Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ستاره تیم فوتبال پرسپولیس به شکلی عجیب و برای مبلغی ناچیز قراردادش را با این تیم فسخ کرد. تاریخ انتشار: 16:57 - 10 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۷۴۹

خبرگزاری میزان - مهدی ترابی ستاره تیم فوتبال پرسپولیس امروز به صورت یکطرفه قراردادش را با با این تیم فسخ کرد تا در آستانه جدایی از سرخپوشان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه خیلی‌ها می‌گویند ترابی با استناد به بندی که در قراردادش وجود داشته و در آن با پرداخت مبلغی از طرف تیم خارجی خواهانش می‌توانست از پرسپولیس جدا شود، اما ترابی با استناد به بند دیگر از قرارداد داشت از پرسپولیس جدا شده است.

بی معرفتی عجیب ترابی؛ هیچ پولی از ترانسفر به پرسپولیس نمی‌رسد

بندی در قرارداد ترابی وجود دارد که در آن اعلام شده اگر تا پایان فصل تمام مبلغ قراردادش را نگیرد می‌تواند یک طرفه فسخ کند. این در شرایطی است که ترابی نزدیک به ۸۰ درصد از قرارداد امسال را گرفته و تمام پاداش‌ها را هم گرفته. یعنی عملا به خاطر مبلغ ناچیزی حدود ۲۰ درصد از قراردادش یک طرفه فسخ کرده. این در شرایطی است که بشار رسن هم چنین بندی در قراردادش دارد، اما هیچ وقت آن را فعال نکرد تا از پرسپولیس جدا شود.

این به این معنی است که اگر ترابی به باشگاه خارجی هم برود هیچ پولی به پرسپولیس نمی‌رسد و پرسپولیس به این صورت ضرر می‌کند. این رفتار ترابی باعث ناراحتی زیاد پرسپولیسی‌ها شده و آن‌ها معتقدند که این بازیکن موثر بی معرفتی کرد.

درخواست سنگین ترابی از باشگاه پرسپولیس

منابع موثق در باشگاه پرسپولیس اعلام کردند مهدی ترابی امروز در جلسه با مدیران این باشگاه گفته که پیشنهاد یک میلیون دلاری از یک تیم قطری دارد و اگر باشگاه پرسپولیس نصف این مبلغ یعنی حدود ۱۳ میلیارد به او بدهد در پرسپولیس می‌ماند! به نوعی ترابی با مطرح کردن این پیشنهاد عملا سنگی بزرگ جلوی پرسپولیس انداخته و به نوعی کارش را با پرسپولیس تمام کرده، چون باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی به هیچ عنوان توانایی این را ندارد که چنین مبلغ سنگینی را برای یک بازیکن هزینه کند.

ترابی بخواهد بماند باید دوباره قرارداد بنویسد!

با توجه به اینکه ترابی به صورت رسمی قراردادش را فسخ کرده اگر قرار باشد دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشد باید قراردادی جدید با سرخپوشان ببند و این یعنی چالشی جدید و دوباره برای باشگاه پرسپولیس و البته هواداران این باشگاه.

به زبان ساده ترابی با فسخ قراردادش و پیشنهاد سنگین ۵۰۰ هزار دلاری عملا کارش را با پرسپولیس به اتمام رساند تا به تیم قطری برود. شنیده‌ها حاکی از آن است که پیشنهاد تیم قطری به ترابی پیشنهاد خیلی سنگین نیست، اما با توجه به این که ترابی قراردادش را فسخ کرده و دیگر ریالی به باشگاه پرسپولیس بابت ترانسفرش نمیدهد می‌تواند پول خوبی به جیب بزند.

بیشتر بخوانید: تیم فصل آینده ترابی مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی ترابی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد

مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمز‌ها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمز‌ها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

منبع: ایرنا

tags # مرتضی پورعلی‌گنجی ، پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • حذف قرمز پوشان در شب نفس‌گیر اراک
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا