Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@05:10:06 GMT

۹۳ درصد کلاس اولی‌ها ثبت نام کردند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۰۹۹۹

۹۳ درصد کلاس اولی‌ها ثبت نام کردند

عقیلی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: ۹۳ درصد کلاس اولی‌ها ثبت نام شدند و با توجه به اینکه زمان زیادی برای بازگشایی مدارس نمانده است از والدین درخواست می‌شود در اسرع وقت برای ثبت نام باقی کلاس اولی‌ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه سنجش کلاس اولی‌ها نیز به طور کامل انجام شده است افزود: ثبت نام پایه‌های دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم نیز ۱۰۰ درصد انجام شده است.
عقیلی با اشاره به ثبت نام کمتر از ۴۰ درصد پیش دبستانی ابراز نگرانی کرد و افزود: با توجه به اینکه دوره پیش دبستانی بر روی ارتقای مهارت‌های ذهنی و اجتماعی بچه‌ها بسیار تاثیر دارد وهم درپیشرفت تحصیلی و هم در پیشرفت اجتماعی حائز اهمیت است بنابراین خانواده‌ها توجه بیشتری داشته باشند.
او در خصوص آموزش پیش دبستانی که به صورت فضای مجازی انجام می‌شود نیز گفت: هم برای آن‌ها تولید محتوای الکترونیکی انجام شده که می‌توانند با عضویت در برنامه شاد از آن بهره ببرند و هم برای کسانی که به هر دلیلی به برنامه شاد دسترسی ندارند درس نامه برایشان ارسال می‌شود.
این مقام مسئول افزود: در وضعیت قرمزویروس کرونا آموزش‌ها به صورت مجازی، شاد و ارسال درس نامه انجام می‌شود و در وضعیت زرد نیز دانش آموزان به صورت گروه‌های زوج و فرد با نصف ظرفیت کلاس‌ها به مدرسه می‌آیند.
۱۵ شهریور مدارس بازگشایی می‌شود.
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلاس درس دانش آموزان بازگشایی مدارس کلاس اولی ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مدیریت دارالقرآن طوبی بوشهر از سه سال پیش به خانم عزت عالی‌حسینی واگذار شد تا کلاس‌های آموزش مفاهیم، روخوانی، روان‌خوانی حفظ و تدبر برای علاقمندان برگزار شود.

خانم عالی حسینی با سابقه ۲۷ ساله تدریس، افتخار خود را خادمی قرآن می‌داند.

این بانوی ۵۳ ساله با آمدنش به دارالقرآن طوبی، فضای آموزش را به گونه‌ای بازسازی کرد تا کودکان با اشتیاق بیشتری در کلاس‌ها شرکت کنند.

او برای کودکان ۵ ساله طرح رویش قرآنی را اجرا کرد که با نماز، اذان، اخلاق، تربیت اسلامی و روان‌خوانی قرآن آشنا شوند و به گفته خودش وقتی به مدرسه می‌روند چند قاری و حافظ قرآنی داشته باشیم.

در دارالقرآن طوبی مادران هم در کنار فرزندان‌شان قرآن می‌خوانند و برخی از آنها حافظ چند جزء هستند.

۳۰ بانوی کم‌سواد هم در کلاس‌های آموزش قرآن شرکت کردند و به تنهایی می‌توانند قرآن را ختم کنند.

خانم عالی حسینی در حوزه‌های داستان نویسی، عکاسی و مقاله نویسی با موضوع حجاب و عفاف ۳۰۰ رتبه کشوری و استانی دارد.

به اعتقاد وی فرقی نمی‌کند در چه موسسه قرآنی و در کجا فعالیت می‌کند، مهم این است که دانش‌آموزانی حافظ و قاری قرآن و مانوس با آیات الهی تربیت شوند.

سالانه حدود ۵۰۰ کودک در دارالقرآن طوبی بوشهر قرآن و مفاهیم آن را فرا می‌گیرند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد