Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@02:16:38 GMT

ترابی قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۰۷۲۸

ترابی قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد

‍‍‍‍‍‍

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را با این تیم فسخ کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ مهدی ترابی هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس که امروز (دوشنبه) در دفتر این باشگاه حاضر شده بود، پس از مذاکره با مدیران باشگاه قراردادش را فسخ کرد.

ترابی بندی در قراردادش دارد که طبق آن می‌توانست در صورت داشتن پیشنهاد خارجی از جمع سرخپوشان جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود مقصد بعدی هافبک ملی‌پوش پرسپولیس قطر خواهد بود.

ترابی در حالی قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد که در روزهای گذشته و پس از شکست این تیم مقابل استقلال،‌ انتقادات فراوانی نسبت به مدیریت این باشگاه مطرح شده بود و به این ترتیب فشار روی مدیران باشگاه بیشتر خواهد شد.

رادوشویچ از پرسپولیس کنار گذاشته می‌شود؟

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مهدی ترابی فوتبال پرسپولیس بیشتر بخوانید... کنعانی‌زادگان: با پرسپولیس قرارداد دارم و می‌مانم/ بازیکنان از پنالتی زدن نمی‌ترسیدند واکنش پهلوان به شایعه حضورش در پرسپولیس رادوشویچ از پرسپولیس کنار گذاشته می‌شود؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کنعانی‌زادگان: با پرسپولیس قرارداد دارم و می‌مانم/ بازیکنان از پنالتی زدن نمی‌ترسیدند واکنش پهلوان به شایعه حضورش در پرسپولیس رادوشویچ از پرسپولیس کنار گذاشته می‌شود؟ واژه های کاربردی مرتبط مهدی ترابی فوتبال پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ ادعای اسکای؛ استقلال با قراردادی یک ساله و حقوقی چشمگیر به دنبال بازگرداندن استراماچونی ۲ تلاش یوونتوس برای تحقق رؤیای هم‌تیمی شدن مسی و رونالدو/ بارسلونا با تیم حقوقی لئو قطع همکاری کرد ۳ اختصاصی تسنیم| جزییات جدید از پرونده قرارداد ویلموتس/ رد پیشنهاد توافق با مربی بلژیکی از سوی تاج ۴ رادوشویچ از پرسپولیس کنار گذاشته می‌شود؟ ۵ واکنش پهلوان به شایعه حضورش در پرسپولیس ۶ گزارش AFC از تقابل استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی ۷ جلسه هیئت مدیره استقلال امروز برگزار می‌شود ۸ تکمیل فهرست بازیکنان خارجی حریف پرسپولیس با جذب مهاجم الچه مهمترین اخبار ورزشی پیشنهاد ۲۴ میلیاردی یک مربی برای یک فصل به تیم ناکام ترابی قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد نصیرزاده: حضور استراماچونی در استقلال بستگی به تفسیر قانون دارد/ ورود مربی و بازیکن خارجی جدید ممنوع است کادرفنی در حال برنامه‌ریزی اردوی جدید تیم ملی فوتبال/ ۲ دیدار دوستانه در دستور کار مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است تحلیل رسانه‌های صهیونیست درباره وضعیت نگران‌کننده شمال فلسطین اشغالی و موشک‌های مقاومت «مصطفی ادیب» رسما مامور تشکیل دولت جدید لبنان شد+شناسنامه اختصاصی|متن طرح مجلس برای ساماندهی فضای مجازی قدردانی وزیر بهداشت از برگزارکنندگان مراسم عزاداری به‌دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی ترابی فوتبال پرسپولیس مهدی ترابی فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی با روان مخاطب در پخش فوتبال پرسپولیس و استقلال | شعر حافظ بی‌نوا تکه و پاره شد!

به گزارش همشهری‌آنلاین، لیگ برتر به هفته‌های حساس پایانی رسیده و طبیعتا نگاه‌ها به مسابقات جدی‌تر شده است؛ بعد دوستان در تلویزیون چه می‌کنند؟ هیچی، در حال بازی با روان مخاطب هستند! در دقایقی از نیمه‌دوم مسابقه نساجی و پرسپولیس، صدا و تصویر با هم هماهنگ نبودند که این موضوع اعتراضات فراوانی را به همراه آورد. اوایل بازی استقلال و ذوب‌آهن هم تصویر بارها عقب و جلو شد و یک‌بار هم صدا از تصویر عقب افتاد که دوباره روی اعصاب مردم رفت.

در این نیمه پیمان یوسفی به ورزشگاه نرسیده بود و محمدرضا احمدی از استودیو بازی را گزارش کرد، هرچند که بالاخره یوسفی در نیمه‌دوم به آزادی رسید و بعد از گل دوم استقلال، شعر حافظ بی‌نوا را تکه و پاره کرد! یعنی پخش ساده و بی‌غل و غش یک بازی، اینقدر کار سختی است؟

کد خبر 850281 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عزیزی: جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی مدیران سکوت کرده اند
  • بیگی: به ارونوف باختیم نه پرسپولیس
  • عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!
  • احضار اخلاقی هاشمی‌نسب برای ناسزا به پرسپولیس
  • بازی با روان مخاطب در پخش فوتبال پرسپولیس و استقلال | شعر حافظ بی‌نوا تکه و پاره شد!
  • سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی در فولاد؟
  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!