Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@19:58:21 GMT

ناپولی قرارداد زیلینسکی را تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۱۷۱۱

ناپولی قرارداد زیلینسکی را تمدید کرد

‍‍‍‍‍‍

باشگاه ناپولی از تمدید قرارداد هافبک لهستانی‌اش خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه ناپولی بعدازظهر امروز (دوشنبه) به طور رسمی اعلام کرد قرارداد پیوتر زیلینسکی با این باشگاه تا پایان ماه ژوئن 2024 تمدید شده است. قرارداد قبلی این هافبک لهستانی تا سال 2022 اعتبار داشت.

زیلینسکی 26 ساله که سابقه بازی در تیم‌های اودینزه و امپولی را در کارنامه‌اش دارد، از سال 2016 در عضویت باشگاه ناپولی است و با این تیم یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را هم تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک برزیلی ناپولی به اورتون پیوست

این هافبک لهستانی که 51 بازی ملی در کارنامه‌اش دیده می‌شود، تاکنون در 192 بازی برای آبی‌پوشان ناپل به میدان رفته و 22 گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ناپولی بیشتر بخوانید... پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی ناپولی به زسکا برای انتقال ولاسیچ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی ناپولی به زسکا برای انتقال ولاسیچ واژه های کاربردی مرتبط ناپولی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ ادعای اسکای؛ استقلال با قراردادی یک ساله و حقوقی چشمگیر به دنبال بازگرداندن استراماچونی ۲ تلاش یوونتوس برای تحقق رؤیای هم‌تیمی شدن مسی و رونالدو/ بارسلونا با تیم حقوقی لئو قطع همکاری کرد ۳ واکنش پهلوان به شایعه حضورش در پرسپولیس ۴ رادوشویچ از پرسپولیس کنار گذاشته می‌شود؟ ۵ قول و قرار سعادتمند و مجیدی برای دیدار حضوری/ آشتی‌کنان یا خداحافظی و بحران جدید؟ ۶ جلسه هیئت مدیره استقلال امروز برگزار می‌شود ۷ حق‌وردی: برانکو و مجیدی من را برای پرسپولیس و استقلال می‌خواستند/ با درایت گرشاسبی و ویسی از بحران خارج شدیم ۸ گزارش AFC از تقابل استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی مهمترین اخبار ورزشی پیشنهاد ۲۴ میلیاردی یک مربی برای یک فصل به تیم ناکام درخواست ترابی برای فسخ قراردادش با پرسپولیس نصیرزاده: حضور استراماچونی در استقلال بستگی به تفسیر قانون دارد/ ورود مربی و بازیکن خارجی جدید ممنوع است زنوزی، ماشین‌سازی را واگذار می‌کند مهمترین اخبار تسنیم گزارش|چشم‌انداز تشکیل دولت جدید لبنان پس از توافق درباره نخست‌وزیری «مصطفی ادیب» دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلف وعده کردند اختصاصی|متن طرح مجلس برای ساماندهی فضای مجازی قدردانی وزیر بهداشت از برگزارکنندگان مراسم عزاداری به‌دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی گزارش| چهاردهه بلاتکلیفی؛ چرا پرونده سرنوشت امام موسی صدر مختومه نمی‌شود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناپولی ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

قرارداد حدود ۱۱ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل به پایان خواهد رسید و این موضوع نگرانی هواداران این تیم را برای تمدید قرارداد این بازیکنان فراهم کرده است. در پی انتشار اخباری در این خصوص، مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد مذاکره برای تمدید قرارداد با برخی از بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود این هفته آغاز خواهد شد.

در این بین، اما موضوع عجیبی وجود دارد و آن اینکه رضا درویش با نظر چه کسی روند مذاکره برای تمدید قرارداد‌ها را انجام می‌دهد؟ وقتی هنوز تکلیف سرمربی فصل بعد مشخص نیست چرا و با چه ادله‌ای با بازیکنان برای تمدید قرارداد مذاکره می‌شود؟ چه کسی تصمیم می‌گیرد که قرارداد کدام بازیکن تمدید شود یا به کدام بازیکن براب فصل بعد نیاز نیست؟ اگر ملاک مذاکرات برای تمدید قرارداد، نظر اوسمار ویرا باشد که قرارداد فعلی او تا پایان فصل با پرسپولیس اعتبار دارد و هنوز مشخص نیست او فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. اگر قرارداد بازیکنی تمدید شد و مربی احتمالی فصل آینده (کسی به جز اوسمار ویرا) اعلام کرد بازیکنان تمدید شده را نمی‌خواهد تکلیف چیست؟

به نظر می‌رسد این اقدام رضا درویش (مذاکره برای تمدید قرارداد با چند بازیکن) اگر صحت داشته باشد و صوری نباشد برای کم کردن فشار فضای هواداری خواهد بود و گرنه هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد در شرایطی که هنوز تکلیف سرمربی فصل بعد مشخص نیست، قرارداد بازیکنی تمدید شود! البته در این بین یک احتمال هم وجود دارد و آن اینکه مسئولان فعلی پرسپولیس برای سپردن نیمکت تیم خود به ویرا برای فصل آینده به قطعیت رسیده‌اند، اما آن را بنا به دلایلی رسانه‌ای نمی‌کنند!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده