Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان زنجان،اظهار داشت: اهمیت حوادث بعد از عاشورا کمتر از حادثه عاشورا نیست و باید پیام، منطق، آرمان و هدف شهیدان به خوبی بیان شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  آیت الله علی خاتمی شامگاه یکشنبه در جمع عزاداران حسینی مکتب الزهرا در مسجد جامع زنجان، رعایت پروتکل‌ها و دستور العمل های بهداشتی از سوی عزاداران حسینی در استان زنجان را بسیار عالی اعلام کرد و گفت: حضور باشکوه مردم در عزاداری سرور و سالار شهیدان با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه عزاداری تنها مربوط به تاسوعا و عاشورا نباشد، گفت: این عزاداری‌ها پرشور و شعور باید بعد از عاشورا هم تقویت شده و تداوم داشته باشد.

خاتمی با بیان اینکه اصل عزاداری بعد از عاشورا است، تاکید کرد: مجالس عزاداری برای اباعبدالله الحسین نباید تنها محدود به دهه اول محرم شود و مجلس روضه باید تداوم داشته باشد.

وی ابراز کرد: اهمیت حوادث بعد از عاشورا کمتر از حادثه عاشورا نیست و پیام، منطق، آرمان و هدف شهیدان به خوبی بیان شود و کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، افزود: پیام رسان واقعی واقعه عاشورا رابه ما رسانده و اگر پیام رسانان نبودند دشمن به نفع خود تحریف می‌کرد.

خاتمی تصریح کرد: زنجانی‌ها ولایتمداری و عزاداری خود را نشان دادند و این برای ما باعث افتخار است و باید مردم همانند ماه محرم باز پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا هر چه زودتر بیماری کرونا ریشه کن شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عاشورا نماینده ولی فقیه استان زنجان استان زنجان بعد از عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت موتورسواری تربیت بدنی سپاه عاشورا مسابقه چهار جانبه موتورسواری کراس با حضور سرهنگ پاسدار حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا و با حضور چهار تیم از شهرهای تبریز، جلفا، مرند، هشترود و جمعی از تماشاگران برگزار کرد.

این مسابقات در ۳ کلاس ۴۵۰ سی سی، ۲۵۰ سی سی و تیرل انجام شد.

در پایان این مسابقات تیم‌های برتر به ترتیب ذیل معرفی شدند؛

موتورسواران باشگاه مقاومت توانستند مقام اول این مسابقات را بدست آورند.

همچنین تیم مرند و تیم جلفا به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6097577

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • ای معلم؛ دست بوسی تو کم باشد مرا ای مهربان
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع)در زنجان
  • رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب
  • ‌مداحی حاج مهدی رسولی در سالروز شهادت امام ‌صادق(ع) + فیلم