Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@12:15:03 GMT

زنوزی، ماشین‌سازی را واگذار می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۰۹۱۱

زنوزی، ماشین‌سازی را واگذار می‌کند

‍‍‍‍‍‍

باشگاه ماشین‌سازی تبریز به زودی به مالکان جدید واگذار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا زنوزی، مالک مشترک دو باشگاه ماشین‌سازی و تراکتور تبریز قصد دارد در روزهای آینده مالکیت باشگاه ماشین‌سازی را به مشتریان این باشگاه واگذار کند.

در همین راستا مذاکراتی بین متقاضیان خرید باشگاه ماشین‌سازی و محمدرضا زنوزی انجام شده و احتمال می‌رود تا چند روز آینده کار انتقال مالکیت باشگاه ماشین‌سازی نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش AFC از تقابل استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ماشین‌سازی تبریز بیشتر بخوانید... عابدینی: دوست دارم فوتبالم را در تبریز ادامه دهم/ ماشین‌سازی می‌توانست جزو بالانشین‌ها باشد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عابدینی: دوست دارم فوتبالم را در تبریز ادامه دهم/ ماشین‌سازی می‌توانست جزو بالانشین‌ها باشد واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ماشین‌سازی تبریز پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ ادعای اسکای؛ استقلال با قراردادی یک ساله و حقوقی چشمگیر به دنبال بازگرداندن استراماچونی ۲ تلاش یوونتوس برای تحقق رؤیای هم‌تیمی شدن مسی و رونالدو/ بارسلونا با تیم حقوقی لئو قطع همکاری کرد ۳ واکنش پهلوان به شایعه حضورش در پرسپولیس ۴ رادوشویچ از پرسپولیس کنار گذاشته می‌شود؟ ۵ اختصاصی تسنیم| جزییات جدید از پرونده قرارداد ویلموتس/ رد پیشنهاد توافق با مربی بلژیکی از سوی تاج ۶ جلسه هیئت مدیره استقلال امروز برگزار می‌شود ۷ گزارش AFC از تقابل استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی ۸ تکمیل فهرست بازیکنان خارجی حریف پرسپولیس با جذب مهاجم الچه مهمترین اخبار ورزشی پیشنهاد ۲۴ میلیاردی یک مربی برای یک فصل به تیم ناکام درخواست ترابی برای فسخ قراردادش با پرسپولیس نصیرزاده: حضور استراماچونی در استقلال بستگی به تفسیر قانون دارد/ ورود مربی و بازیکن خارجی جدید ممنوع است زنوزی، ماشین‌سازی را واگذار می‌کند مهمترین اخبار تسنیم گزارش|چشم‌انداز تشکیل دولت جدید لبنان پس از توافق درباره نخست‌وزیری «مصطفی ادیب» دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلف وعده کردند اختصاصی|متن طرح مجلس برای ساماندهی فضای مجازی قدردانی وزیر بهداشت از برگزارکنندگان مراسم عزاداری به‌دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی گزارش| چهاردهه بلاتکلیفی؛ چرا پرونده سرنوشت امام موسی صدر مختومه نمی‌شود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ماشین سازی تبریز فوتبال ماشین سازی تبریز باشگاه ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در تبریز می‌تواند کارنامه نهایی جواد نکونام در اولین فصل سرمربیگری اش در تیم استقلال را به عنوان یک سرمربی موفق و برنده و یا برعکس یک سرمربی ناموفق تحویل او و هواداران استقلال بدهد.

بدون شک جواد نکونام تا اینجای فصل توانسته نتایج خیلی خوبی با استقلال بگیرد و اگر لیگ برتر را به یک کلاس درس با حضور ۱۶ محصل در نظر بگیریم همواره جزو نفرات ممتاز کلاس به شمار رفته و در اغلب اوقات با نمراتی بهتر از دیگران در بالای کلاس قرار گرفته است، اما قطعاً نتیجه تلاش همه ماه‌های گذشته جواد نکونام و شاگردانش می‌تواند ظرف همین چند بازی باقیمانده به ویژه دیدار ۶ امتیازی تبریز تعیین شود.

همچنین نتیجه نگرفتن استقلال در تبریز توأم با پیروزی احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان ممکن است نتیجه همه زحمات و تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی استقلال را ظرف همین هفته زیر و رو کرده و جایگاه تیم‌های بالای جدولی را با هم تغییر بدهد.

جواد نکونام که در بازی‌های اخیر به ویژه بازی قبل با انجام برخی تعویض‌ها صدای هواداران استقلال را درآورده بود باید مراقب این موضوع باشد که مبادا در دقایق حساس و اوج لحظات دیدار یادگار امام مقابل تراکتور تمرکزش را از دست داده و تصمیمی اشتباه بگیرد که در این صورت ممکن است همه زحماتش در طول ماه‌های قبل از بین برود و بالعکس، او اگر با تمرکز کافی و انجام تعویض‌های صحیح و اتخاذ یک تاکتیک درست در غیاب کاپیتان و دروازه‌بان اصلی‌اش بتواند این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارد قطعاً می‌تواند در شرایط خوبی که تا اینجا برای خود و استقلال ایجاد کرده مهر تاییدی برای رسیدن به قهرمانی این فصل زودتر از پایان فصل یعنی آخرین مسابقه استقلال در خرداد ماه پایین نام خودش ببیند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!