Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:25:54 GMT

«ناگفته ها» روایت شد/ قصه های عاشورا و کربلا در قالب یک مجموعه

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۱۳۶۶

«ناگفته ها» روایت شد/ قصه های عاشورا و کربلا در قالب یک مجموعه

‍‍‍‍‍‍

دریافت 23 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه، مجموعه مستند داستانی «ناگفته ها» با موضوع قصه های گفته نشده عاشورا به تهیه کنندگی هادی خدادی و نویسندگی و کارگردانی مهدی زنگنه به زودی از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این مجموعه ۱۳ قسمتی با نگاهی به زندگی اصحاب امام حسین (ع) از دریچه ای تازه و بدیع، قصه هایی ناشنیده از واقعه کربلای سال ۶۱ هجری را برای خانواده های ایرانی روایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ناگفته ها» در گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما و با مشارکت مرکز رسانه ای سازمان تبلیغات اسلامی تولید شده و هم اکنون مراحل تدوین و صداگذاری را پشت سر می گذارد.

در هر قسمت از این برنامه چندین کارشناس تاریخی و مذهبی مانند محمد رجبی دوانی، حجت الاسلام ریاضت، حجت الاسلام کرمی، مهدی امین فروغی، حاج محمد نوروزی، شهرام شکیبا، جواد حیدری و ... یکی از داستان های ناگفته عاشورا را روایت کرده و بخش هایی نیز در قالب بازسازی روایت قصه ها را پیش می برد.

سلمان فرخنده روایت این مجموعه را بر عهده دارد و بازیگرانی هم چون مژگان اخلاقی، امیر مولوی، بابک والی، امید رهبر، ابوالفضل هارونی، محمد مهدی پریزاد و علی علیخانی در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل تهیه و تولید این مجموعه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهدی زنگنه، تهیه کننده: هادی خدادی، مدیر تصویربرداری: محمود کاملی، طراح چهره پردازی: حسین یزدی، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، مدیر تولید: احمد نوجوان، تدوین: احسان مرادی، مشاور هنری: محمدحسن گلشن، بازیگردان: قاسم عوض بیگی و دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: نرجس ابراهیمی.

کد خبر 5012352 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: محرم 99 شبکه دو سیما عاشورا محرم 99 تئاتر ایران فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی رادیو نمایش شبکه دو سیما ویروس کرونا فیلم سینمایی شبکه پنج سیما تعزیه خوانی فیلم مستند قصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست پرسش و پاسخ با عوامل سریال تلویزیونی «نون خ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی، تهیه‌کننده و صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی بازیگران سریال ظهر امروز (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت» در سالن  مشاهیر اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد. این جلسه پس از حضور یک ساعته این افراد در واحد پاسخگویی به مخاطبان سازمان (سامانه ۱۶۲)  رقم خورد. 

در ابتدای این نشست، حسین قرایی مدیرروابط عموی سازمان صداوسیما عنوان کرد تهیه کننده و بازیگران این سریال در طول یک ساعت حضور در سامانه ۱۶، پاسخگوی ۲۲۷ تماس مخاطبان سریال شده‌اند.

در ادامه، مهدی فرجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیون «نون خ» با اشاره به این که فصل پنجم این مجموعه نسبت به فصل‌های قبلی با افزایش مخاطب روبه رو بوده است افزود: یکی از دلایل این افزایش و گستره وسیع مخاطبان این بود که ما در فصل پنجم سراغ یکی دیگر از قومیت‌های کشورمان یعنی قوم بلوچ در استان سیستان و بلوچستان رفتیم.

وی افزود: در حوزه تولید برنامه و سریال‌سازی، پرداخت به مذهب و قومیت‌ها، ۲ خط قرمز سازمان صداوسیما است.خوشبختانه با جلساتی که با مدیران سازمان صداوسیما داشتیم والبته با درکی که نویسنده و کارگردان و عوامل سریال «نون خ» از این موارد داشتند، این مجموعه توانست به این دو خط قرمز نزدیک شود آن هم بدون این که به دنبال شکستن آنها باشد.

فرجی درباره  احتمال ساخت فصل ششم تاکید کرد: صحبت کردن درباره  فصل  ششم  زود است. آقای آقاخانی  قبلاً پستی گذاشت و گفت این فصل پایانی بر مجموعه «نون.خ» است اما باید ببینیم در ادامه چه شرایطی پیش خواهد آمد.

فرجی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا، توضیحاتی را درباره ادعای شکایت حسین صفامنش خواننده کردزبان از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی اجازه از یکی از آهنگ‌هایش نیز پاسخ داد.

این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! | ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب یعنی پول بده و کشف حجاب کن! | انتقاد تند حسین شریعتمداری
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان : لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید، همین «طرح نور» کافی است / نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان /لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید،همین «طرح نور» کافی است /نگرانم این لایحه مثل برجام شود