Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:43:26 GMT

تراکتور برای لیگ بیستم لژیونر می‌خرد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۱۵۱۸

تراکتور برای لیگ بیستم لژیونر می‌خرد؟

احتمال حضور «پیمان بابایی»، مهاجم تیم فوتبال سومقائیت جمهوری آذربایجان در تیم تراکتور تبریز، قوت گرفت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، در حالیکه از مدت ها قبل و با توجه به کمبود مهاجم در تیم تراکتور، خبر پیوستن این مهاجم بومی به جمع تراکتوری ها مطرح شده است، پایان قرارداد وی با باشگاه آذربایجانی و خروج نامش از لیست بازیکنان فصل جدید سومقائیت، حضور بابایی در تراکتور را بیش از پیش قوت بخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هرچند این بازیکن ۲۶ ساله به صورت قرضی از تیم ماشین سازی در فصل گذشته به سومقائیت پیوسته بود و تا سال ۲۰۲۲ با سبزقباهای تبریزی قرارداد دارد، اما گفته می شود مسئولان باشگاه تراکتور طی مذاکراتی با او توافقات لازم برای حضورش در تراکتور را جلب کرده اند.

 

بابایی که از تربیت یافتگان آکادمی باشگاه تراکتور است، پیشتر در تیم های گسترش فولاد و ماشین سازی بازی کرده و فصل گذشته نیز با ۸ گل زده، عنوان آقای گلی لیگ برتر جمهوری آذربایجان را کسب کرد.

 

پیراهن شماره ۸ بابایی، در فصل جدید لیگ برتر جمهوری آذربایجان به صبوحی عبدالله زاده اختصاص یافته است.

 

تراکتور نقل و انتقالات 1399 پیمان بابایی گسترش فولاد تبریز دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور نقل و انتقالات 1399 پیمان بابایی گسترش فولاد تبریز دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

محمد محبی بازیکن سابق استقلال در اولین فصل حضور درلیگ برتر گزینه بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه و بهترین بازیکن تازه وارد این لیگ انتخاب شده است.

در کنار محمد محبی، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه وارد لیگ برتر روسیه انتخاب شده‌اند. حتی رسیدن یکی از عناوین به محمد محبی موجب افزایش قیمت این بازیکن از سوی باشگاه روستوف خواهد شد.

باشگاه روسی محمد محبی را ۶۵۰ هزار یورو از باشگاه سانتاکلارا خریداری کرده و هم اکنون حدود قیمت فروش محبی ۲ میلیون ۵۰ هزار یورو تعیین شده است.

بدون شک این عناوین در آینده نزدیک موجب افزایش قیمت فروش محمد محبی و هم چنین دستمزد این بازیکن خواهد شد. محمد محبی به تازگی از بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرد و به نظر باشگاه استقلال در تلاش برای جذب این بازیکن است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • نفت باکو همچنان از ترکیه به اسرائیل می‌رسد
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی