Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@19:01:40 GMT

جزئیات جنایت‌های سیاه شیطان توییتر

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۱۸۰۷

به گزارش جام نیوز، دادسرای امنیت تهران و پلیس در حالی تحقیقات ویژه‌ای را برای رازگشایی از جرایم‌سیاه شیطان توییتر آغاز کرده‌اند که 10 قربانی از او شکایت کرده‌اند.

 از چندی پیش ماموران پلیس امنیت عمومی تهران در جریان اعمال مجرمانه مرد33 ساله قرار گرفتند که به اغفال دختران جوان و آزار و اذیت آنها در یکی از محله‌های تهران می‌پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  ماموران  تحقیقات در این زمینه را آغاز کردندکه معلوم شد ماجرا صحت دارد و  نام پسری که دست به این اقدامات سیاه می‌زند، کیوان  است. شاکیان از بیم بلایی که سرشان آمده شکایتی را مطرح نکرده و اقدامات پلید او را در توییتر افشا کرده‌بودند؛  بنابراین موضوع این پرونده روزهای پایانی هفته گذشته به سرپرست دادسرای امنیت تهران گزارش و سپس  با هماهنگی قضایی از سوی روح ا... رضاپور گتابی، بازپرس  شعبه سوم دادسرای  امنیت تهران دستورات لازم قضایی  در این خصوص صادر شد . ماموران تحقیقات برای دستگیری متهم  جوان را آغاز کردند. آنها در جریان تحقیقات پلیسی - قضایی  به سرنخ‌هایی دست یافتندکه نشان  می‌داد متهم، دانشجوی دانشگاه تهران بوده و در رشته باستان‌شناسی  لیسانس گرفته‌است و در  جریان رفت و آمد به دانشگاه در زمان دانشجویی‌اش و بعداز فارغ‌التحصیلی، دختران جوان را که اغلب دانشجو بودند، اغفال و در دام شیطانی خود گرفتار کرده‌بود. او همچنین یک کتابفروشی در تهران راه‌اندازی کرده و در آنجا کار می‌کرد.  با مشخص شدن این موضوع، روند تحقیقات  وارد مرحله جدیدی شد. او مدام مخفیگاهش را تغییر می‌داد تا این‌که ماموران آخرین مخفیگاه او را در اطراف تهران شناسایی کرده و در آنجا بازداشت شد. متهم در جریان تحقیقات پلیسی  اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد و مدعی بود در ماجرای اغفال و آزارو اذیت دختران جوان که اغلب دانشجو  بودند، نقشی نداشته‌است.  این همه ماجرا نبود چرا که دخترانی که در دام  سیاه او گرفتار شده‌بودند چون از او به شدت می‌ترسیدند و هراس داشتند،  با نام کاربری‌های متفاوت در فضای توییتر به افشای راز جرایم سیاه این مرد پرداختند. برخی از این  افراد شناسایی شدند و  ماموران و دادسرا به  گفت‌وگو با آنها پرداختندکه معلوم شد همگی  در دانشگاه از سوی این مرد آزارگر اغفال شده‌اند و با دعوت به خانه این متهم در یکی از محله‌های تهران، با نوشیدنی مسموم برای ساعاتی آنها را  بیهوش کرده و مورد آزارو اذیت قرار  گرفته‌اند. متهم دختران جوان  را تهدید می‌کرده اگر از وی شکایت کنند، آبروی آنها و خانواده‌هایشان را می‌برد و این قربانیان از ترس سکوت کرده‌بودند.
   شناسایی 10 شاکی   درجریان تحقیقات پلیسی - قضایی تاکنون 10 شاکی شناسایی شده‌اند که شش نفر از آنها شکایت‌هایشان ثبت شده‌است. حتی یک وکیل هم بابت شکایت چند خانم که موکلانش بودند از متهم شکایت کرده  است. با توجه به ادعاهای مطرح شده از سوی دختران جوان، پیش‌بینی می‌شود تعداد شاکیان به 20 نفربرسد، چرا که برخی شاکیان ساکن دیگر شهرهای کشور هستند وتلفنی با آنها گفت‌وگو شده و قرار است به‌زودی برای طرح شکایت  به دادسرای امنیت اخلاقی مراجعه کنند.   متهم در تحقیقات اعلام کرده عاشق یک دختر بوده و حتی با او یک سال در ارتباط بوده و بعد به خاطر اختلافی که با هم داشتند، از هم جدا شده‌اند. متهم بعد از این جدایی و در زمان دانشجویی و پس از فارغ‌التحصیلی، ارتباط‌هایش را با دختران مختلف ادامه داده است. کیوان مدتی در خانه مجردی‌اش زندگی می‌کرده که قربانیان را به آن خانه می‌برده است.
 همچنین او مدعی شده دختران جوان خودشان دعوت وی راپذیرفته و به خانه وی در رفت و آمد بودند و آنها را مورد آزار و اذیت قرار نداده و همچنین مشروب به آنها داده
اما دختران را مسموم و بی‌هوش نکرده است. قصد داشته هیجان این دوستی و مهمانی‌ها را امتحان کند و فکر نمی‌کرده دستگیر شود. متهم به خاطر تفکرات انحرافی، دختران را به خانه‌اش دعوت و با آنها ارتباط برقرار می‌کرده و مدعی بوده اجبار و زوری در کارنبوده و آنها را مورد آزار جنسی قرار نداده است. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد او دارای سلامت روانی است، اما با دستور قضایی  متهم پرونده برای مشخص شدن سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی  معرفی شده است. متهم در حال حاضر در زندان اوین بازداشت است.
با توجه به این‌که هویت قربانیان که دختران جوان هستند در نزد پلیس و دادسرا محفوظ می‌ماند، قرارشد به زودی نزد شعبه سوم بازپرسی دادسرای امنیت حاضر شوند و شکایت خود را از مرد آزارگر مطرح کنند و هیچ بیمی از متهم نداشته‌باشند.  

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: توییتر توییتر توییتر فضای مجازی توییتر شیطان دادسرای امنیت دختران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان داشت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان یافته قاچاق دارو در سطح استان دو نفر از عناصر اصلی و توزیع کننده خارج از شبکه دارو در سطح استان و برخی مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت و متهمین دستگیر و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند. 
عتباتی ادامه داد: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده بزه ارتکابی توسط متهمین محرز و هر یک از متهمین را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم نمود.

دیگر خبرها

  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور