Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@23:18:08 GMT

برگزاری دور دوم «شبیه‌خوانی در پهنه» با اجرای ۵ تعزیه

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۰۹۵۷

برگزاری دور دوم «شبیه‌خوانی در پهنه» با اجرای ۵ تعزیه

دفتر دوم رویداد «شبیه‌خوانی در پهنه» به مدت پنج شب در پهنه فرهنگی رودکی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، رویداد «شبیه‌خوانی در پهنه» که در دهه اول ماه محرم و توسط «گروه تعزیه سیدالشهدا(ع)»  به سرپرستی احمد عزیزی در پهنه فرهنگی رودکی، مقابل تالار وحدت برگزار شد، در طول پنج شبِ آینده با اجرای «گروه تعزیه فتح خیبر» به سرپرستی جمال قاسمی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین شب از این رویداد، امشب دوشنبه دهم شهریورماه، تعزیه «عبدالله‌بن‌عفیف»، بعد از اذان مغرب و عشا اجرا می‌شود.

در این تعزیه‌ها جمال قاسمی، اصغر مینایی، روح‌الله حشمدار، محمد میرزایی، حسین حجتی، امیر زهرایی و نوید مقدم حضور دارند و نوازندگی اجرا برعهده فرهاد شیخی و حمیدرضا گرگانی است.

 این رویداد با حمایت و مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی، اداره‌کل هنرهای نمایشی و شهرداری منطقه ۱۱  تهران اتفاق می‌افتاد.

این اجراها در پهنه رودکی، خیابان استاد شهریار، مقابل تالار وحدت و با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: تعزیه پهنه رودکی محرم 99 شبیه خوانی در پهنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام منوچهر رئیسی، معاون فرهنگی این اداره کل گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام برای استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و ارتقای سطح کیفی مهارت‌های مورد نیاز جامعه هدف خود، برنامه‌هایی را طراحی و در دست اقدام دارد.

وی افزود: اینکه صرفاً در انتظار برنامه‌های ابلاغی از طرف مرکز باشیم، مورد قبول نیست و ما به عنوان کارکنان یک سازمان فرهنگی دغدغه انجام امور غیر ابلاغی و نوآورانه را داریم و ان شاءالله این رویه را امسال بیش از سال‌های گذشته در پیش خواهیم گرفت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام خاطر نشان کرد: با جلساتی که در ستاد برگزاری مراسم شهادت امام صادق (ع) گرفته شده است، ما امسال هم شاهد برپایی دسته‌های عزاداری در نقاط مختلف استان از دور افتاده‌ترین روستاها تا مراکز شهرستان‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت مقوله جمعیت و فرزند آوری، از برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی تربیت کنشگر جمعیت خبر داد و افزود: خوشبختانه سال گذشته با استفاده از اساتید مجرب در حوزه جمعیت موفق شدیم تعداد ۲۰۰ نفر را در این زمینه آموزش داده، که از بین این افراد حدود ۴۰ نفر موفق شدند که دوره‌های برگزار شده را با موفقیت به پایان برسانند، سال ۱۴۰۳ دوره‌های تکمیلی را جهت بهره مندی افراد منتخب، برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 6093732

دیگر خبرها

  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود