Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم انلاین به نقل از دیجیاتو ،در این سرویس از گوشی‌های واقعی سامسونگ متصل به فضای ابری استفاده می‌شود و توسعه‌دهندگان می‌توانند از راه دور آن‌ها را کنترل کنند. با این رویکرد می‌توان عملکرد هر اپ را روی دستگاه‌ها مورد آزمایش قرار داد و برای دستیابی به بهترین عملکرد، تغییراتی در آن اعمال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامسونگ برای اطمینان از تست اپ‌ها روی جدیدترین پرچمدارها، دستگاه‌های جدید خود را به صورت مداوم به سرویس RTL اضافه می‌کند. اوایل سال جاری میلادی گوشی‌های سری گلکسی S20 به همراه گلکسی زد فلیپ به این سرویس اضافه شدند و حالا توسعه‌دهندگان به گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ دسترسی دارند.

طبق اعلامیه سامسونگ در سایت توسعه‌دهندگان خود، افراد اکنون می‌توانند از گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا در RTL استفاده کنند. با توجه به این موضوع اگر توسعه‌دهنده اپلیکیشن باشید، می‌توانید بدون پرداخت هزاران دلار، برنامه‌های خود را روی نسخه واقعی گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ مورد آزمایش قرار دهید.

گلکسی نوت ۲۰

برای دسترسی به این گوشی‌های هوشمند به اینترنت پرسرعت، حساب رایگان توسعه‌دهنده سامسونگ، «Java Runtime Environment 7» یا جدیدترین نسخه «Java Web Start» نیاز دارید. با استفاده از سرویس آزمایشگاه تست از راه دور می‌توانید فایل‌های APK را روی دستگاه‌های سامسونگ نصب کنید، از نمایشگر آن‌ها عکس بگیرید یا فیلم ضبط کنید و اسکریپت‌های خودکار را مورد آزمایش قرار دهید.

سامسونگ امکان انتخاب زبان را نیز برای شما فراهم کرده و همچنین می‌توانید نمایشگر دستگاه را با همکار خود به اشتراک بگذارید تا هردو قادر به تست اپلیکیشن باشید. با وجود چنین قابلیت‌هایی، محدودیتی نیز در این میان وجود دارد.

سرویس RTL از صدا، لوازم جانبی، مولتی تاچ و همچنین دوربین پشتیبانی نمی‌کند. علاوه بر این موارد، سامسونگ زمان دسترسی محدودی را برای توسعه‌دهندگان درنظر گرفته و حداکثر ۵ ساعت در روز می‌توانید برنامه خود را آزمایش کنید. با اتمام تست اپ خود، می‌توانید آن را در انجمن‌‌ها منتشر کنید و بازخورد کاربران را بیش از انتشار در فروشگاه‌های رسمی، مورد بررسی قرار دهید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی توسعه دهندگان گلکسی نوت ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس
  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی