان ستارخان توسط چهار سرنشین یک دستگاه خودوری پژو405 ربوده شد و آدم‌ربایان در تماس تلفنی در قبال آزادی برادرم درخواست 130 میلیارد تومان وجه نقد یا معادل آن ارز یا جواهرات کرده‌اند.

کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی بلافاصله راهی محل وقوع جرم شدند که با انجام اقدامات پلیسی و کارآگاهی ردی از تبهکاران در یکی از شهرستانهای غربی تهران به دست آمد.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات جنایی خود با بهره‌گیری از روشهای علمی کشف جرم مخفیگاه آدم‌ربایان را در محدوده غرب استان تهران  شناسایی کردند.

با در اختیار گذاشتن اطلاعات به دست آمده به بازپرس شعبه نهم دادسرای امورجنایی تهران، دستور دستگیری تبهکاران صادر شد.

کارآگاهان در مورخه ششم شهریور ماه در یک عملیات پلیسی و ضربتی موفق شدند سه آدم‌ربا را دستگیر کرده و فرد ربوده شده را از چنگال تبهکاران آزاد کنند، در ادامه عملیات با بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک قبضه کلت کمری به همراه فشنگ جنگی، گاز اشک‌آور، شوکر و سه قبضه چاقو کشف و ضبط شد.

متهمان در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود معترف شدند؛ آنها در ادامه تحقیقات تخصصی انگیزه را کسب مال عنوان داشتند و گفتند، با توجه به شناختی که از شاکی داشتیم با طرح‌ریزی نقشه و با جعل عنوان مأمور، مقابل مانع ادامه حرکت وی شده و بلافاصله او را ربودیم و در تماس با خانواده‌اش در خواست 130 میلیارد تومان کردیم که به مقصودمان نرسیدیم و دستگیر شدیم.

سردار علیرضا لطفی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با تلاش همکارانم در بخش معاونت جرایم جنایی که منجر به کشف این پرونده شد، متهمان نیز با صدور قرار قانونی توسط بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی هستند.

دادستان گیلان: قاتل رومینا اشرفى ‌به 9 سال حبس و پرداخت دیه ‌محکوم شد /‌ رأى قابل فرجام‌خواهى استقتل راننده پژو 405 توسط راننده 18 ساله پراید

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس آگاهی کلانتری پلیس 110 دادسرای امور جنایی کشفیات پلیس عملیات پلیس پلیس بیشتر بخوانید... دادستان گیلان: قاتل رومینا اشرفى ‌به ۹ سال حبس و پرداخت دیه ‌محکوم شد /‌ رأى قابل فرجام‌خواهى است قاتل زن سپیداری خود را تحویل پلیس داد/ وی به دلیل بدهکاری مالی با موضوع مهریه در حبس بود شرور و قاتل مسلح فراری در قلعه‌گنج به هلاکت رسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دادستان گیلان: قاتل رومینا اشرفى ‌به ۹ سال حبس و پرداخت دیه ‌محکوم شد /‌ رأى قابل فرجام‌خواهى است قاتل زن سپیداری خود را تحویل پلیس داد/ وی به دلیل بدهکاری مالی با موضوع مهریه در حبس بود شرور و قاتل مسلح فراری در قلعه‌گنج به هلاکت رسید واژه های کاربردی مرتبط پلیس آگاهی کلانتری پلیس 110 دادسرای امور جنایی کشفیات پلیس عملیات پلیس پلیس پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ آغاز سال تحصیلی از روز شنبه ۱۵ شهریور با حضور دانش‌آموزان در مدارس/ هزینه اینترنت "شاد" یک‌سوم قیمت ۲ یک باور غلط و خطرناک درباره "نمک دریا"/ مصرف "سنگ نمک" دافع امراض و بیماریها ۳ عذرخواهی رسمی امارات از جمهوری اسلامی ایران ۴ ماجرای نصب "بیلبوردهای موهن" در آستانه محرم و لزوم عذرخواهی صریح شهرداری تهران ۵ چرا بچه‌های انقلابی هم از "فرزندآوری" امساک می‌کنند؟! ۶ آتش‌سوزی گسترده در سوله بزرگ مبل‌سازی + فیلم و تصاویر ۷ دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلف وعده کردند ۸ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز مهمترین اخبار اجتماعی تزریق "سم ناامیدی" توسط یک پزشک چگونه زندگی بیمار را به فنا می‌دهد؟! آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۰۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته "افزایش مجدد حقوق کارگران" در مجلس بررسی می‌شود معاونان و مدیران مشمول "تعارض منافع" این هفته از وزارت آموزش‌و‌پرورش می‌روند! مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است تحلیل رسانه‌های صهیونیست درباره وضعیت نگران‌کننده شمال فلسطین اشغالی و موشک‌های مقاومت «مصطفی ادیب» رسما مامور تشکیل دولت جدید لبنان شد+شناسنامه اختصاصی|متن طرح مجلس برای ساماندهی فضای مجازی قدردانی وزیر بهداشت از برگزارکنندگان مراسم عزاداری به‌دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آگاهی کلانتری پلیس 110 دادسرای امور جنایی کشفیات پلیس عملیات پلیس پلیس پلیس آگاهی کلانتری پلیس 110 دادسرای امور جنایی کشفیات پلیس عملیات پلیس پلیس میلیارد تومان پلیس آگاهی ربوده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که به سرقت طلاجات دختربچه‌های اصفهانی اقدام می‌کرد، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان در این خصوص گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت موضوع، این ماجرا به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد، سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و با پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت به شناسایی سوژه‌های خود اقدام می‌کرده و پس از سرقت گوشواره‌های طلا از کودکان به سرعت متواری می‌شده است.

دستگیری 26 سارق مغازه در خراسان جنوبیسارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی کردند و در یک عملیات دقیق متهم دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به 6 فقره سرقت گوشواره دختر بچه های اصفهانی اقرار کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند