Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@02:07:30 GMT

دیدار فعالان صنعت چاپ با معاون فرهنگی ارشاد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۰۹۹۸

دیدار فعالان صنعت چاپ با معاون فرهنگی ارشاد

برخی از فعالان صنعت چاپ همزمان با روز ملی صنعت چاپ با معاون فرهنگی وزارت ارشاد دیدار خواهند کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا سه‌شنبه 11 شهریور همزمان با روز ملی صنعت چاپ میزبان دیدار اهالی این صنعت با معاون فرهنگی است.

در این نشست که فردا ساعت 10 صبح با حضور محسن جوادی، معاون امور فرهنگی و مهرزاد دانش مدیرکل دفتر چاپ برگزار کمی‌َود،‌ مدیران تشکل‌های چاپ و برخی از فعالان این صنعت حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات اهالی چاپ با معاون فرهنگی در میان گذاشته شده و در مقابل وزارت ارشاد نیز موارد و دغدغه‌های مد نظر خود را مطرح خواهد کرد.

کارگران صنعت چاپ بیمه عمر می‌شوندگزارش| آسیب‌های کرونا به صنعت چاپ؛ تسهیلات مالی دولت کافی نیست، زیرساخت‌ها باید اصلاح شونداتاق فکر پسا کرونا در حوزه صنعت چاپ و تبلیغات در مشهد مقدس برگزار شد

غلامرضا شجاع،‌ بهمن پورمند،‌ بابک عابدینی‌، احمد ابوالحسنی و ... از جمله حاضران در این نشست هستند. فعالان صنعت چاپ در ماه‌های گذشته با مشکلات دیگری که در سایه شیوع کرونا ایجاد شده است‌، درگیر شده‌اند‌، این مشکلات در کنار مشکلات سال‌های اخیر تنفس را برای این صنعت دشوار کرده است.

یادآوری می‌شود،‌ جشنواره صنعت چاپ که هر ساله هم‌زمان با روز ملی جشنواره صنعت چاپ توسط وزارت ارشاد برگزار می‌شود،‌ امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تقارن با ایام عزاداری سید‌الشهدا(ع) به نیمه دوم سال موکول شده است.

انتهای پیام/

R1013198/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط صنعت چاپ بیشتر بخوانید... معرفی ۱۰۰ چهره ماندگار صنعت چاپ ایران سفارشات بالاست،‌ حباب ارز نمی‌گذارد پاسخ دهیم/ موجی از تعدیل نیرو در انتظار صنعت چاپ ‌‌بزرگ‌ترین واحد تولید ‌محصولات چاپی عمومی و ویزیت ‌صنعت چاپ ایران به بهره‌برداری رسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... معرفی ۱۰۰ چهره ماندگار صنعت چاپ ایران سفارشات بالاست،‌ حباب ارز نمی‌گذارد پاسخ دهیم/ موجی از تعدیل نیرو در انتظار صنعت چاپ ‌‌بزرگ‌ترین واحد تولید ‌محصولات چاپی عمومی و ویزیت ‌صنعت چاپ ایران به بهره‌برداری رسید واژه های کاربردی مرتبط صنعت چاپ پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ ماجرای تحریم آب و کتک‌ خوردن بازیگر شمر در خیابان/ محمد فیلی: از امام حسین(ع) می‌خواهم مرا به نوکری قبول کند + فیلم ۲ اینفوگرافیک| فرزندان حضرت زهرا(س) که در کربلا حضور داشتند و سرنوشت آن‌ها ۳ اینفوگرافیک| فرزندان و نوادگان حضرت ام‌البنین(س) که در کربلا حضور داشتند و سرنوشت آن‌ها ۴ رجعت امام حسین با اصحاب در عصر ظهور و سپهسالاریِ حضرت عباس ۵ وقایع روز یازدهم محرم| عبور کاروان اسرای کربلا از کنار بدن‌های مطهر شهدا ۶ روضه‌خوانی "محمود کریمی" در منزل "شهید سلیمانی " ۷ رویگری: در کوچه و خیابان "کیان" صدایم می‌زنند/ چرا فقط به هنگام دیدن "مختارنامه" یادم می‌افتند؟ ۸ حرمله‌ای که می‌گوید امام حسین(ع) به او آبرو داده!/ مداحی "انوش معظمی" در تسنیم + فیلم مهمترین اخبار فرهنگی غایت آرزوی یک نویسنده، نوشتن درباره امام حسین(ع) است/ دست خالی بازار کتاب دینی برای نوجوانان ماجرای صدور فتوای شرک در زندان در پی تغییر ایدئولوژی سازمان مجاهدین/ آیا مهدی عراقی "اتاق دویی" بود؟! درخشنده: دوست دارم مجسمه شهید سلیمانی را در سطح شهر ببینم بررسی موضوع لعن در زیارت عاشورا/ چرا کسانی که در برابر ظلم به امام حسین(ع) سکوت کردند، لعنت می‌شوند؟ مهمترین اخبار تسنیم گزارش|چشم‌انداز تشکیل دولت جدید لبنان پس از توافق درباره نخست‌وزیری «مصطفی ادیب» دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلف وعده کردند اختصاصی|متن طرح مجلس برای ساماندهی فضای مجازی قدردانی وزیر بهداشت از برگزارکنندگان مراسم عزاداری به‌دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی گزارش| چهاردهه بلاتکلیفی؛ چرا پرونده سرنوشت امام موسی صدر مختومه نمی‌شود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت چاپ صنعت چاپ معاون فرهنگی صنعت چاپ ایران امام حسین ع ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دومین روز از سفر خود به آذربایجان با حضور در سفارت ایران در باکو با سیدعباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بحث و بررسی تحولات اخیر رابطه ایران و آذربایجان و اقدامات فرهنگی صورت گرفته و همچنین فضای فرهنگی پیش روی دو کشور از مهم‌ترین محورهای این دیدار بود.

وزیر فرهنگ بامداد روز گذشته (دوازدهم اردیبهشت) به منظور حضور و سخنرانی در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین‌فرهنگی عازم باکو شد.

اسماعیلی در این مجمع با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی فرهنگی، بر نقش سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی برای ایجاد صلح پایدار جهانی و رفع منازعات کشورها تاکید کرد.

وی همچنین در حاشیه برگزاری این مجمع با همتای آذربایجانی خود نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار بر تعاملات فرهنگی طرفین به‌ویژه در حوزه سینمایی تاکید کرد.

کد خبر 6095193 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • اسماعیلی با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید