Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی ان ان، اداره پلیس شهر سنت لوئیس در بیانیه‌ای اعلام کرد یکی از افسران جوان این اداره پس از هدف گرفته شدن از سوی فردی مسلح به هنگام انجام وظیفه، جان خود را از دست داد.

طبق بیانیه منتشر شده از سوی پلیس سنت لوئیس، افسر «Tamarris L. Bohannon» ۲۹ ساله روز یکشنبه در پی اصابت گلوله به سرش از سوی فردی مسلح جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سه سال و نیم بود که در این بخش مشغول به فعالیت بود.

بر اساس این گزارش، این افسر روز شنبه به دنبال دریافت گزارش یک تیراندازی به محل حادثه رفته و به دنبال قربانی این تیراندازی بود که از سوی ضارب، گلوله‌ای به سرش اصابت می‌کند. همچنین یک افسر دیگر نیز در این حادثه از سوی پا هدف اصابت گلوله قرار می‌گیرد که پس از آن وی درمان می‌شود.

«مایکل وودلینگ» سخنگوی پلیس سنت لوئیس اعلام کرد: افسر دوم ۳۰ ساله است و به مدت شش ماه بوده در این بخش مشغول بوده است. همچنین ضارب ۴۳ ساله یکشنبه صبح (به وقت محلی) بازداشت شده است.

«لیدا کروسون» شهردار سنت لوئیس یکشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد از مرگ این افسر جوان ناراحت شده است. او گفت: من افتخار این را داشتم که زمانی را با خانواده او (افسر کشته شده) در سایه این شرایط فوق العاده چالش برانگیز دیدار کنم. آن‌ها مردمانی جالب و بی اندازه مفتخرند که او به جامعه ما خدمت کرده و از آن محافظت کرده است.

او همچنین نوشت: این یک یادآوری وحشتناک از خطرات مردان و زنان شجاع ماست که هر روز برای حفظ امنیت ما با خطر روبرو می‌شوند. این یک فاجعه وحشتناک و بی معنی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آمریکا تیراندازی در آمریکا سنت لوئیس سنت لوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی

 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ طولابی نژاد اظهار کرد: با مراجعه فردی به پلیس فتای شهرستان بافق و بیان اینکه آشنایی با فردی در فضای مجازی باعث کلاهبرداری از او شده است، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت. 


فرمانده انتظامی شهرستان بافق افزود: در تحقیقات مشخص شد که مالباخته با فردی در فضای مجازی آشنا شده و تا چند روز با هم گفتگو داشتند و بعد از ایجاد صمیمیت بین آنها، کلاهبردار درخواست مبلغ ۲۵ میلیون ریال وجه نقد می‌نماید که پس از واریز وجه توسط مالباخته، دیگر جوابگوی او نبوده است. 


وی ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس فتا، متهم در یکی از شهر‌های کشور شناسایی و مبلغ مذکور به حساب شاکی بازگردانده شد. 


فرمانده انتظامی بافق از شهروندان خواست دراین موارد دقت بیشتری داشته باشند و به افراد در فضای مجازی اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت