Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:13:07 GMT

آغاز به کار پویش نذر ورزشی با هدف پاکسازی طبیعت

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۱۹۳۲

آغاز به کار پویش نذر ورزشی با هدف پاکسازی طبیعت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون ورزش‌های همگانی، پویش نذر ورزشی به منظور پاک ورزی محیط زیست و بافت طبیعی که توسط عوامل انسانی آلوده شده اند، طراحی و فعالیت خود را از صبح امروز دوشنبه ۱۰ شهریورماه آغاز کرد.

 با تداوم پاندمی کرونا بسیاری از ملزومات پیشگیری از این بیماری نظیر ماسک پزشکی و بطری‌های حاوی مواد ضدعفونی در بافت طبیعی رها شده‌اند و یکی از اهداف پویش نذر ورزشی پاکسازی طبیعت از زباله‌های به جا مانده از کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این پویش از دوشنبه ۱۰ شهریورماه آغاز و تا ۱۷ مهرماه مقارن با اربعین حسینی(ع) ادامه خواهد یافت.

کد خبر 5012393 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش همگانی فدراسیون ورزشهای همگانی ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی جام حذفی تیم فوتبال تراکتور فدراسیون کشتی مهدی طارمی ویروس کرونا فرهاد مجیدی والیبال دربی 93 فدراسیون فوتبال مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری  اظهار کرد: در بحث حفاظت طی ۱۲ ماهه سال گذشته طی ۱۱۵فقره انجامدعملیات آزادسازی مساحت ۳۷۰ هکتار از جنگل‌های استان مازندران به طبیعت برگشت.

وی افزود: در بحث رفع تبصره براساس تبصره ذیل ماه ۵۵، ۸۵۶ فقره به مساحت ۲۱۴ هکتار از اراضی جنگلی صورت گرفت.

معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری با اعلام اینکه کشفیات چوب الات در طول ۱۲ ماهه یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بوده است، گفت: در این زمینه خودروهای توقيف شده هم پس از سیر مراحل قضایی و قانونی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • طرح جنگل‌داری چندمنظوره با رویکرد حفاظتی و توسعه توریسم بررسی شد
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟